Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

lol dat deed iedereen op school ook altijd.
en ze vonden het vreemd dat ik het voor een training deed :eek:

lol dat deed iedereen op school ook altijd.
en ze vonden het vreemd dat ik het voor een training deed :eek:

Uhmm juist..? Heb je mijn post wel goed gelezen? Ook voor de training je voeten met deo besprenkelen is vreemd namelijk :)

Nederlandse jongens van een jaar of 15 die met een Marokkaans accent praten. :'(

Aan het begin is het nog grappig, maar na een vijfde keer 'tzz wat izz dezze' gehoord te hebben, kreeg ik wel een beetje moordneigingen :)

Waar train jij?
Wil gewoon zeker weten dat ik daar nooit in de buurt kom

Ik irriteer me aan mensen die 1x in de 2 weken keer komen trainen, en dan nog raar vinden dat ze geen vooruit gang hebben, en daarnaast amper squatten of deadliften en geen rug trainen (of andere spier groepjes)

Maar vervolgens wel doen of ze er alles vanaf weten en dat ze echt hard trainen terwijl je ze gewoon ziet fietsen met de gewichten (je weet wel te licht trainen) :o

Ik irriteer me aan mensen die 1x in de 2 weken keer komen trainen, en dan nog raar vinden dat ze geen vooruit gang hebben, en daarnaast amper squatten of deadliften en geen rug trainen (of andere spier groepjes)

Maar vervolgens wel doen of ze er alles vanaf weten en dat ze echt hard trainen terwijl je ze gewoon ziet fietsen met de gewichten (je weet wel te licht trainen) :o
daar irriteer ik me totaal niet aan.
Train zelf 4 keer in de week op vaste tijden en weet niet of andere die ik maar een keer zie vaker komen als ik er niet ben

En ik raad squatten hier af in in die smith machine.

Ik erger me aan het feit dat FitForFree overal en altijd adverteert dat ze geweldig deskundige instructeurs hebben die je met alles kunnen helpen, maar dat de werkelijkheid is dat het bureau waar met grote rode koeienletters " INSTRUCTEUR " opstaat altijd onbezet is.

Ik heb er zelf weinig behoefte aan aangezien ik de meeste informatie gewoon hier weg haal en andere sites e.d.

Toch erger ik me er wel aan aangezien er heel veel jonge gasten oefeningen verkeerd uitvoeren waardoor ze grotere kans hebben op blessures. Vind dat er altijd iemand moet lopen met verstand van de machines en oefeningen om deze mensen op de goede weg te helpen, ze mogen wat mij betreft wel wat verantwoordelijkheid hebben voor de mensen die voor hun inkomsten zorgen

Ik erger me aan het feit dat FitForFree overal en altijd adverteert dat ze geweldig deskundige instructeurs hebben die je met alles kunnen helpen, maar dat de werkelijkheid is dat het bureau waar met grote rode koeienletters " INSTRUCTEUR " opstaat altijd onbezet is.

Ik heb er zelf weinig behoefte aan aangezien ik de meeste informatie gewoon hier weg haal en andere sites e.d.

Toch erger ik me er wel aan aangezien er heel veel jonge gasten oefeningen verkeerd uitvoeren waardoor ze grotere kans hebben op blessures. Vind dat er altijd iemand moet lopen met verstand van de machines en oefeningen om deze mensen op de goede weg te helpen, ze mogen wat mij betreft wel wat verantwoordelijkheid hebben voor de mensen die voor hun inkomsten zorgen
Ja die lopen er bij ons ook veel rond, en de instructeurs verbeteren ze dan wel, maar daar nemen ze niets van aan, want het gewicht moet hoog zijn wjz:cool:..dat zijn die types die 2 maanden aanklooien en daarna nooit meer een halter aanraken.

De gene die echt doorgaan met deze sport gaan opzoek naar de instructeurs om dingen te vragen

Dit herken ik :mad: Heb daar een tijdje gesport, toen ik serieus begon te trainen heb ik een keer gevraagd hoe ik mijn stabiliteit bij de Snatch kon oplossen... (viel steeds naar voren)

Ben 3x naar een andere instructeur verwezen, toen ik eindelijk de 'goede had' vertelde hij alleen maar dat het erg moeilijk was en dat ik op moest passen ???

2 weken later was ik weg :o

Dit herken ik :mad: Heb daar een tijdje gesport, toen ik serieus begon te trainen heb ik een keer gevraagd hoe ik mijn stabiliteit bij de Snatch kon oplossen... (viel steeds naar voren)

Ben 3x naar een andere instructeur verwezen, toen ik eindelijk de 'goede had' vertelde hij alleen maar dat het erg moeilijk was en dat ik op moest passen ???

2 weken later was ik weg :o
Bij ons is het toch nog net wat anders.....het is niet dat ze er geen verstand van hebben , ze zijn er gewoon helemaal niet:p

OT;

Ik pushte net mijn laatste rep op de bench uit, bijna uitgedrukt, B-IJ-NA en dan komt er zo'n gast trekt die barbell omhoog zegt wacht maar ik help je wel ..
Toen zei ik 'jaa ik had hem zelf als je 1 seconde wachte' maar hij liep al bijna weg :o

als ze dat bij mij doen noud an krijge ze een paar rake klappen man :@

OT;

Ik pushte net mijn laatste rep op de bench uit, bijna uitgedrukt, B-IJ-NA en dan komt er zo'n gast trekt die barbell omhoog zegt wacht maar ik help je wel ..
Toen zei ik 'jaa ik had hem zelf als je 1 seconde wachte' maar hij liep al bijna weg :o
als hij aan het bankdrukken is en met zijn laaste rep bezig is, met je volle gewicht op die stang gaan hange

Heb pas nog ge solli daar . en echt krijg ik zo'n mail . ja blablabal andere mense voldoen beter aan het profiel.

alleen omda tik geen sport opleiding doen. HATERS

echt ik weet meer dan de gemiddelde instructeur daar. zijn allemaal beun haze.

Terug
Naar boven