MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

mensen dat komen vragen of ik proteine neem:huilen::roflol:

lol proteine zijn anabolen dat weet je toch wel

Laatst bewerkt:
Bij mij kostte onbeperkt 85 EUR per halfjaar, al verhoogt nu 90 EUR per halfjaar. En als ik boven de 18 ben kan ik bijna het dubbele betalen :S

En wat denken de heren dat het exploiteren van een sportschool kost? Dat apparaten en gewichten gratis zijn bij 10 AH bonuspunten? Dat je een pand van duizend vierkante meter kan huren voor € 2,50 en een plak kaas? Of dat de medewerkers aan het eind van de maand liever een schouderklopje hebben in plaats van loon?

Get real!

..

Laatst bewerkt:
En wat denken de heren dat het exploiteren van een sportschool kost? Dat apparaten en gewichten gratis zijn bij 10 AH bonuspunten? Dat je een pand van duizend vierkante meter kan huren voor € 2,50 en een plak kaas? Of dat de medewerkers aan het eind van de maand liever een schouderklopje hebben in plaats van loon?

Get real!

waar ik zit is een kleine gym, echt klein maar wel alles wat je nodig hebt als BB maar ook voor de rest. Er zijn geen werknemers ze doen het zelf, mja ik zou het er wel voor over hebben om het dubbele te betalen maar nog vind ik het toch veel ..

maar jij zegt 90euro voor een half jaar, das echt een top prijs

-

Laatst bewerkt:
Jochies van 16 die op andere mensen gaan letten, en dan ook nog vinden dat ze kunnen beslissen wat iemand voor oefeningen doet.

Dagen dat er geen lekkere vrouwen in de gym zijn..

Die knuppels die breder zijn dan mij en denken dat ze mogen blijven kletsen op de apparaten/bankjes, dan duurt het soms echt te lang voor je erop kan.
Voor de rest vind ik het allemaal wel meevallen:)

Soms wilde gans di gym kapotslaan voor de lol:fa:
is er een wilde gans in jou gym die iedereen kapotslaat???

Ontopic: joch zat gister de hele tijd met de seated leg curls te klooten, kreeg zo te zien de stoel niet naar voren.
Ik zeg dat ie erop moet zitten, doet hij dat en die stoel komt naar voren...kijkt ie me smerig aan en zegt ie dat ik me bek moet houwe

is er een wilde gans in jou gym die iedereen kapotslaat???

Ontopic: joch zat gister de hele tijd met de seated leg curls te klooten, kreeg zo te zien de stoel niet naar voren.
Ik zeg dat ie erop moet zitten, doet hij dat en die stoel komt naar voren...kijkt ie me smerig aan en zegt ie dat ik me bek moet houwe

lol je gaat toch geen fails posten:p
Dit is dus de reden waarom velen niets zeggen tegen superdudes.

Bij ons in de sportschool heb je trouwens echt zo'n groepie r**ards. Echt allemaal verschillende types weetjewel, net als de new kids ofzo maar dan een kleine grote dikke en dunne :roflol: Gaan bijvoorbeeld squats doen op een kuiten apparaat en 2 graden preacher curls noem maar op. Die dunne is wel superdroog trouwens, denk wel 4% vet zelfs. Niet irritant maar wel grappig om te zien:p

Mensen die denken dat vet spiermassa is

Mensen die bijv super zwaar kabelroeien om vervolgens met het gewicht te gooien door met hun hele lichaam mee te bewegen.

Mensen die 4 schijven van 25KG voor die van 2,5KG hangen

Terug
Naar boven