XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Maar ik erger me nog het meest aan de uitbater die er met zijn vriendin/dochter samen zit te trainen tijdens de openingsuren, als het al zo druk is. De gedachte gewoon dat ik moet zitten wachten op de kerel die ik betaald heb om daar te mogen trainen is gewoon FUUUUUAAAAAAAAAAAARK!!!!!!!!

Zeer herkenbaar! Sommige uitbaters hebben echt het IQ van een doperwt...........

Eerlijk gezegd aan niets.. Doe gewoon men mp3 in men oren en doe mijn ding..
Zeg dag tegen de mensen die ik ken en voor de rest word ik niet gestoord fzo tijdens men training.

Als ik toch 1ding moet noemen wat me wel soms kan iriteren isdat de zogezegde fitnessinstructeurs er met hun neus opstaan waneer iemand oefening verkeerd doet en gewoon nog niets zeggen.

Bij ons zit er zo een klein mannetje dat niet groeit maar toch altijd komt vertellen over hoe je moet trainen volgens die of die methode ("Met die dropsets, maat, maak ik de gains van mijn leven"). Laatst zat hij nog iemand te beschuldigen AAS te gebruiken omdat die kerel na 2 maanden trainen al meer kon heffen dan hem. Dat die kerel misschien 20kg meer woog, leek hem niet ter zake te doen.

Maar ik erger me nog het meest aan de uitbater die er met zijn vriendin/dochter samen zit te trainen tijdens de openingsuren, als het al zo druk is. De gedachte gewoon dat ik moet zitten wachten op de kerel die ik betaald heb om daar te mogen trainen is gewoon FUUUUUAAAAAAAAAAAARK!!!!!!!!
das niet gezond:o

hoezo? Je mag toch wel in je eigen sportschool trainen... Alsof 1 of 2 personen nou zon verschil qua drukte gaat maken???

Het gaat erom dat je dan soms moet staan wachten aan de balie om een sleuteltje ed te krijgen voor je spullen.
Is bij ons toch zo

Het gaat erom dat je dan soms moet staan wachten aan de balie om een sleuteltje ed te krijgen voor je spullen.
Is bij ons toch zo

ronymoon zei:
Bij ons zit er zo een klein mannetje dat niet groeit maar toch altijd komt vertellen over hoe je moet trainen volgens die of die methode ("Met die dropsets, maat, maak ik de gains van mijn leven"). Laatst zat hij nog iemand te beschuldigen AAS te gebruiken omdat die kerel na 2 maanden trainen al meer kon heffen dan hem. Dat die kerel misschien 20kg meer woog, leek hem niet ter zake te doen.

In Gent ?

Nope, niet in Gent maar kan me gerust inbeelden dat het niet enkel in mijn gym gebeurt. :)

als ze de tv veranderen terwijl ik iets aan het kijken ben.

Aan ecto's die o zo fier zijn op hun gedefinieerde buikspieren, maar voor de rest nog niet kunnen benchen met een olympisch stang :headbang:.

Mannen die erbij lopen alsof ze alles zijn, maar niet meer dan de stang kunnen bankdrukken XD

Eerst is t wel grappig, maar als ik erbij moet hoor ik: "ja, alsof jij t beter kan.." en "dametjes moeten deze oefeningen niet doen" :mad::mad::mad:

(voor de duidelijkheid: ik druk 50 kilo >.>)

Mannen die erbij lopen alsof ze alles zijn, maar niet meer dan de stang kunnen bankdrukken XD

Eerst is t wel grappig, maar als ik erbij moet hoor ik: "ja, alsof jij t beter kan.." en "dametjes moeten deze oefeningen niet doen" :mad::mad::mad:

(voor de duidelijkheid: ik druk 50 kilo >.>)
nothing that cant be fixed with a good kick in the balls ;)

Terug
Naar boven