XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik loop ook altijd met een papiertje en pen rond. Ben blijkbaar een van de weinigen...

start een log, één training kan je toch wel onthouden. Want het lijkt me niet handig om constant op die telefoon te moeten typen tusse de sets door.

Jij traind gewoon te licht, als je goed bezig bent word je wakker in de kleedkamer en vraag je af wat je gedaan hebt terwijl je de pump van je leven hebt.

Waar ik me aan erger?

-Lui die meerdere bankjes bezet houden als ze met twee of drie dezelfde oefening doen om dan minutenlang te kletsen tussen sets door. Wissel dan toch gewoon af.

-Dumbbells, barbells en schijven die niet op hun plaats worden teruggelegd.

-Lui die de helft van je wegen maar het toch nodig vinden om je trainingstips vanuit de Flair mee te geven.

-Heeft de sportschool eindelijk kettlebells, mag je er van de trainer wel mee trainen (ze staan achter de balie :/ ) op maandag, donderdag zegt de receptioniste dat er niet mee getrained mag worden :fire::splat::headbang:

Waarom zijn ze er dan ... ?

niet irritant maar wel vreemd:

1) mensen die in 10 minuten een alle apparaten circuit afronden. vaak met een scheve houding en hun setjes afroffelen omdat ze zo gehaast zijn.

2) mensen die constant met hun telefoon bezig zijn. direct na een setje afgerond te hebben direct naar dat scherm staren en volgens mij sms'en. en dat na elke set!
wtf kan je niet 1 uur zonder dat ding
.

Ik doe dat ook altijd. Maar bij mij is dat voor de stopwatch. Het probleem is dat het scherm na 1 minuut in stand by valt. En dan moet ik menu tools stopwatch klikken. Misschien dat de mensen in jou gym dat ook wel hebben.

mijn telefoon is tevens m'n mp3 :trollface:

Gisteren in de gym:
Zijn we met 2 incline bench aan het doen, opwarmingsset, komt er iemand vragen om mee te doen/in te springen.
Was al met tegenzin maar goed...
Ben ik nog aan het opwarming met 60 kg, komt er NOG een gast (een vriend van die andere) die OOK zomaar inspringt...
Hangen ze zomaar 110kg aan de bench, terwijl ik naar de 70kg zou gaan...

Gisteren in de gym:
Zijn we met 2 incline bench aan het doen, opwarmingsset, komt er iemand vragen om mee te doen/in te springen.
Ben ik nog aan het opwarming met 60 kg, komt er NOG een gast (een vriend van die andere) die OOK zomaar inspringt...

Dus twee schijven van 5kg en twee van 20kg erbij?
Dan pak je als het jouw beurt is, de twee schijven van 20 eraf en voila je hebt 70kg?

Of snap ik hier iets niet?

Dus twee schijven van 5kg en twee van 20kg erbij?
Dan pak je als het jouw beurt is, de twee schijven van 20 eraf en voila je hebt 70kg?

Of snap ik hier iets niet?

Het probleem is niet echt voor die schijven er telkens van te halen, maar met 4 op 1 bankje werken was voor mij toch wel te lang wachten.
Ze konden ook gewoon 15 min wachten tot deze vrij was.

Gisteren in de gym:

Mensen die niet vragen, worden overgeslagen. Had je gewoon moeten zeggen dat je 70kg erop wilde hebben. :)

Mensen die dik zijn (no offens) en die dan bv tekort hempje aan hebben waar de buik uit komt gerolt en dan ook nog zweette als een gek en stinken als een gek. Ik rook het op 2 meter afstand nog ;[ gelukkig was ik al bijna klaar met die oefening:p

Gister:
Een jongen bezig met benchpress, zonder sluiters...

Dat zie ik mezelf dus echt nooit doen, hij had er ook aardig wat gewicht op hangen... Stel dat je hem scheef houdt..

warm weer = kookpot!!!

Terug
Naar boven