XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

@BBosman: zonder pols ja ;)
@spark: was maar grapje, ik kan niet eens 70kg benche :(. ecto jwz. Maar door dat ze zwart zijn ziet het er wel beter it vind ik. heb dunne polse en met handschoene ziet het wat stoerder uit maar is net hoe je ertegenaan kijkt :)

Als je eelt open gaat, doe je toch sponsjes eromheen, is nog beter voor je grip ook. Handschoentjes :o

Als je eelt open gaat, doe je toch sponsjes eromheen, is nog beter voor je grip ook. Handschoentjes :o

Of magnesium, maar ik heb geen zin om dat te kopen en steeds schoon te maken :o

handschoentjes zijn goed, ik vind ze lekker werken, geeft geen extra grip of watever, het houd alleen je eelten een beetje heel, en het zit comfortabel (en strak)

@BBosman: zonder pols ja ;)
@spark: was maar grapje, ik kan niet eens 70kg benche :(. ecto jwz. Maar door dat ze zwart zijn ziet het er wel beter it vind ik. heb dunne polse en met handschoene ziet het wat stoerder uit maar is net hoe je ertegenaan kijkt :)

haha, dus mn vooroordelen over gasten met handschoentjes zijn juist,lol
karma voor jou omdat je een lachje op mn gezicht toverde;)

Vandaag weer hetzelfde verhaal.

Stond ik daar BB deadlifts te doen (exact zoals hier op deze video: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/barbell-deadlift), en terwijl ik bezig was stap er 1 naar me toe en zijn commentaar was: "Ja maar dat doe je heel verkeerd, je mag nl. nooit door u knieën gaan en benen altijd rechthouden, bolle rug en kop naar onder, dat is de enige vorm van deadlifts. Ik kan het weten ik ben pro fitnessinstructeur!".

Ik dacht bij mezelf what the f***!!!

Mijn antwoord hierop was van, 1. Ik denk dat je dan dringend u kennis moet updaten, 2. Mijn lichaam is u lichaam niet, 3. Deadlifts dienen enkel voor de hamstrings volgens hem, ik zei nl. dit is een totaal oefening, 4. Er zijn verschillende vormen van uitvoering!

Laatst bewerkt:
:haha: bolle rug, zouden hem meteen moeten ontslaan

vandaag een held gezien, ging na 30min even rookpauze houden.

Naar een echte gym gaan als je het max gewicht kan pakken :p. Waar ik ga liggen 62'ers. Weinig mensen gebruiken die:rolleyes:.

Ik vind dat de tijd rijp is voor enkele 65 en 70kg dumbbells. Die 62 ers gaan al aardig op dumbbell rows. Helaas zal het nog even duren eer er nieuwe zullen aangekocht worden :s. Hij heeft deze namelijk nog maar net aangekocht. :)

vandaag een held gezien, ging na 30min even rookpauze houden.

Er was een persoon in mijn oude gym die dat deed,
hij was een instructeur zelfs.
Maar hij was wel echt een beest en qua massa beetje een held voor mij als beginner.

Edit: niet dat ik het verstandig vind om te doen ofzo roken tijdens/na de training (uberhaupt roken) :o

Laatst bewerkt:
Vind ik ook altijd jammer om te zien, mensen die ofwel tussen hun training roken of maar net buiten komen en direct een sigaret opsteken :rolleyes:.

Not sure if srs :p

Ook lekker: rokers die pal buiten de sportschool staan te paffen. Kom je naar buiten na t trainen (met je longen flink open), krijg je het gelijk voor je kiezen. Mother****er, ga 10 meter verder staan!

Niks mis met fitnesshandschoentjes :mad:

In principe niet, maar degenen die ze over het algemeen dragen zijn iele mannetjes die LPD/DB curl/etc. doen. Meestal hebben ze dan ook een tanktop aan, en vinden ze het wel wat meer macho staan.

De enige keren dat ik er ook over twijfel is na het deadliften. Maar dan bedenk ik dat ik ook een iel mannetje ben, en ik het dus voorlopig nog te gay vind.

(no offence @ kidmonster:))

- Mensen die hun zooi niet opruimen als ze klaar zijn met een oefening!
- Superdudes, meestal in groepjes van 3, die zichzelf helemaal geweldig vinden, veel herrie maken, bankjes bezet houden.
- Mensen die enorm stinken.
- Drukte!
- Klote muziek die te hard staat, waardoor je ipod vol aan moet staan om er ook maar iets van te horen
- Mensen die elkaar iets willen vertellen, maar daarbij vergeten dat de ander aan de andere kant van de zaal staat.

Helemaal alleen in de gym zijn :(

Er sport zo'n superdude schreeuwneger bij mij in de gym.
Blert de hele sportschool bij elkaar met ze ''stoere'' verhalen en toevallig is die er altijd als ik er ook ben:S

gasten die zich in de gym laten filmen en vervolgens na een set squats gaan lopen schreeuwen, zodat ze extra stoer overkomen op het filmpje, wat een mongos

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven