Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Annabolen zijn over verboden? Behalve op doktersrecept? Hoe kan het dan toegestaan zijn in een sportschool...
huh spuit je aas als je in sportschool zit dan? beetje raar het heet privacy en ze mogen geen shit doen.
Bij ons zit er ook eentje die duidelijk aan de aas zit, sow hij word wel gehaat door de n*gers man niet te geloven :roflol: jaloezie

Bij ons ook wel gasten die volgens mij aan de AAS zitten, gewoon 'don't ask, don't tell', gewoon trainen. Maar de eigenaar van onze gym is zelf prof bb'er geweest :p

Word deadliften in het squatrek eigenlijk als irritant gezien ? :D

ik deadlift ook in het squatrek, is de enige plaats om te deadliften :)

:trollface:

Ik doe kickbacks in het squatrek.

Vandaag ff naar de gym hadden ze blijkbaar een blik bejaarden opengetrokken. Jezus, wat een trainingen. De pulleys werden bezet door oude mensen die het alleen gebruikten om mee te stretchen en aan de optrekstok hingen ook wat bejaarden. Wel bruut, er ging zo'n mager vrouwtje op de benchpress liggen en drukte 30kg 10 keer fullrom. Mevrouw was vorige week 80 geworden. Lol, ik ken ectoboys van mijn leeftijd die met dat gewicht benchen.

[Link niet meer beschikbaar] het rode stukje tekst

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

hebben jullie geen vloer ???

Doe ik ook ??
:trollface:

Waar wil je anders deadliften ? Wij hebben nergens anders echt plek maar ik deadlift ervoor dus als iemand wilt squatten dan kan die toch squatten als ik niet aan het deadliften ben :rolleyes::rolleyes:?

vandaag ff naar de gym hadden ze blijkbaar een blik bejaarden opengetrokken. Jezus, wat een trainingen. De pulleys werden bezet door oude mensen die het alleen gebruikten om mee te stretchen en aan de optrekstok hingen ook wat bejaarden. Wel bruut, er ging zo'n mager vrouwtje op de benchpress liggen en drukte 30kg 10 keer fullrom. Mevrouw was vorige week 80 geworden. Lol, ik ken ectoboys van mijn leeftijd die met dat gewicht benchen.

restecp!

En niet te diep buigen, slecht voor je knieën. :trollface:

Als ik dit hier af en toe lees merk ik dat ik echt inde perfecte sportschool zit :D Een van de instructeurs gaf me zelfs advies over AAS gebruik :D (niet doen voor je 22-23ste, pak eerst maar massa met trainen, eten en supps).

Verder zat ervaren gasten :p zat watjes maar die worden genegeerd :D

En niet te diep buigen, slecht voor je knieën. :trollface:

Lol:

Ik was net @ de gym heel diep aan het squaten met niet veel gewicht (80kg) maar wel ass to the floor jwz
Komt er zon ecto hardloper figuur naar me toe, die zelf alleen maar rent en met lege barbells traint:

"Je gaat veel te diep je, je molt echt je rug en je knieën jonge luister naar me.."

En echt op zo'n toontje van ik weet alles wel, ik vind kritiek krijgen en tips ontvangen prima maar op zo'n manier, en van zo'n persoon is dat niet serieus te nemen :o

dat ik met niet kan verzetten om tot het gaatje te gaan in de sportschool :(. Als ik aan het traine ben kan ik vaak niet meer en ga ik soms mijn houding veranderen waardoor oefening lukt maar met verkeerde uitvoering en niet het gevoel heb dat ik getraind heb.

Terug
Naar boven