AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

:who:

Boeit mij het of 'russian bear' wel of niet hypothetisch gezien een trio kon doen met 2 wijfen die ik nooit heb gezien.

• Like
Waarderingen: Guts
- mensen die coïtus geluiden creëren bij gewichten van 5kg

- mensen zoals moraalridder

- mensen die zich nergens aan irriteren in de gym en ik al gek kan worden als iemand in me aura staat

- mensen die tege me praten als ik oordopjes in heb

- mensen die niet in hemd durven te lopen

- mensen

Dat ik door iedereen werd aangestaard toen ik 200kg probeerde te deadliften.... en dan lukt het niet FUUUU

- mensen die coïtus geluiden creëren bij gewichten van 5kg

- mensen zoals moraalridder

- mensen die zich nergens aan irriteren in de gym en ik al gek kan worden als iemand in me aura staat

- mensen die tege me praten als ik oordopjes in heb

- mensen die niet in hemd durven te lopen

- mensen
??? wat is daar erg aan dat durfde ik half jaar geleden ook nog niet :o?

mensen die nooit iets opruimen als ze klaar zijn.

Mensen die 2 schijven van 15kg op de leg press hangen

Mensen die op de assisted dip de knee pad naar beneden duwen als tricep oefening

Van die ecto beachboys die mij na gaan doen als ik 200 kg aan het diep squatte ben.
Schijnbaar is het dan vreemd als er wat geluid geproduceerd wordt!

mensen die nooit iets opruimen als ze klaar zijn.
Dat!

Ben waarschijnlijk niet de enige want de hele sportschool hangt vol met bordjes, of je ajb de gewichten weer terug wilt leggen waar ze horen.

En dat is dus niet aan de legpress of aan een halter ;)

Zet die beach boys onder jou squat dan laat hun het is ff uit voeren :P

je moet in een dorp gaan fitnesse, heb nergens last van ;). nooit druk en als het druk is ken ik toch iedereen haha

Apparaten die bezet zijn, mensen die voor je spiegelbeeld gaan staan.

That's it eigenlijk.

Bij ons kent ook niemand Rippetoe, maar wordt er wel volop gedeadlift en gesquat.

Bij ons deadlift of squat bijna niemand, zie er hoogstens 3 verschillende mensen die oefeningen doen.

Ik ben de enige in mijn gym die boven de 80 kilo deadlift en boven de 75kg squat. Dit is geen grap..

haha wat heb ik het goed. Bij ons doet bijna iedereen alleen maar benchpress en andere borst oefeningen.. Er squatten behalve ikzelf maar 2-3 andere mensen en deadlift heb ik ook 2-3 andere mensen zien doen.

Edit: de gym is k*t, dumbbells tot 30kg

Same Here brah

dumbbells tot 30kg, hier tot 20 xD

dumbbells tot 30kg of zelfs tot 20kg:roflol:
dan is er gewoon geen ruimte om te groeien ongeveer. enige wat je daarmee kan trainen zijn je biceps

dumbbells tot 30kg of zelfs tot 20kg:roflol:
dan is er gewoon geen ruimte om te groeien ongeveer. enige wat je daarmee kan trainen zijn je biceps

scheelt dat ik de 20 nog amper haal haha, marja is al vaker toe gegeve dat ze moete uit breiden maar doen ze niet etc. zijn nu met ongeveer 10/15 man die met losse gewichten werken dus denk dat ze er nog niet veel aan gaan doen. Als er met losse gewichten word gewerkt zijn er max 5 tot 6 mensen dus is nooit druk dat is wel handig ;D

Vrouwen die tijdens mijn minuutje pauze tussen mijn setjes gewoon de oefening beginnen te doen ???
En als ik ze er opwijs dan boos worden en zeggen dat ik maar niet moet staan niksen en verder doen :mad:

Terug
Naar boven