MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

In aanvulling op het voorgaande:

- gasten die het nodig vinden om iedere keer als ik moet pissen m'n waterfles te verstoppen. verzin eens een nieuwe grap.
zet

Dan ben je gewoon nog niet buff genoeg. Geintjes uithalen doen ze alleen als ze niet bang voor je zijn...

dat de sportschool dicht is tot woensdag ivm carnaval

argghhhhhhhhhh

Tja heb ook wel respect voor de gewichten die die lui pressen, maar damn. Sta je de hele week je zelf afbeulen kun je nog steeds je dop niet zien als je naar beneden kijkt.

Ik quote die vent uit het filpmje : " or you get soneone to put on your kbee-wraps, like me, becouse i'm too fat to do it myself"

Zecht hij in een filpmje over kneewraps :D

- gasten die mijn setjes lopen te bestuderen, en nog even lopen in te wrijven als ik voortijdig fail, terwijl ze zelf lopen te bicepscurlen vanuit hun rug.
- gasten die het nodig vinden om iedere keer als ik moet pissen m'n waterfles te verstoppen. verzin eens een nieuwe grap.
- sportschooleigenaar die de douches te koud zet
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :roflol::roflol::roflol:

- gasten die mijn setjes lopen te bestuderen, en nog even lopen in te wrijven als ik voortijdig fail, terwijl ze zelf lopen te bicepscurlen vanuit hun rug.
- sportschooleigenaar die de douches te koud zet
Waarom beuk je niet na een waarschuwing de tanden uit de bek van de schuldigen?

Haha, de waarschuwing volgde afgelopen week. Ik gok dat de boodschap over is gekomen :)

:hornyna: ?

Aan 'Thug Lifers' die in hun spijkerbroek de gym in komen om vervolgens verdekt achter een apparaat te gaan liggen opdrukken zodat ik bijna m'n nek breek over een of andere tupac imitatie!!!
Ik bedoel, WTF kom je doen ouwe!? Doe die shit thuis!
Koop een Iron Gym, hang 'm thuis op, doe daar lekker je dip, pull-up en opdruk-sessie en kijk mij niet raar aan omdat ik fly's doe met een 'p*ssy gewicht' van 14 kilo met twee elastische banden eraan want ik hoor jullie wel fluisteren, het is fakking zwaar en je krenkt er m'n ego mee! :@
De eerstvolgende goud-getande vriend met een opmerking krijgt een take-down gevolgd door een choke te verwerken...

niet iedereen komt trainen omdat ze big willen worden hea ;)

Wij komen voor de bitches

Hahaha, zo ver gaat het bij ons nog niet :D.
Bij ons heb je ook geen lekkere chicks, alleen als de ROC weer eens langskomt met hun verse k*tjes :D

f*ck dude, hoeveel spotters ken je hebbe?

ja als je spanning verliest onderin krijgt 1 spotter je wel omhoog met 500kg, **** man wat ben jij stom

ALs hij die squat dan ook nog volledig en goed deed zou ik zeggen, Tjonge, jij bent sterk! maar op deze manier vind ik em maar hopeloos.

Pakt ie 100 minder doet ie em perfect, heb ik meer respect dan dit zielige filmpje van ''Kijk mij eens''.. Jammer.

Grappig dit :roflol: dit is voor sommige bonden een goedgekeurde squat (hamstring parallel oid), ik vind het ook niet mooi maar als het voor zijn bond mag dan is het goed.

Dat was geen parallel, was er wel boven. Maar wel sterk man goddamn!

gasten die opwarmen voor ze beginnen te trainen net alsof ze zo dadelijk zullen beginnen boksen, ter plaatse staan dansen en touwtjespringen simuleren, lekker stoer..

Ik had het eigenlijk over pro bbers maargoed, en dit zie ik niet als een proper squat.

Voor zover ik het zie, is de hoek boven- en onderbeen gewoon netjes 90 graden. Dit is een proper squat, 2x zelfs, met 500 kilo.

Zoveel gewicht licht er in de meeste fitnessschooltjes nog niet eens cumulatief.

Terug
Naar boven