Gaz
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

We hebben alle irritante dingen wel zo'n beetje gehad met 200+ pagina's denk ik.
Tijd voor een nieuw topic: Welke irritante dingen doe jij in de sportschool?
Eiwitbouten laten en dan snel dr vandoor? eiwitbouten laten en dan zeggen: "hu...wat.. oh nee ik dacht dat je wat zei", expres brullen tijdens sets als er een huisvrouw naast je staat? Bot reageren als iemand vraagt hoeveel sets je nog moet als je net begonnen bent? Bij binnenkomst roepen "ah, zo ff wat apparaten krom trekken en dan stoerrrr kijken" hehe, herkenbaar he![]()
Oude padden in de kleedkamer die veel te strakke fietsbroeken aan hebben en commentaar hebben op mijn megagrowth postshake..
Zou anabool zijn en onnodig.

omdat...Ik kan me eraan ergeren als je gasten ziet lopen wat 120+ kg kunnen bankdrukken, maar zodra ze gaan deadliften ze het zwaar hebben met 70kg.![]()

Ik las mn post en ik wist dat deze reactie zou komenbedoel je dat ze denken dat het AAS zijn? want megagrowth is anabool![]()

ze dan waardeloos bezig zijn met trainen
geven ze blijkbaar hun rug te weinig aandacht he
Ik las mn post en ik wist dat deze reactie zou komen
Maar ik bedoel idd dat ze denken dat het AAS zijn.

? misschien willen ze geen rugblessure, ken mensen die techniek niet kunnen en zo steeds hun rug focken

Vluchtige eiwitten/aminozuren bestaan nietMaar over die eiwitruften... Ik vroeg mij dus af, er zitten dus daadwerkelijk eiwitten in die scheten toch? Dus zou het inprencipe efficienter zijn, als iemand een eiwitruft laat, dat je naar hem toe loopt en het zo snel mogelijk opsnuift? omdat voedingsstoffen via je longen sneller in het bloed komen toch? Dus zou dat dan niet handiger zijn om te doen, als extra (gratis) gain tijdens het trainen?
.
OT: klote drukte op maandag avond, morgen voor het eerst sinds jaren 's avonds sporten![]()