Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
okey dan geen cardioklopt, maar als je je cardio niet hebt inbegrepen in je onderhoud zit je nog steeds onder onderhoud en heet t cutten
Ach, ZOEK HET MAAR UIT!!!!!
not mad, maar wel srs
Als je het in de gym doet wel ja.

Max OT voelde niet goed, de borst had ik lang last van maar de rest niet. zit te denken aan een 4 daagse split met 7-11 herhalingen..maar lees dat maar in de log die ik ga maken we drijven van het onderwerp afAls je het in de gym doet wel ja.
Verstandige beslissing russische beer, zullen we weer OT gaan?![]()

...dat ik op dit moment weer de enige vrouw 'tussen de mannen' ben (die andere twee hebben het blijkbaar al opgegeven).

) tja dat wilt dus zeggen dat de 4kg en 6kg dumbbells voor de rest van de dag bezet waren dus ja zwaar balen e 
drukte.
jezus alles was bezet vandaag om half 8.
normaal ga ik altijd in de middag lekker rustig.
opvallened dat het op zondag wel rustig was, had ik niet verwacht.
ik ga vanavond nog maar eens kijken hopelijk is het dan rustiger.

Hmmm.. dat is idd wel k*t!
Bij mij zijn er juist meer dan genoeg 20kg platen e.d, maar juist weer veel te weinig 2.5 en 5kg platen. Dus probeer je net die extra 5kg te MP'en hebben alle aerobics vrouwen de schijven weer![]()
keto blijkt nu niet te werken voor mij
maar het is de laatste tijd gewoon heel snel gegaan met me vetpercentage...ga nu iets van 300 kcal boven onderhoud eten, met een beetje cardio (hoeveel alles precies ben ik nu aan het uitzoeken )
Gast, echt waar. Ga cleanbulken! Keto op jouw gewicht is echt zinloosAls je 5-10kg pakt is je VP ook wel een paar % gezakt.
Je legt je prioriteiten een beetje op de verkeerd plek imo, maar goed tis jouw lichaam![]()

Ik vind het zeer irritant dat er zo weinig beschikbare plates zijn in onze gym, als er iemand bankdrukt, en iemand squat.. zijn er niet genoeg plates meer voor een 100kg deadlift :- ) kun je nagaan wat er tekort is.
Wij hebben..
4x 20kg
8x 10kg
6x 5kg
8x 2.5kg
Echt heel weinig.. ik ga dan ook gelijk vanuit mijn werk naar de sportschool om de drukte voor te zijn - Problemen kan je niet oplossen, wel ontwijken!

hier kan je zien hoe ut is300 kcal maar boven onderhoud en dan nog cardio erbij, hoe is ut??

...dat ik op dit moment weer de enige vrouw 'tussen de mannen' ben (die andere twee hebben het blijkbaar al opgegeven).

Dus jij weet wie er 24/7 in jou gym zijn, of ben je gewoon altijd aanwezig?![]()

Nope, die andere dames waren op ongeveer dezelfde tijd aanwezig - toen ik er een keer naar vroeg bleek dat ze al een tijd niet meer gesignaleerd waren.Dus jij weet wie er 24/7 in jou gym zijn, of ben je gewoon altijd aanwezig?![]()

Was vandaag klaar met de training, loop ik de kleedkamer in en dan staat er een naakte ouwe vent zich af te drogen voor het bankje waar mijn schoenen onderstaan. Ik vraag hem of die even aan de kant wil gaan, hoort die blijkbaar niet. Geef zo'n handgebaar of die even op wil schuiven...geef hij mij een knipoog![]()