Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
start een log, één training kan je toch wel onthouden. Want het lijkt me niet handig om constant op die telefoon te moeten typen tusse de sets door.
Jij traind gewoon te licht, als je goed bezig bent word je wakker in de kleedkamer en vraag je af wat je gedaan hebt terwijl je de pump van je leven hebt.

Jij traind gewoon te licht, als je goed bezig bent word je wakker in de kleedkamer en vraag je af wat je gedaan hebt terwijl je de pump van je leven hebt.

Idd, je kan beter 30-reppers gaan curlen met een spotter erbij.![]()

niet irritant maar wel vreemd:
1) mensen die in 10 minuten een alle apparaten circuit afronden. vaak met een scheve houding en hun setjes afroffelen omdat ze zo gehaast zijn.
2) mensen die constant met hun telefoon bezig zijn. direct na een setje afgerond te hebben direct naar dat scherm staren en volgens mij sms'en. en dat na elke set!
wtf kan je niet 1 uur zonder dat ding.

Gisteren in de gym:
Zijn we met 2 incline bench aan het doen, opwarmingsset, komt er iemand vragen om mee te doen/in te springen.
Was al met tegenzin maar goed...
Ben ik nog aan het opwarming met 60 kg, komt er NOG een gast (een vriend van die andere) die OOK zomaar inspringt...
Hangen ze zomaar 110kg aan de bench, terwijl ik naar de 70kg zou gaan...
Dus twee schijven van 5kg en twee van 20kg erbij?
Dan pak je als het jouw beurt is, de twee schijven van 20 eraf en voila je hebt 70kg?
Of snap ik hier iets niet?
Gisteren in de gym:
Zijn we met 2 incline bench aan het doen, opwarmingsset, komt er iemand vragen om mee te doen/in te springen.
Was al met tegenzin maar goed...
Ben ik nog aan het opwarming met 60 kg, komt er NOG een gast (een vriend van die andere) die OOK zomaar inspringt...
Hangen ze zomaar 110kg aan de bench, terwijl ik naar de 70kg zou gaan...

Gister:
Een jongen bezig met benchpress, zonder sluiters...
Dat zie ik mezelf dus echt nooit doen, hij had er ook aardig wat gewicht op hangen... Stel dat je hem scheef houdt..