AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

er zijn er vast al een hoop genoemd mar dit zijn de mijne.

- mensen die hele tijd in de gym ijsberend zenuwachtig heen en weer lopen, tijdens rust
- mensen in strakke wielrenbroekjes in het krachthonk
- mensen die mee fluiten met elk liedje
- mensen die eerst 12 katas en daarna 23 taeguks lopen voor de spiegel
- mensen die te lang met me praten als ik mn spieren wil kapot maken met weinig rust
- mensen die tijdens het excentrische gedeelte van de oefening helpen / tegenhouden
- mensen die in een stringer lopen maar dun zijn
- mensen die het volgende zeggen: ik wil niet te hard trainen,wil namelijk niet al te breed worden!!
- de bardienst draaiende persoon die altijd dezelfde soort muziek opzet.

fackk ik kan nog wel ff doorgaan hahaha herkent iemand zich in deze of ligt het aan mij?

ik vind dat je goed op dreef bent, voeg er nog maar een shitload aan toe :D

er zijn er vast al een hoop genoemd mar dit zijn de mijne.

- mensen die hele tijd in de gym ijsberend zenuwachtig heen en weer lopen, tijdens rust
- mensen in strakke wielrenbroekjes in het krachthonk
- mensen die mee fluiten met elk liedje
- mensen die eerst 12 katas en daarna 23 taeguks lopen voor de spiegel
- mensen die te lang met me praten als ik mn spieren wil kapot maken met weinig rust
- mensen die tijdens het excentrische gedeelte van de oefening helpen / tegenhouden
- mensen die in een stringer lopen maar dun zijn
- mensen die het volgende zeggen: ik wil niet te hard trainen,wil namelijk niet al te breed worden!!
- de bardienst draaiende persoon die altijd dezelfde soort muziek opzet.

fackk ik kan nog wel ff doorgaan hahaha herkent iemand zich in deze of ligt het aan mij?
neej ligt niet aan jou, veel is herkenbaar

maar over die laaste, kan je niet gewoon vragen of ze eens wat andere muziek aanzetten? edit: wat voor muziek is het?

Heb pas nog ge solli daar . en echt krijg ik zo'n mail . ja blablabal andere mense voldoen beter aan het profiel.

alleen omda tik geen sport opleiding doen. HATERS

echt ik weet meer dan de gemiddelde instructeur daar. zijn allemaal beun haze.
Denk niet dat je serieus genomen zou worden man.. Geen bash..

soort van trance ofso..is voorgeprogrammeerd systeem en optimaal voor cardio :S..het is wel degelijke gym met redelijke grote jongens..dus niet dat je denkt dat ik in een p*ssy gym met 10kg dumbbells loop :)
nej ik denk misgien hele langzame muziek, hebbe ze soms bij ons..train liever op iets wat snel gaat

nog een paar

- mensen die dumbbells verslepen ver van het rack en daar een soort van kinderhoek maken van 14paar dumbbells op de grond
- mensen die hun te dikke / dunne / slappe vriend mee nemen en dan heel stoer en tof doen
- mensen die op de triceps dip machine, al het gewicht doen ==> stoer kijken ==> met ellebogen wijder dan de vleugels van cutler
- mensen die je om hulp vraagt om het gewicht om hoog te brengen die het niet kunnen en dan schouder subluxaties veroorzaken

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

nej ik denk misgien hele langzame muziek, hebbe ze soms bij ons..train liever op iets wat snel gaat

jaa das nog irritanter haha..marja ik knal nu altijd gwn ipod in heb ik nooit problemen alleen soms staat het zo hard dat ik het nog steeds hoor dus tel deze er maar bij op ik kom er spontaan op

marja ik heb gwn een hekel aan trance want elke liedje is hetzelfde..gooi liever hiphop/house/ of de hele dag system of a down - chop suey

nog een paar

- mensen die dumbbells verslepen ver van het rack en daar een soort van kinderhoek maken van 14paar dumbbells op de grond
- mensen die hun te dikke / dunne / slappe vriend mee nemen en dan heel stoer en tof doen
- mensen die op de triceps dip machine, al het gewicht doen ==> stoer kijken ==> met ellebogen wijder dan de vleugels van cutler
- mensen die je om hulp vraagt om het gewicht om hoog te brengen die het niet kunnen en dan schouder subluxaties veroorzaken

