Ronson
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begin me stillaan ook te ergeren aan ecto's die handschoenen gebruiken voor bijvoorbeeld triceps extensions.
Eveneens mensen die zelf een riem dragen om te squatten met 50 kg...
Als je broek steeds afzakt
Zou er geen gewicht op willen plakken, maar laat ons zeggen minstens 100 + voor mensen met dezelfde stats als ik.
Zou er geen gewicht op willen plakken, maar laat ons zeggen minstens 100 + voor mensen met dezelfde stats als ik.

He k*t, ben 15 cm te groot, dan maar ff wachten tot ik weer gekrompen ben want dan mag ik eindelijk een belt om![]()

Na blessure weer begonnen in (een voor mij nieuwe) gym... En meteen de nodige irritaties...
Zitten er 2 van die wijven - die heel veel beweging nodig hebben - een half uur slap te lullen over hun werk terwijl ze pulldowns doen met 5 kilo
De instructeur die er vervolgens niets over zegt
Een instructeur die even het weekend doorneemt met een gast die aan het trainen is
Een of andere knuppel die gaat lopen bellen (wie neemt er nou z'n telefoon mee als ie traint?!)

Iphone:
-Timer
-Ipod
-Klok
-Motivatiefilmpjes
-Bereikbaar zijn
![]()
Timer > Zelf aanvoelen > Sommige trainingen moet je precies 1 min hebben
Ipod > mp3 > iphone = mp3
Klok > Hangt aan de muur > niet in het zicht van het krachthonk
Motivatiefilmpjes > Je bent al bezig + muziek > soms is het wel lekker oppeppend
Bereikbaar zijn > Trainen is 't uurtje voor jezelf. > Ik train langer![]()
ik heb men gsm bij om men resultaten bij te houden, dat doe ik heel strikt, het aantal reps + gewicht, heel handig om te zien he je vordert, en nee AL die shit onthou je echt niet na een week![]()