Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij mij kostte onbeperkt 85 EUR per halfjaar, al verhoogt nu 90 EUR per halfjaar. En als ik boven de 18 ben kan ik bijna het dubbele betalen :S
En wat denken de heren dat het exploiteren van een sportschool kost? Dat apparaten en gewichten gratis zijn bij 10 AH bonuspunten? Dat je een pand van duizend vierkante meter kan huren voor € 2,50 en een plak kaas? Of dat de medewerkers aan het eind van de maand liever een schouderklopje hebben in plaats van loon?
Get real!
Niet dat het heel erg is, maar ik erger me kapot aan SUPER vette dikke mensen, die KEIHARD hun kuiten ga trainen..... ga cardio doen b*ch.
Believe me, I know
(zolang ze meer doen dan alleen kuiten)Jochies van 16 die op andere mensen gaan letten, en dan ook nog vinden dat ze kunnen beslissen wat iemand voor oefeningen doet.

Kan me perfect inbeelden dat er "jochies van 16" zijn, die er meer van weten dan sommige volwassenen..![]()
Niet dat het heel erg is, maar ik erger me kapot aan SUPER vette dikke mensen, die KEIHARD hun kuiten ga trainen..... ga cardio doen b*ch.

is er een wilde gans in jou gym die iedereen kapotslaat

is er een wilde gans in jou gym die iedereen kapotslaat
Ontopic: joch zat gister de hele tijd met de seated leg curls te klooten, kreeg zo te zien de stoel niet naar voren.
Ik zeg dat ie erop moet zitten, doet hij dat en die stoel komt naar voren...kijkt ie me smerig aan en zegt ie dat ik me bek moet houwe

ik von het gewoon aandoenlijklol je gaat toch geen fails posten
Dit is dus de reden waarom velen niets zeggen tegen superdudes.

Gaan bijvoorbeeld squats doen op een kuiten apparaat en 2 graden preacher curls noem maar op. Die dunne is wel superdroog trouwens, denk wel 4% vet zelfs. Niet irritant maar wel grappig om te zien