Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik heb eerlijk de 32 gepakt, om er net 8 reps mee uit te persen met redelijk wat lawaai, toen pakte hij 34, met een ROM van 5 CM ofzo, toen vond ik het wel grappig (hoopte eigenlijk dat ie m op zichzelf had laten vallen :D) Daarna ben ik maar naar m'n volgende oefening gegaan :p

Je had gewoon de zwaarste gewichten moeten pakken dan kon hij niet zwaarder.
:trollface: superdude fag

Nee maar je hebt wel gelijk hoor, bijna alle turken, algerijnen en al dat andere gespuis @ mijn gym gebruiken wel. Behalve een paar dikke luie döner eters dan :D

mensen die mij bang proberen te maken door te zeggen dat ze aan alles geopereerd zijn door zwaar te trainen

Nee maar je hebt wel gelijk hoor, bijna alle turken, algerijnen en al dat andere gespuis @ mijn gym gebruiken wel. Behalve een paar dikke luie döner eters dan :D
mooi dat dat zo is, want in mijn nieuwe gym zijn anabolen verboden. En een plek zonder buitelanders in helmond zou tog wel een unicum zijn.

Zoiets zou men inderdaad eens moeten uitvinden, zou zeer handig zijn. Een soort van test waarmee je kan achterhalen of iemand doping gebruikt of niet. Misschien kunnen ze dat doen door urinestalen of zelfs bloed af te nemen?
Ik ga hier even over nadenken!

bijna elke gym zijn anabolen verboden -.-

Hoe wil je zoiets verbieden

Annabolen zijn over verboden? Behalve op doktersrecept? Hoe kan het dan toegestaan zijn in een sportschool...

bij de gym waar ik train krijg je kuurtje test only bij inschrijving

En dat is een thuisgym? ;p

Terug
Naar boven