MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Daar hebben we de heren Lulletjes Rozenwater weer.

oke niet zo bruuut als met jou stats igg begrijp je me wel dat het dan ergens op begint te lijken ;);)
Hahaha, ik ben gewoon een dikke alpha male die tussen de sets door loopt te ijsberen in de sportschool.
Daarom train ik nu thuis.
Ik had het idee dat sommige mensen er zich aan ergerden. ;)

ja da wel maar ik ben rap content eh
en dak er brut uitzien, da zal wel denkik nog een paar jaar duren

Gewoon volhouden.
Goed eten, hard trainen, dan kom je er wel. :thumb:

Hahaha, ik ben gewoon een dikke alpha male die tussen de sets door loopt te ijsberen in de sportschool.
Daarom train ik nu thuis.
Ik had het idee dat sommige mensen er zich aan ergerden. ;)

Gewoon volhouden.
Goed eten, hard trainen, dan kom je er wel. :thumb:

zal ik zeker doen, merci voor het steuntje in de rug :)

Daar hebben we de heren Lulletjes Rozenwater weer.

Heb je dat maffe mannetje ook weer, wat zich voor doet als iemand die heel wat heeft gemaakt in het leven met zijn jaar salaris van 37k :o(niet dat 37k slecht is hoor, maar je doet je voor alsof je weet niet wat bent en dan vind ik 37k toch tegen vallen)
Trouwns je hoort op het fitness forum...

"wing-mans"

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Heb je dat maffe mannetje ook weer, wat zich voor doet als iemand die heel wat heeft gemaakt in het leven met zijn jaar salaris van 37k :o(niet dat 37k slecht is hoor, maar je doet je voor alsof je weet niet wat bent en dan vind ik 37k toch tegen vallen)
Trouwns je hoort op het fitness forum...

Ik werk 2 dagen per week, dude.

Ik geniet alleen maar in de sportschool, daar kom ik tenslotte voor. Enige waar ik me aan kan ergeren is als m'n training slecht gaat.

Ohja waarschijnlijk stink ik ook als de t*fus tijdens het squatten, vooral bij high reps, verder laat ik ontzettend vieze ruften en ijsbeer ik tussen de sets door.

Laatst bewerkt:
OT;

Ik pushte net mijn laatste rep op de bench uit, bijna uitgedrukt, B-IJ-NA en dan komt er zo'n gast trekt die barbell omhoog zegt wacht maar ik help je wel ..
Toen zei ik 'jaa ik had hem zelf als je 1 seconde wachte' maar hij liep al bijna weg :o

dit heb ik ook al meegemaakt, dat is zo irritant...

of je vraagt aan iemand te spotten, en enkel te helpen als het echt niet meer gaat... begint die gwn elke rep mee te helpen >.< zo irritant

ik erger mij aan mensen die andere mensen ergeren

k?

of aan homo's die de hele tijd staan te praten , denken dat ze de man zijn , en de hele tijd staren

Nederlandse jongens van een jaar of 15 die met een Marokkaans accent praten. :'(

dat is inderdaad grappig, van die doodnormale hollandse jongens die dan doen of ze een zwaar leven hebben en van de straat zijn. En raar praten dat ze doen..
Express de en het omwisselen:roflol:

dat is inderdaad grappig, van die doodnormale hollandse jongens die dan doen of ze een zwaar leven hebben en van de straat zijn. En raar praten dat ze doen..
Express de en het omwisselen:roflol:
Was het maar expres. Ik ken mensen op HBO- en universitair niveau die moeite hebben met lidwoorden. Allemaal verplicht een jaar in Duitsland laten wonen.

Thug life brada

Zondag was ik aan het front squatten in de smith en toen ik aan het rusten was ging de vrouw die daar werkt de hele smith schoonmaken met een doekje??? Moest ik 5 min wachten. Later ging ze het hele dumbbell rek schoonmaken , alle stangetjes enz. Ze liep bij iedereen in de weg. Ik erger me zwaar aan die health instelling bij mijn gym:(

Zondag was ik aan het front squatten in de smith en toen ik aan het rusten was ging de vrouw die daar werkt de hele smith schoonmaken met een doekje??? Moest ik 5 min wachten. Later ging ze het hele dumbbell rek schoonmaken , alle stangetjes enz. Ze liep bij iedereen in de weg. Ik erger me zwaar aan die health instelling bij mijn gym:(

haha wtf, dat doen ze toch onder sluitingstijd ofzow..

Terug
Naar boven