- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Is het stuk waar de dumbbells liggen ( en horen) bij jullie dan niet aangegeven? Bij ons is de vloer daar bekleed met een soort linoleum zodat er niks beschadigd raakt als ze vallen, en dan zie je automatisch wat het dumbbell stukje is.
Of is dat wel in je gym maar is die gast gewoon echt een idioot?![]()
Ja, dat is bij ons ook. Er ligt overal een soort vloerbedekking, maar voor de dumbbell rekken ligt een beetje dikkere mat van zo'n 4 meter lang en 8 meter breed ofzo. Daar staan ook de bankjes op et cetera. Maar die gozer gaat dan gewoon ergens anders in de gym staan.
Sowieso veel vage gasten in de gym bij mij, ze denken allemaal dat ze alles weten en het bodybuilden hebben uitgevonden. Alleen zijn ze allemaal niet zwaarder dan 85kg en is het enige wat ze doen bankdrukken, schouders (voorkant en zijkant) en biceps. Uiteraard wel alles met dropsets, supersets en vreemde variaties op oefeningen om de binnenkant borst en de onderste 5 mm van je bicep extra te belasten et cetera. Dat allemaal wel, maar als ik dan squat en deadlift ben ik de persoon die vreemd wordt aangekeken