Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

De studentjes die stage lopen in de sportschool, mijn eerste trainingschema bestond uit 2 tricep oefeningen, 1 bicep en 6 borst. Ik snap niet dat je de boel zou saboteren bij klanten in de sportschool.

van die zeikers da meer staan te poseren en in de weg lopen in plaats van te trainen !!!

hatelijk gewoon !!!

....

mijn grootste irritatie is nog wel dat er stagelopers zijn die echt geen ene **** doen dan alleen opruimen van gewichten en schoonmaken van de kleedkamers. Als ze zien dat je het moeilijk hebt met een setjes, zouden gasten die er trainen bijspringen, maar de stagelopers nee hoor die lopen zo strak langs je. Volgens mij geven ze ook geen kick als het fout gaat en staren ze je alleen aan van wat doe je als ik bijv aan het squate of deadliften ben. Als het fout gaat en ik zie dat die kerel naar mij kijkt ga ik echt boos worden.:mad:

mijn grootste irritatie is nog wel dat er stagelopers zijn die echt geen ene **** doen dan alleen opruimen van gewichten en schoonmaken van de kleedkamers. Als ze zien dat je het moeilijk hebt met een setjes, zouden gasten die er trainen bijspringen, maar de stagelopers nee hoor die lopen zo strak langs je. Volgens mij geven ze ook geen kick als het fout gaat en staren ze je alleen aan van wat doe je als ik bijv aan het squate of deadliften ben. Als het fout gaat en ik zie dat die kerel naar mij kijkt ga ik echt boos worden.:mad:

maar ja das wel een dilemma voor zon gasten e, sommigen hier zouden zon gast op zijn bek slagen als hij komt helpen, omdat ze dan die belangrijke laatste rep vernken, en zij kunnen niet weten wie wel en wie niet hulp wil. maar geloof me als ze je op een bench zien liggen spartelen met de barbell op je keel zullen ze je wel helpen hoor, ookal zal er op dat moment geen enkele te bespeuren zijn ;) (wet van murphy ditdat)

maar ja das wel een dilemma voor zon gasten e, sommigen hier zouden zon gast op zijn bek slagen als hij komt helpen, omdat ze dan die belangrijke laatste rep vernken, en zij kunnen niet weten wie wel en wie niet hulp wil. maar geloof me als ze je op een bench zien liggen spartelen met de barbell op je keel zullen ze je wel helpen hoor, ookal zal er op dat moment geen enkele te bespeuren zijn ;) (wet van murphy ditdat)

Haha daar heb je een punt :D Als het dan zover is lig je daar meestal alleen :D

tja ik train regelmatig in mijn eentje, dus ik heb ook altijd een andere spotter. sommige trekken tijdens bench press opeens je barbell omhoog als je een klein beetje moeite hebt, sommige weten hoe het moet en laten je tot het uiterste gaan.

heb mezelf maar voorgenomen alleen maar mensen te vragen om te spotten als ze echte spiermassa hebben. :P

tja ik train regelmatig in mijn eentje, dus ik heb ook altijd een andere spotter. sommige trekken tijdens bench press opeens je barbell omhoog als je een klein beetje moeite hebt, sommige weten hoe het moet en laten je tot het uiterste gaan.

heb mezelf maar voorgenomen alleen maar mensen te vragen om te spotten als ze echte spiermassa hebben. :P

Ik vraag alleen maar mensen om te spotten als ik ze een keer heb zien deadliften of Full-ROM squats heb zien doen :D

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

In andere woorden, ik heb bijna nooit een spotter :o

als ik geen spotter heb zet ik meestal me safety bars neer zodat als ik arch hij op mijn borst komt, als ik inzak komt ie net op de safety bars.

Vandaag een buffe gast gevraagt om te spotten bij cable hammer curls, wou 10 reps + negatieve, liet hij me ineens een drop set doen van iets van 30 reps, was eerst oefening en had amper meer energie voor de andere 2 :(

"Nee meneer de bodybuilder, ik wil niet meer reps dan 10, nee!"

Ja wat heb ik aan een giga drop set bij mijn 2de set van de eerste oefening

Het is begonnen! :(

De curlboys zijn er weer. Vandaag tot kwart over 10 was het nog druk in de sportschool. bleh.

Ik train in een niet zo fijne buurt en ik was klaar met trainen en ik was me sleutels kwijt, alles doorzoeken.. Gedacht dat een paar van die knaapjes mijn sleutels hadden gestolen.. kom ik buiten, zitten mijn sleutels nog in mijn fiets. :roflol:

Hij begon tegen me te schreeuwen KOM OP, EITJE, EITJE, EN NU HELEMAAL TERUG LEGGEN (dpet hij hem 10kg lichter) KOM OP DOOR GAAN KOM OP KOM OP.

Dus deed het maar anders stond hij weer voor schut en dat is slecht voor zijn zelfvertrouwen

Een spotter voor curls ???

Terug
Naar boven