phillyfreezer
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huh spuit je aas als je in sportschool zit dan? beetje raar het heet privacy en ze mogen geen shit doen.Annabolen zijn over verboden? Behalve op doktersrecept? Hoe kan het dan toegestaan zijn in een sportschool...
jaloeziedan verdien jij de doodstraf
ik deadlift ook in het squatrek, is de enige plaats om te deadliften
![]()

.
---------- Toegevoegd om 23:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------
Je zoed us ier eki moen bezig oren tegen mekoar![]()

[Link niet meer beschikbaar] het rode stukje tekst
---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------
hebben jullie geen vloer![]()

?vandaag ff naar de gym hadden ze blijkbaar een blik bejaarden opengetrokken. Jezus, wat een trainingen. De pulleys werden bezet door oude mensen die het alleen gebruikten om mee te stretchen en aan de optrekstok hingen ook wat bejaarden. Wel bruut, er ging zo'n mager vrouwtje op de benchpress liggen en drukte 30kg 10 keer fullrom. Mevrouw was vorige week 80 geworden. Lol, ik ken ectoboys van mijn leeftijd die met dat gewicht benchen.
Word deadliften in het squatrek eigenlijk als irritant gezien ?![]()

Word deadliften in het squatrek eigenlijk als irritant gezien ?![]()

ik pak een springtouw en doe cardio in het squatrackEnige dat ik doe in het squatrek zijn curls met alleen de stang![]()

ik pak een springtouw en doe cardio in het squatrack![]()