AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

die ene italiaan die altijd op een matje op de vloer letterlijk 1 uur zit te strechten en van die rare bewegingen met armen en benen zit te maken (net of hij zwemt), en dan altijd de weg verspert
Vraag even aan hem of je hem terug het water in moet gooien.

Gasten die het serieus ELKE training over auto's hebben, zijn trouwens wel de 2 grootste gasten die ik ooit IRL gezien heb, 2 turken doen volgens mij ook wedstrijden, had tenminste een T Shirt met TEAM A1 Nederland ofz

Gasten die het serieus ELKE training over auto's hebben, zijn trouwens wel de 2 grootste gasten die ik ooit IRL gezien heb, 2 turken doen volgens mij ook wedstrijden, had tenminste een T Shirt met TEAM A1 Nederland ofz
:roflol: alle grote turken die ik ken gebruiken AAS :p

Ik ken geen russische beren

je mist niet veel :o

on topic helemaal vergeten: gister was er zo'n groepje jochies dat me smerig zat aan te kijken toen ik ging deadliften, en dan gaan ze op de chestpress met 65kg en een rom van 4 cm.

Gedeeltelijke herhalingen;)

Patser met 100 kilo deadlift?:p

ja, maar als je niet weet wat een deadlift is en iedere 20 en iedere 10kg schijf zit aan de bar dan lijkt dat wel indrukwekkend.
Maar ze noemde me patser bij de warming up set en niet bij het gedeelte dat ik de 92 kg op de grond liet valle

Dan ben je niet groot genoeg, want dan durft niemand meer wat te zeggen;)

Als de hele gym leeg is en ik met m'n cardiosessie bezig ben dat er iemand op de crosstrainer naast me gaat zweten, terwijl er nog zo'n 28 vrij zijn door de hele gym..

ja, maar als je niet weet wat een deadlift is en iedere 20 en iedere 10kg schijf zit aan de bar dan lijkt dat wel indrukwekkend.
Maar ze noemde me patser bij de warming up set en niet bij het gedeelte dat ik de 92 kg op de grond liet valle

???
Hebben jullie slechts 2 schijven van 20kg en 2 van 10kg in de hele gym?

tuurlijk heb je die hobbyclubjes hier ook.

Terug
Naar boven