- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mensen wat je al een half jaar ziet komen, en die nog steeds elke oefening fout ziet doen, zelfs op een machine.
die vind ik wel chill ondanks dat ik niet altijd veel gewicht hebHaha ja en dan ook nog fitnesshandschoentjes aan hebben

Haha ja en dan ook nog fitnesshandschoentjes aan hebben

die vind ik wel chill ondanks dat ik niet altijd veel gewicht heb![]()
doe niet echt voor grip soms wel maar krijg last van mijn vingers :/ heb best dun vel op mijn hande en krijg eelt. sindsdien draag ik die handschoene. vind ze chill zitte en ziet er macho uit xD+1, heb een keertje de stang van de LPD half uit mijn handen laten glippen, voortaan draag ik handschoenen
man die eerst uur cardio gaat doen dan kt die zijn korte broekje precies een zweet vlek bij zijn weener en bilnaad. Oeeh zo sexy
en daarna in de kleedkamer zeggen, jij traint hier zeker wel vaak...

doe niet echt voor grip soms wel maar krijg last van mijn vingers :/ heb best dun vel op mijn hande en krijg eelt. sindsdien draag ik die handschoene. vind ze chill zitte en ziet er macho uit xD
Wel zonder polsband natuurlijk 
doe niet echt voor grip soms wel maar krijg last van mijn vingers :/ heb best dun vel op mijn hande en krijg eelt. sindsdien draag ik die handschoene. vind ze chill zitte en ziet er macho uit xD

sindsdien draag ik die handschoene. vind ze chill zitte en ziet er macho uit xD

of wou je een keer komen kijken xDMisschien is hij die kerel...haha nee, jij ook zon kerel lopen dan?of wou je een keer komen kijken xD