MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Jezus... Ik ga net op de leg press zitten nadat een gast eraf stapt... Ik vergat even te checken waar hij op stond, maar aangezien die gast net zijn laatste set had gedaan durfde ik het wel aan door gewoon even te duwen .. Staat de legpress GVD op 10 kilo .. WTF ? Ik had wel geblesseerd kunnen raken.

Van de 1000+ leden ben ik ook de enige die squat... Altans, ik heb nog nooit iemand anders dan mezelf zien squatten, in 6 maanden. Wel 1x megemaakt dat iemand zat te deadliften, voor de rest doet iedereen hier wel shrugs in het squat rek....

Van de 1000+ leden ben ik ook de enige die squat... Altans, ik heb nog nooit iemand anders dan mezelf zien squatten, in 6 maanden. Wel 1x megemaakt dat iemand zat te deadliften, voor de rest doet iedereen hier wel shrugs in het squat rek....
Waarom squat je in het shrug-rek?

Waarom squat je überhaupt?

Ja, is slecht voor je knieen!

met een leg extension train je de zelfde spiergroepen

en dat is machinaal dus worden de spieren beter geisoleerd

Ja met leg extension train je ook je billekes je abs en je hamstrings, je moet alleen niet helemaal strekken want dat is slecht.

gesprekje

jongen 1 ''ja en denk je dat je voor de zomer een sixpak kan krijgen''
jongen 2 ''ja man moet ik ff veel rennen enzo man dan verlies ik het wel''
jongen 1 ''ja klopt man, ik moet dat ook nog is doen''

jongen 1 is zo mager als kan en jongen 2 traint altijd zn bovenlichaam, zn bovenlichaam is niet verkeerd. totdat je zn benen en kuiten ziet, dan begin je wel te lachen.

zon iets is het:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Constant goedbedoeld advies krijgen.
Ja, ik weet dat je met minder gewicht grotere beweging kunt maken. Ben niet achterlijk. Heb net daarvoor toch ook 3 sets wel netjes uitgevoerd.

Soms is het gewoon handiger om vooruit te gaan door nog even een setje met wat 'te hoog' gewicht te pakken. Dan gaan die laatste reps niet perfect, so what!?

Weet zeker dat dat soort betweters op DBB zitten, dus bij deze ;)

Waarom is het handig om nog een extra setje te doen met te hoog gewicht?

Mensen die vol gaan zitten schijten @ da bathroom terwijl je water aan het bijvullen bent.

Mensen die hun flesje gaan vullen terwijl ik ff rustig aan het schijten ben.

mensen die aan het schijten zijn en terwijl hun flesje bijvullen als ik net wil gaan schijten en terwijl mijn flesje bijvullen

Terug
Naar boven