XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Om jullie chat te doorbreken (mss ff topic openen met wat je irritant vindt op een forum zoals off topic gaan ^^).

Vandaag geërgerd aan jochies die veel probeerde te benchen maar de stang langs geen kanten op hun borst laten zakken (10 cm+ boven de borst). Zo stom om een oefening fout te doen en dan te stoefen met je gewicht... :cool:

ik heb me vandaag half uur aan de muziek geergert :P, ben zowieso niet zoon fan van wat ze er meestal draaien maar vandaag was het toppunt. van die saaie muziek :P

ja daat zat ik net ook al aan te denke, denkt dat ik dat toch maar eens ga gebruiken ;)

Vandaag benen dag, staat er in het squatrek een groep ecto's te curlen. Ik denk **** it, loop er naar toe en vraag: Heren, waarom curlen jullie in het squatrek? Antwoord en van die jongen: ''Omdat toch niemand squat''. Ik was even stil van de waarheid in dit antwoord :o Vervolgens vraag ik normaal ''Max ik dan het SQUATrek gebruiken om te SQUATTEN?'' geen probleem volgens die jongen, gaan meteen aan de kant :D

Maar OT: Ben aan het legpressen, bezig om mn wraps om te doen, komt er een gast aan lopen, pakt 2 schijven van mn leg press en hangt ze op zn bench press ??? Dus ik zeg, hey, waarom pak jij mijn schijven? Antwoord ie: ''Oh, er hingen zo veel schijven op, dacht dat het gewoon een weightstack was'' (zo veel schijven??? 300kg leg press is gemiddeld toch?)

aan het einde, komt er een gastje aanlopen, veels te grote trainingsbroek halverwege zn knieen, strak hempje aan, petje op, en zon achterlijk eastpack tasje om zn schouder... ??? wtf?

Laatst bewerkt:
haha het is toch wat he ;)

verkapte kijk mij 300kg leg press doen

cool story hierboven

geloof alleen het eerste deel ;)

Bah, bij ons is de saune ook gemengt(dus mannen en vrouwen). Ik ben er zelf ook maar 1x in geweest, en dat was ook de laatste keer. Er zitten dan van die naakte huisvrouwen waarmee je heb getraint, je griezelig aan te kijken enzo. Ik was er dus al na 10min uit.

Bah, bij ons is de saune ook gemengt(dus mannen en vrouwen). Ik ben er zelf ook maar 1x in geweest, en dat was ook de laatste keer. Er zitten dan van die naakte huisvrouwen waarmee je heb getraint, je griezelig aan te kijken enzo. Ik was er dus al na 10min uit.
:devil::trio:

Terug
Naar boven