Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

pff heb toch zon hekel aan die mannetjes die met hun armen wijd lopen en stoere blik. terwijl ze zo'n k*t fysiek hebben.

Heb een hekel aan mensen die me buiten de sportschool aanspreken dat ik nooit gezellig een praatje maak met ze daar en dat ik te arrogant ben. Ik ben daar toch om te trainen? Niet om slap te ouwehoeren? Al snel word ze dan ook duidelijk dat ik totaal niet arrogant ben, maar gewoon een sociale nette gozer :D

Heb een hekel aan mensen die me buiten de sportschool aanspreken dat ik nooit gezellig een praatje maak met ze daar en dat ik te arrogant ben. Ik ben daar toch om te trainen? Niet om slap te ouwehoeren? Al snel word ze dan ook duidelijk dat ik totaal niet arrogant ben, maar gewoon een sociale nette gozer :D

haha ja. meestal heb je echt een verkeerd beeld van iemand in de sportschool dan dat je hem in het echt kent.

Ik praat ook niet met anderen, ik heb sowieso een hekel aan mensen.

haha ja. meestal heb je echt een verkeerd beeld van iemand in de sportschool dan dat je hem in het echt kent.

Sowieso ja! Ik wil graag trainen en als ik een praatje wil maken doe ik dat wel aan de bar ofzo :s

Ik weet niet waar ik moet beginnen maar dit was de laatste irritatie:
- Ga je nu alllllllllllllllllllllllllllll....... (En dat na 1 1/2 uur trainen)??? zegt een vetklep die ik nog nooit heb gezien. Word ik in de gaten gehouden ofzo?

Mensen die een prive kluisje voor zichzelf opeisen. hun spullen er uit halen en dan de sleutel mee naar huis nemen. Er zijn iig een paar kluisjes die ALTIJD op slot zijn, ook als ik de enige in de zaal ben.

En het leek vandaag alsof iemand de kluisjes onder had gekots, er zat iig iets bruins op.

Mensen die een prive kluisje voor zichzelf opeisen. hun spullen er uit halen en dan de sleutel mee naar huis nemen. Er zijn iig een paar kluisjes die ALTIJD op slot zijn, ook als ik de enige in de zaal ben.

En het leek vandaag alsof iemand de kluisjes onder had gekots, er zat iig iets bruins op.

Hey best goed idee, ga ik ook doen!:)

Sorry :D

lol als je bij ons slotjes er op laat zitten worde die ope geknipt aan het einde van de dag door personeel.

lol als je bij ons slotjes er op laat zitten worde die ope geknipt aan het einde van de dag door personeel.
Bij ons verschuilt het personeel zich er achter...ze zeggen dat sommige mensen die sleutels kwijt raken.
WUT???
je kleren, en waarschijnlijk ook portemonne en telefoon ziten achter dat slot. Dan ga je toch even je stappen na in de sportschool.

Mijn sportschool is nu tenminste wel 180,- per jaar:trollface:

heb zo het gevoel dat dit het topic is waar russian bear zijn 2000 posts heeft gehaald.
inplaats van het lezen van goede schema's
kom maar met die karma

j/k j/k

Terug
Naar boven