MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Begin me stillaan ook te ergeren aan ecto's die handschoenen gebruiken voor bijvoorbeeld triceps extensions ???.

Eveneens mensen die zelf een riem dragen om te squatten met 50 kg...

.. Ik erger mij eigenlijk nergens aan. Als toch, dan geef ik mezelf een klap voor me muil en zeg tegen mezelf dat ik triest bezig ben. Pfff, ga stressen om niks..

Zou er geen gewicht op willen plakken, maar laat ons zeggen minstens 100 + voor mensen met dezelfde stats als ik.

He k*t, ben 15 cm te groot, dan maar ff wachten tot ik weer gekrompen ben want dan mag ik eindelijk een belt om :D

niet irritant maar wel vreemd:

1) mensen die in 10 minuten een alle apparaten circuit afronden. vaak met een scheve houding en hun setjes afroffelen omdat ze zo gehaast zijn.

2) mensen die constant met hun telefoon bezig zijn. direct na een setje afgerond te hebben direct naar dat scherm staren en volgens mij sms'en. en dat na elke set!
wtf kan je niet 1 uur zonder dat ding.

Laatst bewerkt:
haha ja vind ook mega triest mensen die na ieder setje op hun telefoon bezig zijn

Na blessure weer begonnen in (een voor mij nieuwe) gym... En meteen de nodige irritaties...

Zitten er 2 van die wijven - die heel veel beweging nodig hebben - een half uur slap te lullen over hun werk terwijl ze pulldowns doen met 5 kilo
De instructeur die er vervolgens niets over zegt
Een instructeur die even het weekend doorneemt met een gast die aan het trainen is
Een of andere knuppel die gaat lopen bellen (wie neemt er nou z'n telefoon mee als ie traint?!)

Ik ben ben een nieuwe trainingsmethode bezig waarbij ik veel meer rust neem. Na elk setje wel een paar minuten. Zo heb ik aan het einde van mijn training veel meer kilo's verplaats dan eerst. Ik ga dan tegenwoordig ook overdag zodat het lekker rustig is en geen dingen bezet hou. Voor iedereen die kan zou ik zeker overdag gaan. Over het algemeen minder raar volk dan 's avonds. Behalve als het bejaardenuurtje is. Ik ga volgende keer even mijn mobiel meenemen en met spycam onopvallend een rondje filmen.

Ik heb serieus een koelie weggestuurd uit het squatrek omdat ik wilde squatten en hij in dat rek curls stond te doen. Ik zei: 'Ah gooz comeee onnn, curls in het squatrek.. Dat is toch niet nodig man...'

en toen ging hij daar weg.

Na blessure weer begonnen in (een voor mij nieuwe) gym... En meteen de nodige irritaties...

Zitten er 2 van die wijven - die heel veel beweging nodig hebben - een half uur slap te lullen over hun werk terwijl ze pulldowns doen met 5 kilo
De instructeur die er vervolgens niets over zegt
Een instructeur die even het weekend doorneemt met een gast die aan het trainen is
Een of andere knuppel die gaat lopen bellen (wie neemt er nou z'n telefoon mee als ie traint?!)

Iphone:
-Timer
-Ipod
-Klok
-Motivatiefilmpjes
-Bereikbaar zijn

;)

Timer > Zelf aanvoelen
Ipod > mp3
Klok > Hangt aan de muur
Motivatiefilmpjes > Je bent al bezig + muziek
Bereikbaar zijn > Trainen is 't uurtje voor jezelf.

Timer > Zelf aanvoelen > Sommige trainingen moet je precies 1 min hebben
Ipod > mp3 > iphone = mp3
Klok > Hangt aan de muur > niet in het zicht van het krachthonk
Motivatiefilmpjes > Je bent al bezig + muziek > soms is het wel lekker oppeppend :D
Bereikbaar zijn > Trainen is 't uurtje voor jezelf. > Ik train langer :D

/\

ik heb men gsm bij om men resultaten bij te houden, dat doe ik heel strikt, het aantal reps + gewicht, heel handig om te zien he je vordert, en nee AL die shit onthou je echt niet na een week :D

ik heb men gsm bij om men resultaten bij te houden, dat doe ik heel strikt, het aantal reps + gewicht, heel handig om te zien he je vordert, en nee AL die shit onthou je echt niet na een week :D

start een log, één training kan je toch wel onthouden. Want het lijkt me niet handig om constant op die telefoon te moeten typen tusse de sets door.

Daar heb ik toch weer een apart boekje voor :D

ja ik zou het thuis kunnen doen, maar ik heb er gewoon geen problemen mee om het ter plekke in te voeren, ten slotte heb je net je set gedaan dus je pauzeert toch. maar zoals sommige hier al zeggen ik weet zeker dat vele in de gym kijken van: laat die gsm toch thuis kerel! maar dat boeit me echt niet, ik hou tenminste men bek en val niemand lastig daar.
een log bijhouden is mss wel een idee RB ;)

Terug
Naar boven