AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Rukbewegingen? Zoiets? :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren in de gym, hebben twee bankjes voor een spiegel bij de dumbbells.
Ik zit op het eerste bankje, gozer die ik ken op tweede, allebei druk bezig sets maken.

Gaat opeens één of andere man mid 40 beetje capoeira staan doen op de 1,5 meter voor ons tot de spiegel. Paar opmerkingen gemaakt maar meneer ging gewoon door.

volgende keer rol ik me dumbbell onder ze poten...

ffin annoying! :fuu:

Wat mij irriteerd is de stank van sommigen....stinksokken..kleren al jaren niet gewassen...komen ze naast je sporten...ik kom daar om te sporten en niet te kletsen...irritante cutopmerkingen over anderen....bemoeien met je sport terwijl zij al jaren niks bereikt hebben....wil wel voorbeelden zien....als sommigen naar je staren....ga alsjeblief naar een coïtusshop ofzo maar val anderen niet lastig...lullen over shema's voeding enz maar in jaren niks veranderd zijn....hard werken en iets bereiken daar hou ik van....opmerking van personeel als je twee keer per dag komt....ben je er alweer...koude douches...de stoere macho kerels die denken dat ze heel wat zijn...doe normaal

Wat mij irriteerd is de stank van sommigen....stinksokken..kleren al jaren niet gewassen...komen ze naast je sporten...ik kom daar om te sporten en niet te kletsen...irritante cutopmerkingen over anderen....bemoeien met je sport terwijl zij al jaren niks bereikt hebben....wil wel voorbeelden zien....als sommigen naar je staren....ga alsjeblief naar een coïtusshop ofzo maar val anderen niet lastig...lullen over shema's voeding enz maar in jaren niks veranderd zijn....hard werken en iets bereiken daar hou ik van....opmerking van personeel als je twee keer per dag komt....ben je er alweer...koude douches...de stoere macho kerels die denken dat ze heel wat zijn...doe normaal

Heb je hier helemaal een account voor aangemaakt?

Ik irriteer me ook aan al die dingen yannic. Vooral luide praters die niet trainen en teveel lullen over zaken waar ze NIETS van weten

Je bent erg poëtisch, ben je, je daar al van bewust? Ik zou met zo'n vaardigheid zeker een boek gaan schrijven!

Mensen die denken dat vet spiermassa is

Mensen die bijv super zwaar kabelroeien om vervolgens met het gewicht te gooien door met hun hele lichaam mee te bewegen.

Mensen die 4 schijven van 25KG voor die van 2,5KG hangen

Mensen die je aankijken alsof je zwaar aan de coke zit wanneer je een shakebeker met wat whey/bcaa ofzo met water vult na je training en dit dan ook nog eens OPDRINKT!!!

Mensen die je aankijken alsof je zwaar aan de coke zit wanneer je een shakebeker met wat whey/bcaa ofzo met water vult na je training en dit dan ook nog eens OPDRINKT!!!

hmm, idd, bij ons zitten er ook veel gaste die dat denken, terwijl ik weet dat er bij ons in de gym manne zitten die veeeel meer pakken dan enkel een whey shake ;) ah ja als je een proteine shake van de bar neemt is er helemaal geen probleem :p

hmm, idd, bij ons zitten er ook veel gaste die dat denken, terwijl ik weet dat er bij ons in de gym manne zitten die veeeel meer pakken dan enkel een whey shake ;) ah ja als je een proteine shake van de bar neemt is er helemaal geen probleem :p

nee dan zit het in een beker ofzow niet in zown plastic ding, da ziet er anders uit :D

Haha inderdaad... na het trainen pak ik whey + water.. Kreeg zelfs van een "instructeur" de vraag: "werkt dat nou echt"? :rolleyes:

:evilred:En nu ik er toch over begin, ik vind dat een sportinstructeur zelf minimaal een deftige fysiek moet hebben... Die slappe happen bij ons hebben "instructeur" op hun shirt staan maar ze weten maar amper hoe de apparatuur werkt... Laat staan als je echt advies nodig hebt

:evilred:En nu ik er toch over begin, ik vind dat een sportinstructeur zelf minimaal een deftige fysiek moet hebben... Die slappe happen bij ons hebben "instructeur" op hun shirt staan maar ze weten maar amper hoe de apparatuur werkt... Laat staan als je echt advies nodig hebt

dit vind ik beetje bullshit, je hoeft zelf niet sterk te zijn, of goed in de sport te zijn om deze iemand anders goed aan te leren. net als een voetbal coach zelf niet perse een top voetballer hoeft te zijn hoeft een fitness instructeur niet gespierd te zijn. wel vind ik dat ze genoeg moeten weten. ze moeten alle apparaten kennen, en ook wat van voeding en blessures af weten. vond het soms zo slecht dat als ik aan een instructeur vroeg hoe iets werkte. dat ie ging voorlezen wat er op het plaatje van de machine stond.. gast ik kan ook lezen!

