Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Hier dus niet dan komt er zon figuur aanlopen met een emmer met water??? Ze hebben ook overal van dat papier hangen waarmee je kan schoonmaken. Maarja , train ook bij healthcity he. gelukkig klagen ze niet als ik deadlift

Als alle bankjes bezet zijn en vervolgens naar een machine loopt voor de betreffende oefening en die ook bezet is!

We hebben alle irritante dingen wel zo'n beetje gehad met 200+ pagina's denk ik.

Tijd voor een nieuw topic: Welke irritante dingen doe jij in de sportschool? :D

Eiwitbouten laten en dan snel dr vandoor? eiwitbouten laten en dan zeggen: "hu...wat.. oh nee ik dacht dat je wat zei", expres brullen tijdens sets als er een huisvrouw naast je staat? Bot reageren als iemand vraagt hoeveel sets je nog moet als je net begonnen bent? Bij binnenkomst roepen "ah, zo ff wat apparaten krom trekken en dan stoerrrr kijken" hehe, herkenbaar he :D

Ik kan me eraan ergeren als je gasten ziet lopen wat 120+ kg kunnen bankdrukken, maar zodra ze gaan deadliften ze het zwaar hebben met 70kg. :o

We hebben alle irritante dingen wel zo'n beetje gehad met 200+ pagina's denk ik.

Tijd voor een nieuw topic: Welke irritante dingen doe jij in de sportschool? :D

Eiwitbouten laten en dan snel dr vandoor? eiwitbouten laten en dan zeggen: "hu...wat.. oh nee ik dacht dat je wat zei", expres brullen tijdens sets als er een huisvrouw naast je staat? Bot reageren als iemand vraagt hoeveel sets je nog moet als je net begonnen bent? Bij binnenkomst roepen "ah, zo ff wat apparaten krom trekken en dan stoerrrr kijken" hehe, herkenbaar he :D

Maak het topic aan, geen slecht idee.

Ik heb een hekel aan die lui die harde eiwitbouten laten, ze vervolgens opsnuiven en daarna keihard gaan hoesten. Ik bedoel.. hou je hand voor je mond als je hoest? wtf.

Oude padden in de kleedkamer die veel te strakke fietsbroeken aan hebben en commentaar hebben op mijn megagrowth postshake..
Zou anabool zijn en onnodig.

Dat er een rij staat voor het apparaat wat jij nou net nodig hebt

Maar over die eiwitruften... Ik vroeg mij dus af, er zitten dus daadwerkelijk eiwitten in die scheten toch? Dus zou het inprencipe efficienter zijn, als iemand een eiwitruft laat, dat je naar hem toe loopt en het zo snel mogelijk opsnuift? omdat voedingsstoffen via je longen sneller in het bloed komen toch? Dus zou dat dan niet handiger zijn om te doen, als extra (gratis) gain tijdens het trainen?

Laatst bewerkt:
Maar over die eiwitruften... Ik vroeg mij dus af, er zitten dus daadwerkelijk eiwitten in die scheten toch? Dus zou het inprencipe efficienter zijn, als iemand een eiwitruft laat, dat je naar hem toe loopt en het zo snel mogelijk opsnuift? omdat voedingsstoffen via je longen sneller in het bloed komen toch? Dus zou dat dan niet handiger zijn om te doen, als extra (gratis) gain tijdens het trainen?
Vluchtige eiwitten/aminozuren bestaan niet :).

Het zijn afbraak producten van eiwitten die vluchtig zijn.

Dus minder eiwit eten ? Mijn kont gaat ook als een gek te keer zeg

Terug
Naar boven