Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
kom maar een keer bij mij trainen, op vrijdag is er een instructeur die vaak in de zaal is, die zal dat alles bevestige

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kom maar een keer bij mij trainen, op vrijdag is er een instructeur die vaak in de zaal is, die zal dat alles bevestige

- mensen die coïtus geluiden creëren bij gewichten van 5kg
- mensen zoals moraalridder
- mensen die zich nergens aan irriteren in de gym en ik al gek kan worden als iemand in me aura staat
- mensen die tege me praten als ik oordopjes in heb
- mensen die niet in hemd durven te lopen
- mensen
wat is daar erg aan dat durfde ik half jaar geleden ook nog niet
?ik vul namelijk ook aan de lopende band flesjes in de gym snapteee
Dat!

Van die ecto beachboys die mij na gaan doen als ik 200 kg aan het diep squatte ben.
Schijnbaar is het dan vreemd als er wat geluid geproduceerd wordt!

Bij ons kent ook niemand Rippetoe, maar wordt er wel volop gedeadlift en gesquat.
Ik ben de enige in mijn gym die boven de 80 kilo deadlift en boven de 75kg squat. Dit is geen grap..
haha wat heb ik het goed. Bij ons doet bijna iedereen alleen maar benchpress en andere borst oefeningen.. Er squatten behalve ikzelf maar 2-3 andere mensen en deadlift heb ik ook 2-3 andere mensen zien doen.
Edit: de gym is k*t, dumbbells tot 30kg
dumbbells tot 30kg of zelfs tot 20kg
dan is er gewoon geen ruimte om te groeien ongeveer. enige wat je daarmee kan trainen zijn je biceps