- Waardering
- 1.015
Zoals ik al zei, ik wou wat tot failure gaan met wat negatieve dorian yates style
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet zo ongesteld Killy, ik heb toch geen commentaar op je training, ik maak er slechts een :fuu van
Daarnaast ken ik Dorian Yates ook wel hoor vriend (avatar)
Zijn manier van trainen is niet voor iedereen weggelegd, kijk naar Branch Warren, die traint met verschrikkelijke form en cheat reps waar een menig ander zich totaal zou blesseren..

Heb je ook al een mooi kuurtje liggen? Dit soort schema's zijn niet voor de naturele sterveling.Jezus wat een stelletje rand debielen hier, zoek eens op youtube op blood and guts, kan je nog iets van leren.
Sent from my HTC Vision using Tapatalk

Waarom volg je dan dit soort trainingstechnieken? Ik voorspel je nu al dat het niet gaat werken. Staar je niet blind op die bodybuild schema's die de toppers hebben gebruikt.

Waarom volg je dan dit soort trainingstechnieken? Ik voorspel je nu al dat het niet gaat werken. Staar je niet blind op die bodybuild schema's die de toppers hebben gebruikt.
Goed argument, ik ben overtuigd.mascha tieken traind ook zo, ze ziet er niet echt uit als een die hard juicer
Lekkere meide, met fijne billen die voorbij huppelen als je net aan het bankdrukken bent..
Wat n afleiding pffff, kan m'n dood nog worden :|
Wees blij, als ik naar de sportschoolbezoekers zou kijken dan zou ik geloven dat de man/vrouw ratio in m'n omgeving 50:1 is.

Meestal irriteer ik me nergens aan, maar tot vandaag. Zoo een fukking zwarte n*ger ziet dat ik bezig ben voor de spiegel, pakt dumbbells en gaat echt voor me neus zijn oefening doen. Echt een zielig figuurtje![]()
daar hebben we er hier 5 van rond lopen geloof zelfs 7. hehe vind dat alleen maar lache, ik ben dan wel ecto maar ze vinden mij allemaal breed en vrage altijd hoe krijg ik het voor elkaar :O:OKindertjes die maar wat aan de toestellen komen hangen en wat door de gym lopen
, ik zou het niet weten als je voor de helft aan het praten/lopen bent door de gym en alleen wat apparaten doet en biceps curl en nog verkeerd ook nog?? wat is het toch