MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

onbeschofte mensen

lekkere giirls!
kan me dan niet inhouden , fapfap opt W.C

Tijdens het squatten komt er een halfbakken mongol naar me toe, met de vraag of hij even tussendoor kan mee doen. Hij komt wel vaker en heeft altijd grootse verhalen over training zus en zo, beste dit zus zo, geniaal, dat hij elke week sterker wordt.

Hij pakt eerst 60kg, maakt half-squats, en vind het geweldig wat die doet. Daarna pakt die 80 met iets minder dan half squats, dan 100 en maakt partial squats. Ik zeg volgende keer dieper he, anders hou je jezelf voor de gek. Zijn reactie, maakt niet uit, over paar maanden zit ik op de 150, zou echt vet zijn.

Ik: :rolleyes: Oke wat jij wilt doei.

Ben ik aan het benchen, komt hij aan, wilt hij tussendoor, dus hij pakt mijn gewichten en doet halve rom reps. Met 70 was die wel tevreden, maar hij wilde wel 80 proberen, dus ik zeg dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken. Maar hij stond erop. Hij vroeg of ik wilde spotten, bij de 2e rep zeg ik, ja zakken zakken zakken en hij raakt zijn borst aan, maar hij krijgt er geen beweging in. Ik laat hem even sukkelen met kracht zetten en ik curl dan het gewicht omhoog. Ik zeg weer, volgende keer dieper want je houdt jezelf voor de gek zo. Zijn reactie was weer maakt niet uit binnenkort zit ik wel op 5x100.

Ik: laten we het hopen he :p

Wat een mongol.

Curlen in het squatrek.

Dan komt Klaaswitz ook even langs, 2 vliegen in 1 klap... Hij zit ookal achter mij aan irl :(
ehm sorry, meng jij je nu in eens in het of topic gelul met mij en killy???

zo ja, ik waardeer je gedachtestroom maar klaas traint niet, of wel klaas?

Weet zeker dat hij dit nog leest :p

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Tijdens het squatten komt er een halfbakken mongol naar me toe, met de vraag of hij even tussendoor kan mee doen. Hij komt wel vaker en heeft altijd grootse verhalen over training zus en zo, beste dit zus zo, geniaal, dat hij elke week sterker wordt.

Hij pakt eerst 60kg, maakt half-squats, en vind het geweldig wat die doet. Daarna pakt die 80 met iets minder dan half squats, dan 100 en maakt partial squats. Ik zeg volgende keer dieper he, anders hou je jezelf voor de gek. Zijn reactie, maakt niet uit, over paar maanden zit ik op de 150, zou echt vet zijn.

Ik: :rolleyes: Oke wat jij wilt doei.

Ben ik aan het benchen, komt hij aan, wilt hij tussendoor, dus hij pakt mijn gewichten en doet halve rom reps. Met 70 was die wel tevreden, maar hij wilde wel 80 proberen, dus ik zeg dat dat waarschijnlijk niet gaat lukken. Maar hij stond erop. Hij vroeg of ik wilde spotten, bij de 2e rep zeg ik, ja zakken zakken zakken en hij raakt zijn borst aan, maar hij krijgt er geen beweging in. Ik laat hem even sukkelen met kracht zetten en ik curl dan het gewicht omhoog. Ik zeg weer, volgende keer dieper want je houdt jezelf voor de gek zo. Zijn reactie was weer maakt niet uit binnenkort zit ik wel op 5x100.

Ik: laten we het hopen he :p

Wat een mongol.
Pics?

Of Topic : als je toch de moeite neemt om hem te spotte neem dan ook de moeite om hem duidelijk te maken dat hij meer spiergroei krijgt met minder gewicht en betere uitvoering.

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Je grote vriend Klaas is gebanned.

Ik kan het soms echt niet aanzien hoe sommige trainingsduo's elkaar spotten. Helemaal grappig is al ze bijvoorbeeld met 3 of 4 man om de beurt aan het bankdrukken zijn. Vanaf de eerste rep meteen meehelpen, elkaar constant opjutten, en dan trots zijn dat ze 12 reps hebben kunnen doen. En ondertussen zijn er alweer 5 min voorbij voordat de eerste weer aan de beurt is :o

lekkere milfjes die naar mij kijken terwijl ik 160 kilo aan het squatten ben, omdat ze nog nooit zoiets moois hebben gezien.

...

oh sorry dit topic ging over wat je irritant vond...

Pics?

Of Topic : als je toch de moeite neemt om hem te spotte neem dan ook de moeite om hem duidelijk te maken dat hij meer spiergroei krijgt met minder gewicht en betere uitvoering.

Dat heb ik daarvoor al gedaan, gezegd dat hij gewoon rippetoe of iets dergelijks moest volgen. Maar hij houdt van classic bodybuilding 'weet je'. Ik zeg zoveel maar hij is kats vervelend en neemt niks van me aan. Hoort alleen wat hij wilt horen.

sinds toch alles off topic is. doe ik ff gauw mee.

vandaag ene gozer en zijn chick. die chick was echt dik. met milkshakes de sportschool in lope van maccie.

das gewoon faaallll

sinds toch alles off topic is. doe ik ff gauw mee.

vandaag ene gozer en zijn chick. die chick was echt dik. met milkshakes de sportschool in lope van maccie.

das gewoon faaallll

Is pas faal als ie daarna ook als een superdude traint. Knalt ie dr een paar squats met 200kg uit is het gewoon een powerlifter. ( dit is mij onlangs verteld.. ) :p

Er is bij ons een franse dikke gast, altijd met een marcelletje vol tattoo's en een paardestaart, en na elke oefening gaat ie keihard tegen de bokszak slaan, klinkt door heel de zaal. Loopt er rond al een opgeblazen michelinmannetje...

En vandaag ook de baliejongen (denk dat hij magerder is dan mij :S) gesproken, hij was bezig met paar oefeningen met losse gewichten, vroeg naar zijn schema en het was een 3 dagen-split schema voor alleen het bovenlichaam!!! Vroeg hem waarom geen benen, en zei ie dat hij veel fietst overal naartoe en dat ie voetbalt... is dezelfde jongen die nog nooit gehoord had van rippetoe. En die zit dan bij ons aan de balie en maakt schema's op en geeft tips enzo ???

je moet je er niet zo mee bezig houden. Ik heb het opgegeven om steeds in discussie te gaan;). Ze zien het vanzelf wel als jij een beest bent en zij nog steeds mager:)

Terug
Naar boven