Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat de sportschool dicht is tot woensdag ivm carnaval
argghhhhhhhhhh
sorrry brah ik hou mijn mond alja als je spanning verliest onderin krijgt 1 spotter je wel omhoog met 500kg, **** man wat ben jij stom
.

ALs hij die squat dan ook nog volledig en goed deed zou ik zeggen, Tjonge, jij bent sterk! maar op deze manier vind ik em maar hopeloos.
Pakt ie 100 minder doet ie em perfect, heb ik meer respect dan dit zielige filmpje van ''Kijk mij eens''.. Jammer.
Die squat is 100pct goed! Doordat hij zo groot is lijkt de diepte miner maar hij gaat echt wel parallel!.. Jalouse omdat je zelf niet meer 'wil' squatten dan 120kg maar wel je barbell curl van 55kg in je sig zet ..?Is zo, maar haal 'm er dan wel weer af als je klaar bent.Wat maakt het in godsnaam uit of je liever zo'n ding om de stang heen doet of niet?

Dan heb je waarschijnlijk wat sterkere handen, ik sta rustig een paar minuten te klooien
Was trouwens niet speciaal tegen jou gericht.
Ik vraag altijd heel onschuldig aan de vorige persoon of ie er nog mee bezig wasHet is heel irritant als mensen hun spullen niet opruimen.

Dat weet ik niet, nog nooit geprobeerdEraf krijgen gaat wat vlotter dan em er omheen krijgen :S..

Dat was geen parallel, was er wel boven. Maar wel sterk man goddamn!

Moet je die eigenaar / instructeurs eens vragen wat dan wel bijdraagt aan groei.![]()
nice. ga die sites maar even nakijkePropaganda in de sportschool... Er hangen ook nog bordjes met ''drink geen melk!'' en er hang ergens een bordje met ''Eet niet na 8 uur savonds!''. Verderop hang dan ook weer een bordje ''Eet niet voor 12 uur sochtends!''. Wtf wanneer mag ik dan wel eten? Gelukkig zijn ze voor de rest wel relaxed en hardcore.
![]()
![]()
Op verzoek even fototjes gemaakt. Dit waren de enige die ik onopvallend op de foto kreeg.
nice. ga die sites maar even nakijke
je had toch ook iets van een boek of zo?
graagEh ja ze hebben iets van een boekje tegen melk. Zal hem eens meevragen.
Zojuist allebei die paginas over eiwitten gelezen, en ze gaan helemaal niet over hoe slecht eiwit is.
Die eerste geeft aan dat eiwit belangrijk is voor sporters (no shit), maar dat koolhydraten ook een prima bron van energie zijn (geen slecht punt).
De tweede website geeft aan dat je bij een hoge inname van eiwitten ook goed water moet drinken, maar dat is ook reeds bekend.
Bullshit dus, die achterlijke posters.