XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als ik ga squaten doe ik ook altijd zo'n rol om de stang zodat die wat lekkerder ligt.
:trollface:

Wat maakt het in godsnaam uit of je liever zo'n ding om de stang heen doet of niet?

Zie vaak genoeg de pro's met zo'n ding om de stang squatten. Als je dat fijner vindt moet je het toch allemaal zelf weten.

Klopt, maar pro's die met 400kg+ squatten vind ik het niet gek, maar als jij 20 kilo squat heb je zon ding echt niet nodig hoor.

Als je 400kg squat ook niet. Na 5 keer zonder kussentje te squatten ben je het al gewend.
Op de voorronde sterkste man van België vorig jaar was er serieus iemand die vroeg of er een kussentje voor rond die yoke was :roflol:

In de oude gym waar ik trainde hadden ze een Manta, die klik je erin en past precies op de nek en schouders en voelde heerlijk aan.
Mooi toch dat die dingen er zijn :D
Een.... Manta???
b_opel_manta_13.jpg

f*ck dude, hoeveel spotters ken je hebbe?

ALs hij die squat dan ook nog volledig en goed deed zou ik zeggen, Tjonge, jij bent sterk! maar op deze manier vind ik em maar hopeloos.

Pakt ie 100 minder doet ie em perfect, heb ik meer respect dan dit zielige filmpje van ''Kijk mij eens''.. Jammer.

Gewoon zonder kussentje doen, worden je traps sterker van. In het begin deed het bij mij ook pijn, maar na een maand voelde ik niks meer ;)

potverdomme zeg, kom ik vandaag in de fitness. hebbe ze het gedeelte waar ik altijd ga traine afgesloten... ze waren er aan het poetse :(. maandag en dinsdag is de fitness ook al dicht ga gvd dan poetse nee moet weer net als ik kom -.-. Moest ik maar naar onder daar hebbe ze van die halterstange waar je gewicht aan moet hange en zoon draaisluiting. werd dr gek van vind dat super irritant. Ook nog eens niet de gewichten die ik nodig had pff wat een k*t training ;P

Wat een lelijke vent.. train je zo hard zie je er nog steeds uit als een dik varken.

ja dat is nou powerlifting he fiezefur

Tja heb ook wel respect voor de gewichten die die lui pressen, maar damn. Sta je de hele week je zelf afbeulen kun je nog steeds je dop niet zien als je naar beneden kijkt.

In aanvulling op het voorgaande:

- gasten die mijn setjes lopen te bestuderen, en nog even lopen in te wrijven als ik voortijdig fail, terwijl ze zelf lopen te bicepscurlen vanuit hun rug.
- gasten die het nodig vinden om iedere keer als ik moet pissen m'n waterfles te verstoppen. verzin eens een nieuwe grap.
- sportschooleigenaar die de douches te koud zet

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven