XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

mensen wat je al een half jaar ziet komen, en die nog steeds elke oefening fout ziet doen, zelfs op een machine.

vandaag nog
ik en mn trainingsmaatje willen op t eind v onze pec-training aan het kabeltoestel aan de slag
maar e gozer is daar bezig rare dingen te doen met die kabels voor onderkant borst of zoiets
we vragen hem of ie nog veel moet
hij antw nog 3 sets, ondertussen doen we maar flyes 2 setjes in afwachting dat hij klaar is, begint die gozer daar gn supersets te doen met bicep curls

Wanneer mensen mij vertellen dat ik meer reps moet doen en zelf claimen voor kracht te trainen maar dan een typisch 8-12 reps bp + curls + leg press "schema" volgen.

@ lockon:
ja maar dat zie ik liever dan die jochies waar de instructeurs de moeite nemen om een 'schema' voor te maken, en dat ze in 2 weken de gewichten van 25kg (wat ze met een goede techniek in een bepaalde reprange nét aankenne) verhogen naar 50-75kg en een rom van 2 cm

man die eerst uur cardio gaat doen dan kt die zijn korte broekje precies een zweet vlek bij zijn weener en bilnaad. Oeeh zo sexy:(
en daarna in de kleedkamer zeggen, jij traint hier zeker wel vaak...

+1, heb een keertje de stang van de LPD half uit mijn handen laten glippen, voortaan draag ik handschoenen
doe niet echt voor grip soms wel maar krijg last van mijn vingers :/ heb best dun vel op mijn hande en krijg eelt. sindsdien draag ik die handschoene. vind ze chill zitte en ziet er macho uit xD

doe niet echt voor grip soms wel maar krijg last van mijn vingers :/ heb best dun vel op mijn hande en krijg eelt. sindsdien draag ik die handschoene. vind ze chill zitte en ziet er macho uit xD

Ik trainde mijn handen kapot met deadliften, kon na 2 weken niet eens meer 10x 50 kilo pakken zonder pijn aan mn handen, ook opengescheurde eelten...

Toen maar handschoentjes gekocht, werken top :D Wel zonder polsband natuurlijk :rolleyes:

ik doe ze wel uit voor deadlift, dan is dat weer nadelig voor de grip, en mijn ring af anders krijg ik meteen een blaar bij de 1e set :(

@BBosman: zonder pols ja ;)
@spark: was maar grapje, ik kan niet eens 70kg benche :(. ecto jwz. Maar door dat ze zwart zijn ziet het er wel beter it vind ik. heb dunne polse en met handschoene ziet het wat stoerder uit maar is net hoe je ertegenaan kijkt :)

Terug
Naar boven