YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen die hun bek niet kunnen houden tijdens het trainen. Praten doe je maar lekker thuis of in een bar.
Kreunen, prima.. maar niet doen alsof je bijna klaar komt terwijl je bezig bent met een dumbbell van 15kg.

Nou en? Als ik een gewicht optil wat moeilijk is voor mij dan zit ik niet te schreeuwen als een gek en andere mensen te irriteren.Waarom niet? Alleen omdat 15kg voor jou blijkbaar licht is betekent het nog niet dat het voor iemand anders licht is.![]()
dumbbells tot 30kg of zelfs tot 20kg
dan is er gewoon geen ruimte om te groeien ongeveer. enige wat je daarmee kan trainen zijn je biceps

Wil hem wel 30kg DB shoulder press zien doen

Nou en? Als ik een gewicht optil wat moeilijk is voor mij dan zit ik niet te schreeuwen als een gek en andere mensen te irriteren.
Ken genoeg mensen daar die echt schreeuwen als ze wat doen meestal is het gewoon om aandacht te krijgen.

jij traint nieteensNou en? Als ik een gewicht optil wat moeilijk is voor mij dan zit ik niet te schreeuwen als een gek en andere mensen te irriteren.
Ken genoeg mensen daar die echt schreeuwen als ze wat doen meestal is het gewoon om aandacht te krijgen.
Nou en? Als ik een gewicht optil wat moeilijk is voor mij dan zit ik niet te schreeuwen als een gek en andere mensen te irriteren.
Loop ik van de week de gym in, hangt er op het eerste cardioapparaat een info a4tje met: ''Een hoge eiwitinname draagt niet bij aan meer kracht of spiermassa en is slecht voor je lichaam''. En daarnaast een a4tje met heel groot: ''Drink geen melk!''. Echt supergay.

Loop ik van de week de gym in, hangt er op het eerste cardioapparaat een info a4tje met: ''Een hoge eiwitinname draagt niet bij aan meer kracht of spiermassa en is slecht voor je lichaam''. En daarnaast een a4tje met heel groot: ''Drink geen melk!''. Echt supergay.
Is goed
als het er van de week nog hangt. Wilde al een foto maken maar neem normaal mijn mobiel niet mee. Er werkt daar een vent die serieus iets tegen melk heeft. Hij probeert me ook best vaak een boekje; ''het witte vergif'' aan te smeren.ik wil ook een pic van dat boek, of een link of ietsIs goedals het er van de week nog hangt. Wilde al een foto maken maar neem normaal mijn mobiel niet mee. Er werkt daar een vent die serieus iets tegen melk heeft. Hij probeert me ook best vaak een boekje; ''het witte vergif'' aan te smeren.
van de week nog, de smith machine bezet houden door een gast die enkel met de stang aan het bicep curlen is.
en ik maar wachten om te kunnen gaan squaten...........
NO CURLING IN THE SQUAT RACK !![]()
is beter zo, squatten in smith is een no govan de week nog, de smith machine bezet houden door een gast die enkel met de stang aan het bicep curlen is.
en ik maar wachten om te kunnen gaan squaten...........
NO CURLING IN THE SQUAT RACK !![]()