AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dat ik vorige week een bidon op een bankje in de kleedkamer neerzette, en dat liet (blijkbaar) een kring achter op dat bankje (zag ik toen ik terug kwam na trainen). Viel me net op dat die kring (opgedroogde natte plek) er nog steeds zit.
Ofwel: bankjes in de kleedkamer worden niet schoongemaakt :eek:
(bah!)

Dat ik vorige week een bidon op een bankje in de kleedkamer neerzette, en dat liet (blijkbaar) een kring achter op dat bankje (zag ik toen ik terug kwam na trainen). Viel me net op dat die kring (opgedroogde natte plek) er nog steeds zit.
Ofwel: bankjes in de kleedkamer worden niet schoongemaakt :eek:
(bah!)

Das best vies idd ja! Voor de kleedkamer heb ik er ook wel 1: Kom terug van een harde training nog snakkend naar zuurstof, staan er een paar van die pubers een hele bus deo op te spuiten waardoor de hele ruimte vult met gassen. Heb er 1 keer wat van gezegd met een grappig ondertoon: Je moet die zooi wel op je oksels spuiten he en niet van een meter afstand over je schouders heen.

Das best vies idd ja! Voor de kleedkamer heb ik er ook wel 1: Kom terug van een harde training nog snakkend naar zuurstof, staan er een paar van die pubers een hele bus deo op te spuiten waardoor de hele ruimte vult met gassen. Heb er 1 keer wat van gezegd met een grappig ondertoon: Je moet die zooi wel op je oksels spuiten he en niet van een meter afstand over je schouders heen.
oo dat is zoon smerige troep niet normaal, niet echt in de fitness maar op mijn oude school gebeurde dat altijd.:mad:

oo dat is zoon smerige troep niet normaal, niet echt in de fitness maar op mijn oude school gebeurde dat altijd.:mad:

Ik kende iemand die graag uitsliep en zich dan voor school niet douchte maar gewoon helemaal onder spoot met deo. En dan nog de nodige parfum in combo een wandelende parfum fles was. Echt smerig sommige mensen.

Ik kende iemand die graag uitsliep en zich dan voor school niet douchte maar gewoon helemaal onder spoot met deo. En dan nog de nodige parfum in combo een wandelende parfum fles was. Echt smerig sommige mensen.
ja als je op school rond loopt heb je die mense dr wel eens bij lopen gadverdamme ;P, je kunt deo gebruiken maar je kunt ook deo misbruiken xD

Niet zozeer allemaal irritaties, maar soms lachwekkend. Je leest soms dingen wat niet even geloofwaardig overkomt totdat je het zelf meemaakt..

- Een jongen die op de weegschaal stond en blijkbaar dacht de dumbbell goed te hebben verscholen voor zich door pal tegen de meter aan de staan..

- Twee jongens die liepen te zeiken dat de dumbbells maar tot 24 kilo gaan en daarna uitsloven over hoe zwaar ze squatten (200+ :rolleyes:), maar laat nou net zowel de squat rek als de smith in een aparte hok staan waar het vol ligt met dumbbells van 26 t/m 60 kg...Hoe kan je die missen :rolleyes:

- Klein selectie instructeurs die nieuwelingen informeren over squatten en deadliften, maar werkelijk waar een belabberde techniek aanschouwen als 'correcte techniek'. Deze mensen beginnen zonder of met weinig kennis en dan krijgen ze met deze klootviolen te maken..

- Zo'n luidruchtige gozer die enorm breed zo zijn geweest als hij net zo hard trainde als praten die 25 kg aan één zijde hangt terwijl ik de barbell stil boven me houdt... Nooit geweten dat onze 70+ eigenaar zo lenig en fanatiek iemand de sportschool wist uit te werken. (Helaas raakte de schijf de gozer niet toen de stang omviel...) Ging verdomme maar net goed..

Geen problemen met mensen die mij aanspreken over 'hoeveel sets nog?', maar kijk me me dan niet tijdens het wachten recht in mijn gezicht als ik een knap koppie trek :(

- Twee jongens die liepen te zeiken dat de dumbbells maar tot 24 kilo gaan en daarna uitsloven over hoe zwaar ze squatten (200+ :rolleyes:), maar laat nou net zowel de squat rek als de smith in een aparte hok staan waar het vol ligt met dumbbells van 26 t/m 60 kg...Hoe kan je die missen :rolleyes:

:(

Whaha die is goed

ja als je op school rond loopt heb je die mense dr wel eens bij lopen gadverdamme ;P, je kunt deo gebruiken maar je kunt ook deo misbruiken xD

Nou er loopt er 1 rond in mijn sportschool die ruikt altijd zo ****ing nasty dat je gewoon de hele zaal die mensen hun kop ziet omdraaien en een gekke bek trekken van de lucht is echt NIET GEZOND gewoon!

En dat ruikt ook nog ****ing chemisch, echt alsof er een dooie rat over zijn schouder hangt zo meurt het.. Echt verrot van binnen gewoon...
Niemand die er ooit iets over zegt maar de nasty look van iederen zegt genoeg...

