AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als je een zwaar gewicht opeens probeert te stoppen van een hoogte denk ik dat je pezen spontaan afscheuren.

ik wou ook al zoiets zeggen ja, dacht meer aan iets in je rug ofzow. als je zown klap opvangt zal je rug dit niet prettig gaan vinden. daarom zij ik ook als je meer tijd hebt kan het want dan kan je het afremmen (halve meter zoals ik eerder zij is nog steeds te kort maar je snapte mijn punt wel) maar zoals hier is het onmogelijk. maar ik stop nu met deze discussie bahbah :p

Van die oude mannetjes, die mij altijd in de kleedkamer vragen aankijken, of ik met hun de sauna in ga :(

Er is niks wat ik irri vind in de sportschool. Ik ben alleen met mijn oefeningen bezig, focus jongens. Verder een binnenpret als ik een bekende/onbekend een oefening verkeerd zie doen. En ik geniet als ik een pomp heb van me pomp ,en van alle bacoboys die mij dan jaloers aankijken terwijl ze met hun dagelijkse portie bicep oefeningen bezig zijn. En lekker na de training me spieren checken voor de spiegel in de kleedkamer. En de losers maar lekker kijken.

En dan zeggen ze ook nog goed bezig. Ja jongen keihard trainen he (van binnen hopend dat die gasten levenslang hun biceps en borst blijven trainen en doorgaan met het eten en drinken van cola en frikandellen).

Hoezo irritant? Je gaat toch trainen voor je zelf . Wat een topic. En dan ook nog 212 pagina's.Zijn er tegenwoordig geen positievere onderwerpen?

Ja jongens ,jullie kunnen wel merken dat ik vol ben van me zelf hehe. Dus waarom geirriteerd raken?

Ik erger me eigenlijk nauwelijks in de sportschool gek genoeg, maar waar ik niet goed tegen kan is mensen die zich met mijn training gaan bemoeien, vooral als ze 'tips' geven waar niks van klopt.

Ik erger me eigenlijk nauwelijks in de sportschool gek genoeg, maar waar ik niet goed tegen kan is mensen die zich met mijn training gaan bemoeien, vooral als ze 'tips' geven waar niks van klopt.

geef eens een voorbeeld en als het iemand is die jou tips geeft die daar al lang zit en echt flinke gains maakt dan doe je wat fout. zijn het van die nieuwe linge. Trap geve en zegge dat hun mammie roept:P

vandaag een ouwe vent die uit de sauna komt, gaat recht tegenover me zitte en begint naar me te knipogen :angstig:

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

En ik vind het nogal stom dat er reclames voor de ab circle pro op de tv's die je vanaf de loopbanden kan zien te zien zijn

geef eens een voorbeeld en als het iemand is die jou tips geeft die daar al lang zit en echt flinke gains maakt dan doe je wat fout. zijn het van die nieuwe linge. Trap geve en zegge dat hun mammie roept:P
Haha, nee erger nog, het zijn bij ons de instructeurs. Gelukkig laten ze me meestal met rust, maar af en toe komen ze met dingen als 'je kunt beter 15 reps doen, dat is beter voor je vetverbranding'. Ja als dat het doel was zat ik wel op een cardio apparaat.

Ik kom maar één keer in de week in de sportschool voor isolatie-oefeningen met machines, verder train ik thuis dus dan heb ik nergens last van :)

Zit met moeite mn laatste reps van Hanging Leg Raises te doen. Komt er een Fitness Coach leuk naar me toe: Gaat het trainen goed?

Geef ik geen antwoord omdat ik bezig ben, staat die me daar voor raar aan te kijken = [

af en toe komen ze met dingen als 'je kunt beter 15 reps doen, dat is beter voor je vetverbranding'.
:D

Wees blij dat je geen vrouw bent, dan gaat iedereen er vanuit dat je daar komt om af te vallen.
Heb al eens gevraagd, vind je me te dik dan? Gozer in de stress, "Nee, nee, maar eh, de meeste vrouwen vinden dat zelf wel"

Sta ook wel eens na m'n training te eten bij de kleedkamer en dan vragen die chicks verbaasd "Ga je dat er zo allemaal weer afsporten?" Nee natuurlijk niet :p

dat ik niet weet hoeveel mijn stang weegt in de gym :(

Leuk topic!

* Mensen die je op je schouder tikken om kennis met je te maken terwijl je aan het trainen bent
* Mensen die vragen wat ik in vredesnaam aan het doen ben en of ik rugklachten wil(deadlift) kapotte knieen(squat)
* Mensen die je oefeningen nadoen
* Frans Bauer draaiende sportscholen
* Mensen in de sportschool

Hinderlijk met de H van Hendrik, gelukkig train ik als andere mensen op hun werk zitten.

De felle lampen die in je ogen schijnen tijdens benchpress :s

Wat ik altijd irritant vind, zijn die part-time fitness 'instructors/crew'. Al te popiejopie rondlopen, met altijd hun blousje open en veel aandacht vragen aan grieten.

Terug
Naar boven