Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Laatst een dude in de gym liet een (stille) scheet.. Heb nog nooit zon gore lucht geroken pff ging bijna van men stokkie af. Het krachthok was na het incident ik denk zo'n 5 minuten helemaal leeg! (toch ook wel even om gelachen)

De eigenaar van men oude sportschool die echt totaaaal geen verstand heeft van BB en fitness en heel veel mensen (lees: iedereen) verkeerde info gegeven en oefeningen totaal verkeerd aanleert. Overigens heeft hij volgens mij geen opleiding genoten. Wat een zak stront die gozert.

ik weet niet hoe het precies zit maar wel dat het lichaam onder bepaalde omstandigheden bijna net zo veel energie uit eiwitten kan halen als uit koolhydraten, dat zal dan wel zoals jij zegt bij aerobe inspanning zijn.

Niet bijna net zoveel, evenveel, maar dan wel in bepaalde omstandigheden als ondervoeding, marathonlopen. Je hebt zuurstof nodig om met eiwitten ATP te krijgen in tegenstelling tot de aanwezige glycogeenvoorraad in je spieren. Je zal met krachttraining vrijwel nooit eiwit verbranden ;)

Niet bijna net zoveel, evenveel, maar dan wel in bepaalde omstandigheden als ondervoeding, marathonlopen. Je hebt zuurstof nodig om met eiwitten ATP te krijgen in tegenstelling tot de aanwezige glycogeenvoorraad in je spieren. Je zal met krachttraining vrijwel nooit eiwit verbranden ;)
okey, mooi, dat wil ik ook niet ;)

On topic: best wel veel mensen met ammoniak zweet:p

Laatst een dude in de gym liet een (stille) scheet.. Heb nog nooit zon gore lucht geroken pff ging bijna van men stokkie af. Het krachthok was na het incident ik denk zo'n 5 minuten helemaal leeg! (toch ook wel even om gelachen)

De eigenaar van men oude sportschool die echt totaaaal geen verstand heeft van BB en fitness en heel veel mensen (lees: iedereen) verkeerde info gegeven en oefeningen totaal verkeerd aanleert. Overigens heeft hij volgens mij geen opleiding genoten. Wat een zak stront die gozert.

Ja gebeurd hier ook wel eens in de gym .. Ben je lekker aan het trainen, sta je plots in een gigantisch stinkende scheetgeur en zit iedereen mekaar raar aan te kijken :D

Sinds ik een grill mee neem naar de Gym .......

gisteren zaten er 2 ****ING ectos in de gym die:

- hun t-shirts hadden uitgedaan om hun prachtfysiek beter te kunnen bewonderen, de zon schijnt ook eens voor en keer shit :rolleyes:
- waren aant shadowboxen
- aant vertellen hoe ze op hun 7 al thaiboxkampioen waren van belgie dit dat
- hun schouderoefeningen superscheef deden, maar kad niks anders verwacht
- elkaar aant aanmoedigen waren mat dit soort praat; i shit you not:

"Ik heb gehoord dat je zus meer pakt op deze oefening! :mad: kom op p*ssy! kom op! :mad: ( en idd tzou best kunnen dat zen zus meer pakte )

en dit allemaal op 1 meter van mij

Haha, hardcore die gasten :D.

OT : Niet veel eigenlijk. Mensen kijken wel altijd raar naar mij :p. Wss omdat ik oefeningen doe die er niet veel doen. Zijnde weighted pull-ups, squats, deadlift. En ik leef ook echt in mijn eigen wereldje bij het trainen. MP3 in mijn oren en gewoon gaan. Ben ook een van de enigen die echt zweet in het krachthok hehe :p. ( zegt meer over de gym dan over mij imo)

Maar ik heb meestal van niemand anders last :D.

Laatst bewerkt:
Die plek van m'n shaker zit nog steeds op dat bankje in de kleedkamer! :eek:

van die fitnessjongetjes die tussendoor willen:mad:

gisteren zaten er 2 ****ING ectos in de gym die:

- hun t-shirts hadden uitgedaan om hun prachtfysiek beter te kunnen bewonderen, de zon schijnt ook eens voor en keer shit :rolleyes:
- waren aant shadowboxen
- aant vertellen hoe ze op hun 7 al thaiboxkampioen waren van belgie dit dat
- hun schouderoefeningen superscheef deden, maar kad niks anders verwacht
- elkaar aant aanmoedigen waren mat dit soort praat; i shit you not:

"Ik heb gehoord dat je zus meer pakt op deze oefening! :mad: kom op p*ssy! kom op! :mad: ( en idd tzou best kunnen dat zen zus meer pakte )

en dit allemaal op 1 meter van mij

Plezant hé naar de gym gaan :D

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Die plek van m'n shaker zit nog steeds op dat bankje in de kleedkamer! :eek:

Ik haat mensen die rare plekken achter laten op de bankjes in de gym! :D

Ik heb ooit een half bakje dextrose op de grond laten vallen, ben toen maar snel weggegaan :trollface:

• Like
Waarderingen: Guts
Bij ons zit er zo een klein mannetje dat niet groeit maar toch altijd komt vertellen over hoe je moet trainen volgens die of die methode ("Met die dropsets, maat, maak ik de gains van mijn leven"). Laatst zat hij nog iemand te beschuldigen AAS te gebruiken omdat die kerel na 2 maanden trainen al meer kon heffen dan hem. Dat die kerel misschien 20kg meer woog, leek hem niet ter zake te doen.

Maar ik erger me nog het meest aan de uitbater die er met zijn vriendin/dochter samen zit te trainen tijdens de openingsuren, als het al zo druk is. De gedachte gewoon dat ik moet zitten wachten op de kerel die ik betaald heb om daar te mogen trainen is gewoon FUUUUUAAAAAAAAAAAARK!!!!!!!!

Terug
Naar boven