Gisteren het eindelijk meegemaakt! 2 stoere supahdudes die zaten te curlen bij het squatrek echt 1e keer dat ik het nu meemaak... ze pakken gewoon lekker de squatbar en hangen er iets van 2,5 kg op en zitten te curlen. WTF waarom gewoon geen kortere stang? en waarom voor squatrek en je moest zien hoe stoer ze waren zeg..

Gisteren het eindelijk meegemaakt! 2 stoere supahdudes die zaten te curlen bij het squatrek echt 1e keer dat ik het nu meemaak... ze pakken gewoon lekker de squatbar en hangen er iets van 2,5 kg op en zitten te curlen. WTF waarom gewoon geen kortere stang? en waarom voor squatrek en je moest zien hoe stoer ze waren zeg..

Die wil ik graag een training geven :D

- Zo'n luidruchtige gozer die enorm breed zo zijn geweest als hij net zo hard trainde als praten die 25 kg aan één zijde hangt terwijl ik de barbell stil boven me houdt... Nooit geweten dat onze 70+ eigenaar zo lenig en fanatiek iemand de sportschool wist uit te werken. (Helaas raakte de schijf de gozer niet toen de stang omviel...) Ging verdomme maar net goed..
:(

Yep, wij hebben ook zo'n luidruchtige gast van rond de 40, die elke keer loopt te zeiken dat hij er op zijn 25ste veel beter uitzag dan 100% van de gym... Zit hij iedere keer op te scheppen hoeveel hij bankdrukte/squatte in zijn ''goede tijden''. Vorige week nog zat er iemand 100KG te benchen(rond de 24 jaar), zei hij zomaar tegen hem dat het niks voorstelt, en dat hij 160KG kon benchen op zijn leeftijd. Ook zit hij steeds tegen al die superdudes die aan ghet curlen zijn, te zeggen dat ze nog ''jong en fit zijn'', en gewoon 30KG dumbbells moeten pakken om te gaan curlen :roflol: Dat is ook het enige leuke aan hem, dattie steeds superdudes lastig valt:roflol:

Yep, wij hebben ook zo'n luidruchtige gast van rond de 40, die elke keer loopt te zeiken dat hij er op zijn 25ste veel beter uitzag dan 100% van de gym... Zit hij iedere keer op te scheppen hoeveel hij bankdrukte/squatte in zijn ''goede tijden''. Vorige week nog zat er iemand 100KG te benchen(rond de 24 jaar), zei hij zomaar tegen hem dat het niks voorstelt, en dat hij 160KG kon benchen op zijn leeftijd. Ook zit hij steeds tegen al die superdudes die aan ghet curlen zijn, te zeggen dat ze nog ''jong en fit zijn'', en gewoon 30KG dumbbells moeten pakken om te gaan curlen :roflol: Dat is ook het enige leuke aan hem, dattie steeds superdudes lastig valt:roflol:

Haha klinkt als een walgelijk ventje. :P

Kerel bij ons die uberdaudlich aan de steroiden zit(toegegeven), pakt een kromme stang, gooit er 110 kilo op, drukt 2 keer, gaat naar de gymeigenaar toe en zegt heel cool dat ie de stang krom gedrukt heeft. (Gelukkig burnde diezelfde eigenaar de arme man in kwestie dusdanig dat hij inmiddels al meer dan een maand niet op de gym is geweest)

Zelfde anaboolboy, legt alle gewicht van een goedkope smith er vanaf, Legt 80 kilo op de stang, douwt heel stoer het hele apparaat naar achteren, en gaat vervolgens zeiken dat het apparaat te licht is voor em.

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAMMER.

Mensen die echt treuzelen. Als ze teveel treuzelen steel ik gewoon hun apparaat dan komen ze heel psycho doen. Kijk ik eens alsof ik ze ga vermoorden, gaan ze meestal wel weg.

Zat er een er mong**l 90kg te squaten (Halve reps) met zon zachte band op de stang ''zodat het geen pijn doet''.

Is een keuze, niks mis mee toch? Waarom zou je dat irritant vinden?

Mwah, 90KG Squat is nog niet zo heel slecht vind ik zelf..
En de stang kan best zeer doen als hij niet lekker ligt, sommigen hebben goede traps en hebben daar geen last/ervaring mee, ikzelf ook niet zozeer (bedoel ik mezelf niet mee op te hemelen ofzo)

In de oude gym waar ik trainde hadden ze een Manta, die klik je erin en past precies op de nek en schouders en voelde heerlijk aan.
Mooi toch dat die dingen er zijn :D

Dat is geen keuze, dat is gay.

Zat er een er mong**l 90kg te squaten (Halve reps) met zon zachte band op de stang ''zodat het geen pijn doet''.
als je zo'n band hebt zou ik het best wel stom vinne om hem niet te gebruike

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

Edit: al vind ik het wel zwak dat sommige die gebruiken om te bankdrukke in de smith

Squatten met een manta-ray vind ik echt zwak... Doe gewoon alles of niets.

Gewoon stang goed neerleggen op je schouders en een goede full squat. punt.

Terug
Naar boven