dit vind ik beetje bullshit, je hoeft zelf niet sterk te zijn, of goed in de sport te zijn om deze iemand anders goed aan te leren. net als een voetbal coach zelf niet perse een top voetballer hoeft te zijn hoeft een fitness instructeur niet gespierd te zijn. wel vind ik dat ze genoeg moeten weten. ze moeten alle apparaten kennen, en ook wat van voeding en blessures af weten. vond het soms zo slecht dat als ik aan een instructeur vroeg hoe iets werkte. dat ie ging voorlezen wat er op het plaatje van de machine stond.. gast ik kan ook lezen!

Mee eens.

Ik ben zelf instructeur ( Fitnesstrainer A gedaan en zeu.. Doe daarnaast gewoon een studie) en heb zelf in de praktijk ook ervaren dat je fysiek geen weerspiegeling is van je kennis. Ook al draagt kennis natuurlijk bij aan een goed fysiek:p

Klein voorbeeld, eigenaar van onze gym denkt ontzettend veel kennis in huis te hebben en is ook behoorlijk fit. Maar erg veel weet hij niet, progressief trainen was voor hem een scrabble woord. Daarentegen 1 van de fitness I's met de meeste kennis heeft in het verleden een blessure waardoor hij niet zo kan trainen als dat hij vroeger deed. En dus ook een minder fysiek heeft.

Ik weet alleen wel zeker van wie ik advies aan zou nemen, en t is niet de eigenaar. :p

Laatst bewerkt:
voetbal coach zelf niet perse een top voetballer hoeft te zijn
Ik weet bar weinig van voetbal, maar de meeste coaches waren zelf toch ook goede voetballers??
Ook al draagt kennis natuurlijk bij aan een goed fysiek
Precies! Iemand die zelf een goed fysiek heeft (of heeft gehad ;)) heeft ZELF ervaren wat je ervoor moet doen, en ervoor moet laten. Dit komt dan niet uit studieboeken, maar je krijgt hulp van iemand die er zelf ook bloed zweet en tranen in heeft gestoken en ook veel liefde voor zijn vakgebied heeft.
in het verleden een blessure waardoor hij niet zo kan trainen als dat hij vroeger deed. En dus ook een minder fysiek heeft.
Maar dus wel een flinke fysiek heeft gehad ;)?

Als je de broekies die bij ons lopen ziet dan snap je wel wat ik bedoel. 1.90m, 75 kg, geen massa, geen kennis. Komt alleen KIJKEN en als je geluk hebt zet ie is een airco aan of een goed cd'tje op. Ze werken in een sportschool en ze gaan in de tijd dat ze niks te doen hebben liever msn-en dan trainen:rolleyes:

YOU MAD?
YEA:trollface:

Precies! Iemand die zelf een goed fysiek heeft (of heeft gehad ;)) heeft ZELF ervaren wat je ervoor moet doen, en ervoor moet laten. Dit komt dan niet uit studieboeken, maar je krijgt hulp van iemand die er zelf ook bloed zweet en tranen in heeft gestoken en ook veel liefde voor zijn vakgebied heeft.

Als je de broekies die bij ons lopen ziet dan snap je wel wat ik bedoel. 1.90m, 75 kg, geen massa, geen kennis. Komt alleen KIJKEN en als je geluk hebt zet ie is een airco aan of een goed cd'tje op. Ze werken in een sportschool en ze gaan in de tijd dat ze niks te doen hebben liever msn-en dan trainen:rolleyes:

YOU MAD?
+1 Kijk, als je het zo verteld ben ik het met je eens:D En dat soort instructeurs mogen ze wat mij betreft pletten onder een 350kg geladen barbell..

Ik weet bar weinig van voetbal, maar de meeste coaches waren zelf toch ook goede voetballers??

YOU MAD?
Ik kan zonder te overdrijven zeggen dat ik een van de slechtste voetballers ben. Was de slechtse speler van het team dat helmaal onderaanstond in de allerlaagste klasse. Maar ik train wél een E-team dat moeiteloos mee draait in de hoofdklasse.

Edit: louis van gaal en guus hiddink waren niet half zo goed als het materiaal dat ze als trainer ter beschikking hebben

Ik erger mij niet zo snel aan iets, maar ik was vandaag wel stomverbaasd in de kleedkamer :eek: Komt er een jongen binnengelopen die zojuist getraind heeft en die spuit zichzelf helemaal onder met deodorant zonder zich eerst te hebben afgespoeld. Zelfs z'n benen en blote voeten moesten er aan geloven ???

Terug
Naar boven