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

jaa das nog irritanter haha..marja ik knal nu altijd gwn ipod in heb ik nooit problemen alleen soms staat het zo hard dat ik het nog steeds hoor dus tel deze er maar bij op ik kom er spontaan op

marja ik heb gwn een hekel aan trance want elke liedje is hetzelfde..gooi liever hiphop/house/ of de hele dag system of a down - chop suey
Herkenbaar, bij ons zit een of ander joch, die doet ze op 70, maar dan niet met de ellebogen.
Hij heeft helemaal gestrekte armen, laat de stangen dan hooguit 7 cm opkomen en duwt ze dan weer naar beneden

hahahah ja das ook een master variant..die vind ik niet irritant dat is gwn gratis vermaak..soms zie ik ongeveer hetzelfde bij triceps pushdown vandaag nog ahah ga er nu weer om kapot..das niet irritant :D eerder humor

hahahah ja das ook een master variant..die vind ik niet irritant dat is gwn gratis vermaak..soms zie ik ongeveer hetzelfde bij triceps pushdown vandaag nog ahah ga er nu weer om kapot..das niet irritant :D eerder humor
neej maar het irritante is dat dat joch me zo smerig aankijkt...en hij neemt een ventje van ik schat hem hooguit 11 mee en zit hem steeds te corrigeren. Echt hele domme opmerkinge maakt hij erbij

Denk niet dat je serieus genomen zou worden man.. Geen bash..

je bedoelt omdat ik niet zo'n opleiding gedaan heb ? maar ja ik ga maar is praten met de eigenaar van de vestiging. omdat je het via internet meot doen. en het ergens anders word bekeken in een of andere hoofd kantoor.

maar ja ik ken de filiaal manager dus ja . die gaat ik maar is ff omprate over half jaartje. :P

@ russian bear : jaa dat maakt het weer irritant ja..het zou beter zijn als ik me gewoon minder zou storen aan dat soort dingen want dit zal altijd blijven bestaat denk ik..behalve als ik me eigen gym bouw

@ russian bear : jaa dat maakt het weer irritant ja..het zou beter zijn als ik me gewoon minder zou storen aan dat soort dingen want dit zal altijd blijven bestaat denk ik..behalve als ik me eigen gym bouw
heb wel eens van iemand gehoord dat hij bij een sportschool zat en dat de eigenaar mensen corrigeert, zegt ie dingen als. Hey dat gewicht is te zwaar voor jou, doe eens wat je aankunt..en als je daarna bleef aanklooie dan zette hij jou er uit

maar die gast staat bekend om het feit dat hij bijna alles wat hij zegt gewoon terplekke verzint dus het zal wel niet bestaan.

je bedoelt omdat ik niet zo'n opleiding gedaan heb ? maar ja ik ga maar is praten met de eigenaar van de vestiging. omdat je het via internet meot doen. en het ergens anders word bekeken in een of andere hoofd kantoor.

maar ja ik ken de filiaal manager dus ja . die gaat ik maar is ff omprate over half jaartje. :P
Meer je leeftijd en stats.

Begeleiding is ook meer dan kennis van zaken hebben he..

Ik neem mijn dikke vriend ook mee maar hij wil afvallen en KT doen en ik help hem daarbij, maar blijkbaar mag dat niet van jullie :(

als je hem meebrengt als ik er niet ben is het prima ;)

damn jullie lijken net wijven man, aan alles ergeren...
muziek in, pompen en weer oprotten, nergens last van

dude er lope daar alleen amar ecto's rond zelfs een ****ing dwerg.

. zucht ag hier nog geen eens op in want bash zo heel je hoofd vol

Ontspan es ff met je "hoofd vol bashen" Je mist echt het punt dat hij wil maken: Je hebt idd geen opleiding en je bent 18 en je bencht nog geen 50 kg, niks mis mee, maar je fysiek straalt dan niet uit dat je er heel veel van weet plus dat je geen papiertjes hebt die bewijzen dat je er veel van weet. Dat is dus het punt

Terug
Naar boven