MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Haha als je het over BBers hebt, die squatten meestal veel minder diep dan dit :roflol:

Eigenlijk zijn er maar 3 dingen die echt het bloed onder mn nagels vandaan trekt: (top 3)

1. Mezelf, als mn lichaam technisch weigert te doen wat mn hoofd wilt.
2. Vergane glorie die tips geven die mensen in gevaar kunnen brengen.
3. Mensen die maar blijven kijken/staren. Zelfs tijdens hun eigen oefening.

Laatst bewerkt:
ALs hij die squat dan ook nog volledig en goed deed zou ik zeggen, Tjonge, jij bent sterk! maar op deze manier vind ik em maar hopeloos.

Pakt ie 100 minder doet ie em perfect, heb ik meer respect dan dit zielige filmpje van ''Kijk mij eens''.. Jammer.

Gast wat lul jij nou weer??? Die squat is 100pct goed! Doordat hij zo groot is lijkt de diepte miner maar hij gaat echt wel parallel!.. Jalouse omdat je zelf niet meer 'wil' squatten dan 120kg maar wel je barbell curl van 55kg in je sig zet ..?

Wat maakt het in godsnaam uit of je liever zo'n ding om de stang heen doet of niet?
Is zo, maar haal 'm er dan wel weer af als je klaar bent.
Ik kom je gewoon bij je volgende oefening weg halen en dan hoef je niet moeilijk te gaan doen omdat ik niet met zo'n ding wil squatten. ;)

Evenals teveel gewicht aan de stang laten hangen bij het benchbankje.
Nee, ik warm niet op met 80 kg, gek he :rolleyes:

Kortom, ruim gewoon je troep op als je klaar bent. Hangen ook maar 30 bordjes over in de sportschool :mad:

Ehhh?

Daar ging het helemaal niet over.

Zo'n ding eraf halen is trouwens ook maar 2 seconde werk. ;)

Dan heb je waarschijnlijk wat sterkere handen, ik sta rustig een paar minuten te klooien ;)

Was trouwens niet speciaal tegen jou gericht.

Dan heb je waarschijnlijk wat sterkere handen, ik sta rustig een paar minuten te klooien ;)

Was trouwens niet speciaal tegen jou gericht.

Eraf krijgen gaat wat vlotter dan em er omheen krijgen :S.. Het is heel irritant als mensen hun spullen niet opruimen.

Zo'n ding erop is een aanslag op het gezichtsveld.

Ik vind het juist wel chill als mensen schijven laten hangen, bijvoorbeeld bij benchen, leg press of deadlifts heeft iedereen toch wel en beetje een minimum wat er altijd aanhangt, ik vind het geen probleem om er even 2×25kg af te gooien als iemand net klaar is zodat ik kan beginnen..

Propaganda in de sportschool... Er hangen ook nog bordjes met ''drink geen melk!'' en er hang ergens een bordje met ''Eet niet na 8 uur savonds!''. Verderop hang dan ook weer een bordje ''Eet niet voor 12 uur sochtends!''. Wtf wanneer mag ik dan wel eten? Gelukkig zijn ze voor de rest wel relaxed en hardcore.

2427i2b.jpg

2d9cqwl.jpg

Op verzoek even fototjes gemaakt. Dit waren de enige die ik onopvallend op de foto kreeg.

Moet je die eigenaar / instructeurs eens vragen wat dan wel bijdraagt aan groei. ;)

Propaganda in de sportschool... Er hangen ook nog bordjes met ''drink geen melk!'' en er hang ergens een bordje met ''Eet niet na 8 uur savonds!''. Verderop hang dan ook weer een bordje ''Eet niet voor 12 uur sochtends!''. Wtf wanneer mag ik dan wel eten? Gelukkig zijn ze voor de rest wel relaxed en hardcore.

2427i2b.jpg

2d9cqwl.jpg

Op verzoek even fototjes gemaakt. Dit waren de enige die ik onopvallend op de foto kreeg.
nice. ga die sites maar even nakijke

je had toch ook iets van een boek of zo?

Zojuist allebei die paginas over eiwitten gelezen, en ze gaan helemaal niet over hoe slecht eiwit is.

Die eerste geeft aan dat eiwit belangrijk is voor sporters (no shit), maar dat koolhydraten ook een prima bron van energie zijn (geen slecht punt).

De tweede website geeft aan dat je bij een hoge inname van eiwitten ook goed water moet drinken, maar dat is ook reeds bekend.

Bullshit dus, die achterlijke posters.

Eh ja ze hebben iets van een boekje tegen melk. Zal hem eens meevragen.
graag
Zojuist allebei die paginas over eiwitten gelezen, en ze gaan helemaal niet over hoe slecht eiwit is.

Die eerste geeft aan dat eiwit belangrijk is voor sporters (no shit), maar dat koolhydraten ook een prima bron van energie zijn (geen slecht punt).

De tweede website geeft aan dat je bij een hoge inname van eiwitten ook goed water moet drinken, maar dat is ook reeds bekend.

Bullshit dus, die achterlijke posters.
:orly:

On topic: laatst een stagaire die wouw dat ik me training onderbrak om te kijken hoe veel ik in 2 minute ken fietse

Terug
Naar boven