- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb zo het gevoel dat dit het topic is waar russian bear zijn 2000 posts heeft gehaald.
inplaats van het lezen van goede schema's
kom maar met die karma
j/k j/k

omdat ik getxxl nooit zie posten hehehe jou wel. maar ga eerst werken aan je eige schema voordat je beginners ook de verkeerde weg op helptNo hating. no bashing. no trolling
ja en getxxl weet dat allemaal te combineren met een studie bij de uni EN gediciplineerd trainent*ring jij hebt 38 posts per dag!en russian bear bijna 30

Ik raak vaak in discussie met klaasje, en heb zo'n beetje de druktst bezochte log op DBBrussian bear had gister/ eergister zijn 2500ste post toch? waarvoor hij geen karma kon ontvangen ofzo?
en nu al 2614? 50-60 posts per dag?
![]()
BalenOT: wachten op iemand die (uiteindelijk) niet komt opdagen.

mensen die het toelaten dat ik hun bankje of apparaat inpik, mietjes!![]()

hoppa!dag opa, je krijgt m niet eens meer om hoog.denk het wel, en als je een grote mond hebt sleur ik je mee naar de kleedkamer en...hoppa!

oeee. die zag ik niet aankomen. stop maar, dit daalt naar 'n niveau van een 49 jarige (opa)!
ja en getxxl weet dat allemaal te combineren met een studie bij de uni EN gediciplineerd trainen![]()