Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

dat ze de handdoek bij de wasbak hebben weggehaald waar ik stiekem altijd mn zweetballen mee afveeg na de training.

doe je nou 4x80 BP ? nogal fail imo als je maar 5x130 DL en 1x120 squat.

Waarom is dit fail? Hij is 15 en zal nog niet zo lang trainen. Niets mis mee. Hij is 3 jaar jonger dan jij, 6 kilo lichter en hij bencht jou er uit. En dan zeg je tegen hem dat hij een fail is.

+4 :)

van die mongos die gaan lopen schaduw boksen...

Klinkt alsof je in mijn gym traint... daar loopt ook een of andere bejaarde rond die de assisted chin gebruikt om zich af te duwen naar beneden ??? En allerlei zwaai- en stretchoefeningen doet het liefst zo veel mogelijk in de weg voor anderen.

Haha. Hier lopen er echt veel rond :(
Zeker nu sinds ik laatste tijd veel 's ochtends ga trainen :eek:

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

:roflol:

Klinkt alsof je in mijn gym traint... daar loopt ook een of andere bejaarde rond die de assisted chin gebruikt om zich af te duwen naar beneden ??? En allerlei zwaai- en stretchoefeningen doet het liefst zo veel mogelijk in de weg voor anderen.

Machine overhead shrugs?:p

Ik liep even bij het squatrek weg, stond er een holocaustslachtoffer in te curlen:( Ik vond het eerder grappig dan irritant, maar ok, het gebeurt dus echt.

Neeee, het was een undercover neo-nazi ;)

OT: curlers in het squatrek... Waarom? Waarom??? Kan je dat echt niet ergens anders doen? laatst waren beide squatrekken bezet met 2 curlende gasten...

Mensen die gaan benchpress, met zwaar gewicht en dan een meter boven hun borst stoppen, ipv verder door te zakken, en als je er wat van zegt van bv, zou je nie wat lichter pakken en verder doorzakke en dan zeggen okee. Maar vervolgens gewoon doorblijven gaan op oude manier.

Mensen die in het Arabisch gaan praten en lachen waar je bij staat, heb ik toch altijd het gevoel dat het over mij gaat mwhemwhe:(

In mijn gym is het weer zo, dat mensen 100KG gaan benchen met hulp van vrienden, en dan toch tegen elkaar zeggen ''jaaaa ik heb 100KG gedrukt jonguhhhh!!'' Terwijl iedereen het zo wel kan bij wijze van spreken...

van die mongos die gaan lopen schaduw boksen...

Ja die gasten zie ik bij mij ook steeds meer. gisteren was trouwens weer geweldig. Veel witte halter shirts, alleen maar benchen, en zwarte trainingsbroek aan en ook nog ALLEMAAL een muts op. Dat waren dus duidelijk satéprikkers als benen bij al die gasten. Behoorlijk afgetraind en gespierd van boven maar dat was het dan ook.

Neeee, het was een undercover neo-nazi ;)

OT: curlers in het squatrek... Waarom? Waarom??? Kan je dat echt niet ergens anders doen? laatst waren beide squatrekken bezet met 2 curlende gasten...

Het ergste is nog als ze dan gewoon met dumbbells bezig zijn ipv een barbell. Wat die gasten bezielt om even dumbbell curl in het squatrek te doen, ik ben er nog altijd niet aan uit :p

lol, met een dumbbell curlen in het squatrek slaat echt alles.

heb dat nog nooit gezien waarom doen ze dat dan?

Sommige mensen hebben gewoon geen besef dat iets raar is. Bij ons loopt ook een kerel die op de vreemdste plekken dumbbell oefeningen doet. We hebben 2 dumbbell rekken en voor die rekken is een ruimte met bankjes waar iedereen z'n dumbbell oefeningen doet. Maar die gozer pakt dan 2 dumbbells uit het rek, loopt heel de gym door met die dingen in z'n handen en gaat dan ergens tussen de leg extension en de leg press staan om wat lateral raises ofzo te doen. Hij staat dan gigantisch in de weg, maar dat ziet hij gewoon niet. Rare mensen heb je altijd.

Is het stuk waar de dumbbells liggen ( en horen) bij jullie dan niet aangegeven? Bij ons is de vloer daar bekleed met een soort linoleum zodat er niks beschadigd raakt als ze vallen, en dan zie je automatisch wat het dumbbell stukje is.
Of is dat wel in je gym maar is die gast gewoon echt een idioot?:p

Terug
Naar boven