- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar jij bent een turk en die zitten aan de AAS, all of themIk heb dat probleem niet, ik train met de zwaarste dumbbells
![]()
Maar jij bent een turk en die zitten aan de AAS, all of them

Hij kan de zwaarste dumbbells ook niet aan.Je had gewoon de zwaarste gewichten moeten pakken dan kon hij niet zwaarder.
superdude fag

jwz!Nee maar je hebt wel gelijk hoor, bijna alle turken, algerijnen en al dat andere gespuis @ mijn gym gebruiken wel. Behalve een paar dikke luie döner eters dan![]()

kan ik het helpen dat ik maar een beginner ben 
geeft niet bromensen die mij bang proberen te maken door te zeggen dat ze aan alles geopereerd zijn door zwaar te trainen

mooi dat dat zo is, want in mijn nieuwe gym zijn anabolen verboden. En een plek zonder buitelanders in helmond zou tog wel een unicum zijn.Nee maar je hebt wel gelijk hoor, bijna alle turken, algerijnen en al dat andere gespuis @ mijn gym gebruiken wel. Behalve een paar dikke luie döner eters dan![]()
Hoe wil men dit gaan controleren dan?mooi dat dat zo is, want in mijn nieuwe gym zijn anabolen verboden.
Naar een echte gym gaan als je het max gewicht kan pakkenIk heb dat probleem niet, ik train met de zwaarste dumbbells
![]()
. Waar ik ga liggen 62'ers. Weinig mensen gebruiken die
.Naar een echte gym gaan als je het max gewicht kan pakken. Waar ik ga liggen 62'ers. Weinig mensen gebruiken die
.