debeerislos
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Erger jij je serieus aan mensen die met hun tenen wiebelen![]()
Traint iedereen op blote voeten? 
Is echt bizar gewoon!

mijn grootste irritatie is nog wel dat er stagelopers zijn die echt geen ene **** doen dan alleen opruimen van gewichten en schoonmaken van de kleedkamers. Als ze zien dat je het moeilijk hebt met een setjes, zouden gasten die er trainen bijspringen, maar de stagelopers nee hoor die lopen zo strak langs je. Volgens mij geven ze ook geen kick als het fout gaat en staren ze je alleen aan van wat doe je als ik bijv aan het squate of deadliften ben. Als het fout gaat en ik zie dat die kerel naar mij kijkt ga ik echt boos worden.![]()
(wet van murphy ditdat)maar ja das wel een dilemma voor zon gasten e, sommigen hier zouden zon gast op zijn bek slagen als hij komt helpen, omdat ze dan die belangrijke laatste rep vernken, en zij kunnen niet weten wie wel en wie niet hulp wil. maar geloof me als ze je op een bench zien liggen spartelen met de barbell op je keel zullen ze je wel helpen hoor, ookal zal er op dat moment geen enkele te bespeuren zijn(wet van murphy ditdat)
Als het dan zover is lig je daar meestal alleen 

tja ik train regelmatig in mijn eentje, dus ik heb ook altijd een andere spotter. sommige trekken tijdens bench press opeens je barbell omhoog als je een klein beetje moeite hebt, sommige weten hoe het moet en laten je tot het uiterste gaan.
heb mezelf maar voorgenomen alleen maar mensen te vragen om te spotten als ze echte spiermassa hebben.![]()

"Nee meneer de bodybuilder, ik wil niet meer reps dan 10, nee!"