Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe je nou 4x80 BP ? nogal fail imo als je maar 5x130 DL en 1x120 squat.
haha +1Waarom is dit fail? Hij is 15 en zal nog niet zo lang trainen. Niets mis mee. Hij is 3 jaar jonger dan jij, 6 kilo lichter en hij bencht jou er uit. En dan zeg je tegen hem dat hij een fail is.

waarom is dit fail? Hij is 15 en zal nog niet zo lang trainen. Niets mis mee. Hij is 3 jaar jonger dan jij, 6 kilo lichter en hij bencht jou er uit. En dan zeg je tegen hem dat hij een fail is.
Klinkt alsof je in mijn gym traint... daar loopt ook een of andere bejaarde rond die de assisted chin gebruikt om zich af te duwen naar benedenEn allerlei zwaai- en stretchoefeningen doet het liefst zo veel mogelijk in de weg voor anderen.

Klinkt alsof je in mijn gym traint... daar loopt ook een of andere bejaarde rond die de assisted chin gebruikt om zich af te duwen naar benedenEn allerlei zwaai- en stretchoefeningen doet het liefst zo veel mogelijk in de weg voor anderen.

Ik vond het eerder grappig dan irritant, maar ok, het gebeurt dus echt.ehm wutMachine overhead shrugs?
Ik liep even bij het squatrek weg, stond er een holocaustslachtoffer in te curlenIk vond het eerder grappig dan irritant, maar ok, het gebeurt dus echt.

Neeee, het was een undercover neo-nazi
OT: curlers in het squatrek... Waarom? WaaromKan je dat echt niet ergens anders doen? laatst waren beide squatrekken bezet met 2 curlende gasten...