AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Is het stuk waar de dumbbells liggen ( en horen) bij jullie dan niet aangegeven? Bij ons is de vloer daar bekleed met een soort linoleum zodat er niks beschadigd raakt als ze vallen, en dan zie je automatisch wat het dumbbell stukje is.
Of is dat wel in je gym maar is die gast gewoon echt een idioot?:p

Ja, dat is bij ons ook. Er ligt overal een soort vloerbedekking, maar voor de dumbbell rekken ligt een beetje dikkere mat van zo'n 4 meter lang en 8 meter breed ofzo. Daar staan ook de bankjes op et cetera. Maar die gozer gaat dan gewoon ergens anders in de gym staan.

Sowieso veel vage gasten in de gym bij mij, ze denken allemaal dat ze alles weten en het bodybuilden hebben uitgevonden. Alleen zijn ze allemaal niet zwaarder dan 85kg en is het enige wat ze doen bankdrukken, schouders (voorkant en zijkant) en biceps. Uiteraard wel alles met dropsets, supersets en vreemde variaties op oefeningen om de binnenkant borst en de onderste 5 mm van je bicep extra te belasten et cetera. Dat allemaal wel, maar als ik dan squat en deadlift ben ik de persoon die vreemd wordt aangekeken :D

Dan is hij een idioot, dat soort mensen zijn er nou eenmaal ook.

Volgens mij zijn dat soort gasten gemotiveerd genoeg om te trainen, maar te p*ssy om oefeningen te doen die niet in een keer goed gaan, zoals squatten en deadliften.
Zo wilde ik bijvoorbeeld iemand leren hoe te deadliften, maar omdat ik zei dat hij niet met meer dan 50kilo moest beginnen, omdat je met een slechte techniek je rug verdoet had hij er geen zin meer in. Laag beginnen is niet macho he.

Bij ons is de vloer daar bekleed met een soort linoleum zodat er niks beschadigd raakt als ze vallen, en dan zie je automatisch wat het dumbbell stukje is.
zelfs dat hebben we niet, overal gewoon linoleum (lichtblauw)....wel is het gedeelte waar de dumbbells liggen helemaal zwart van de bankjes en de rubbere schijven die heen en weer gesjouwt worden. + er zit een best wel groot gat in de muur waar ze een houte plaat tegenaan gezet hebbe:p

Zwarte plekken op de grond, gat in de muur,
train jij in een sportschool of een kraakpand?

Zwarte plekken op de grond, gat in de muur,
train jij in een sportschool of een kraakpand?

Bij ons ook gaten in het plafond, bekleding van benchbankjes gescheurd en verkleurd, bollen stof tussen de toestellen.........
En ga nu al een maand'nhalf en nog nooit iemand benen zien trainen, behalve jochies die spelen met de legpress.
Maarja trek er me niets aan, als ik maar groei :rolleyes:

Die pubers die je staan aan te staren wanneer je je zwaar in het zweet staat te werken.

Ecto's in mouwloze shirts die 5kg dumbbells curlen

apparaten die onnodig lang kapot zijn...

Laatst zat voetje van technogym crosstrainer los. Hoppa, een week geduurd voordat het gemaakt was...
Handvaten van pull up apparaat zaten los.. Die heb ik zelf maar gefixt want duurde me te lang.

mensen die er komen enkel voor op te vallen en mij dan ook nog eens lastigvallen met domme opermkingen zelfs al heb ik mn mp3 in mn oren :mad:

Die pubers die je staan aan te staren wanneer je je zwaar in het zweet staat te werken.

+1... Heb soms niet goed de tijd om te trainen, en moet dan echt tussen 18.00 en 20.00 trainen... dat is echt verschrikkelijk, wil je dan deadliften / squatten / Clean & Yerk doen, kijkt de halve gym je aan... En bij die oefeningen heb ik dan ook nog de neiging wat geluid te gaan maken :D

Ik betrapte mezelf vandaag op brullen tijdens het squatten.
Niet omdat het zwaar was helaas... (****ing erge buikpijn)

gewichten die niet toereikend zijn...heb altijd ruzie daar omdat ik bijna alle gewichten nodig heb voor squat..(geen opschepperij). Die gewichten worden ook gebruikt voor incline en flat bench en de curlstang, dus als het eventjes druk is, dan grijpt er altijd iemand mis

Word een beetje zat van de ''hoeveel sets moet je nog'' vragen... Niet persee door de vraag, maar ''hoe'' mensen het vragen... Ze komen altijd te dicht bij je staan, en kijken je aan alsof ze al een paar jonkos achter de kiezen hebben.. Om vervolgens met een vermoeide stem, die je nauwelijks kan verstaan het te vragen.

Terug
Naar boven