MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die denken dat vet spiermassa is

Mensen die bijv super zwaar kabelroeien om vervolgens met het gewicht te gooien door met hun hele lichaam mee te bewegen.

Mensen die 4 schijven van 25KG voor die van 2,5KG hangen

Handg toch, meestal laad je op de barbell toch de 25 eerst en dan de kleinere, ziet er mooier uit.

Wow dit was wel heel raar vandaag. Ik was dus aan het bankdrukken, en uit mijn ooghoeken merkte ik dat er een gasje naar mij aan het kijken was, niet dat het erg is, maar hij keek richting mijn kruis... Toen ik klaar met mijn set was vroeg hij: ''Gebruik je proteine???''
ik: ''Ja... Hoezo?''
hij: ''Stoppen met die rotzooi man, krijg je kleine pik van''
Toen kwam hij nog met een paar verhalen dat het slecht voor je hart is etc... Terwijl ik hem eigenlijk al vanaf zijn kleine pik opmerking al aan het negeren was:rolleyes:

doe je nou 4x80 BP ? nogal fail imo als je maar 5x130 DL en 1x120 squat.

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Wow dit was wel heel raar vandaag. Ik was dus aan het bankdrukken, en uit mijn ooghoeken merkte ik dat er een gasje naar mij aan het kijken was, niet dat het erg is, maar hij keek richting mijn kruis... Toen ik klaar met mijn set was vroeg hij: ''Gebruik je proteine???''
Toen kwam hij nog met een paar verhalen dat het slecht voor je hart is etc... Terwijl ik hem eigenlijk al vanaf zijn kleine pik opmerking al aan het negeren was:rolleyes:
Epic r*tard :roflol:

Mensen die meerder apparaten voor zichzelf houden :mad:

dat als ik me flesje wil vullen dat er in de wasbak een kwakje ligt.

:roflol:

Dat het krachthonk na een setje deadliften opeens uit het niets volstaat met 13 jarige marokkanen (no offense)

Dat er tijdens het squatten een jochie naar je toe komt die midden in een set vraagt; waarom schreeuw je zo?

(omdat ik da lekker vind :D)

Dat ik tijdens het bankdrukken even rechtsta om wat gewichten bij te halen Ik 10 seconden later terugkom en 1 of andere bejaarde zich staat te stretchen met z'n been op de baar en dan boos kijkt naar mij omdat ik hem vraag of ik mag verderdoen :o

Dat ik tijdens het bankdrukken even rechtsta om wat gewichten bij te halen Ik 10 seconden later terugkom en 1 of andere bejaarde zich staat te stretchen met z'n been op de baar en dan boos kijkt naar mij omdat ik hem vraag of ik mag verderdoen :o

Klinkt alsof je in mijn gym traint... daar loopt ook een of andere bejaarde rond die de assisted chin gebruikt om zich af te duwen naar beneden ??? En allerlei zwaai- en stretchoefeningen doet het liefst zo veel mogelijk in de weg voor anderen.

Ik zie dat er overal zweetstinkerds rondlopen. Bij ons lopen er echter een stel wijven (zou t geen vrouwen willen noemen) die het nodig vinden om eerst uitgebreid te badderen in de parfum. Goddamn wat een lucht! Schoot laatst in de hoest dankzij zo'n wijf tijdens het skullcrushen met 50KG. Toen ik er wat van zei vertelde ze me doodleuk dat ze dat deed omdat ze dan 'die zweetlucht' niet hoefde te ruiken. Volgende keer pak ik de brandslang :P

Dat ik tijdens het bankdrukken even rechtsta om wat gewichten bij te halen Ik 10 seconden later terugkom en 1 of andere bejaarde zich staat af te trekken met z'n been op de baar en dan boos kijkt naar mij omdat ik hem vraag of ik mag meedoen :o

:)

Bejaarde die zich af trekt en skinnie die een smiley plaatst... Ziet de rest de link ook al? :clown:

wat is de fail dan? ik deadlift 110 en bench 80, niet iedereen heeft dezelfde sterke punten he.
OT: Dat sinds er een nieuwe kraan in de kleedkamer is mijn flesje der net niet goed onder past om te vullen:mad:

Ik zie dat er overal zweetstinkerds rondlopen. Bij ons lopen er echter een stel wijven (zou t geen vrouwen willen noemen) die het nodig vinden om eerst uitgebreid te badderen in de parfum. Goddamn wat een lucht! Schoot laatst in de hoest dankzij zo'n wijf tijdens het skullcrushen met 50KG. Toen ik er wat van zei vertelde ze me doodleuk dat ze dat deed omdat ze dan 'die zweetlucht' niet hoefde te ruiken. Volgende keer pak ik de brandslang :P

WAHhahahaaa :P +1 brandslang

Terug
Naar boven