MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als ze naar je zien en dan iets tegen hun partner zeggen en dat die dan ook nog eens kijkt, waarna je later heb betrapt in de gym horen zeggen van "die ene met zen rood t-shirtjes spuit zeker" :D hun blik als je binnenkomt is wel priceless

Ik snap het ook niet, kotsen en flauwvallen is toch normaal? Maar dat was eerder sarcastisch bedoelt :) hoewel het allebei als is voorgekomen...

Haha, wat ook irritant is zijn die blikken van "wtf is jouw probleem", schijt hekel daaraan.

Kotsen nog niet gedaan tijdens trainen, wel erg misselijk voelen:D

dat er geen fatsoenlijke manier is om de kuiten te trainen in onze sportschool
alleen een klote apparaat waar je last van je rug krijgt

Van die ecto boys die altijd zo stoer lopen te doen maar in de sportschool net een lege stang benchen. heb ik altijd :p zal ff het verhaal vertellen :P

Vroeger had je altijd van die stoere ventjes die dan met een groepje iemand lastig gingen vallen (mij dus). Nu een paar jaar later zie je ze in de gym en de proberen een beetje spiertjes te kweken (we weten allemaal wel welke spieren). En ze benchen en curlen echt bagger weight en dan zien ze dat jochie ff meer benchen/curlen en al het andere meer doen dan hen en dan durven ze je geen eens aan te kijken :P kijken ze heel smiechtig en zorgen dat je het niet ziet maar je hebt het wel door :P wie herkent dit???

Mensen die me nog steeds proberen duidelijk te maken dat ik meer reps met minder gewicht moet maken als ik wil afvallen. Dat ik me niet op kt moet richten, maar op cardio.
:mad:

De ik ben zo fel, dat ik van de ene spiegel naar de andere loop, typetjes.
De ik ben zo ongelofelijk, dat ik telkens met mijn neus tegen de spiegel moet gaan staan en even aan de spier duwen die ik net getraind heb en voelen hoe hard en gegroeid ze is, typetjes.
Beginnerstypes die raad vragen en dan er zich geen kl*te van aantrekken zodat het nog op niets trekt.
Zeer felle gastjes die een squat rack gebruiken als benchpress ( meestal met geruit petje scheef of het hoofd )
De ik ben zo vatsig, dat ik mijn keelslijmen moet losmaken en uitspuwen onder de douche, typetjes.
De ik ben zo vatsig, dat ik nog even hard stink na het douchen dan ervoor omdat mijn kleren 100 j niet gewassen zijn, typetjes
Er zijn er nog maar die zijn al genoemd.

Da moest er even af
zucht.gif

Bangelijk topic

De ik ben zo ongelofelijk, dat ik telkens met mijn neus tegen de spiegel moet gaan staan en even aan de spier duwen die ik net getraind heb en voelen hoe hard en gegroeid ze is, typetjes.
Beginnerstypes die raad vragen en dan er zich geen kl*te van aantrekken zodat het nog op niets trekt.
Zeer felle gastjes die een squat rack gebruiken als benchpress ( meestal met geruit petje scheef of het hoofd )
De ik ben zo vatsig, dat ik mijn keelslijmen moet losmaken en uitspuwen onder de douche, typetjes.
De ik ben zo vatsig, dat ik nog even hard stink na het douchen dan ervoor omdat mijn kleren 100 j niet gewassen zijn, typetjes

Da moest er even af
zucht.gif

Bangelijk topic

Ik heb persoonlijk een hekel aan de ik ken geen leestekens en ik heb een slechte schrijfsT typetjes :mad:

Waarom hanteer je dan dezelfde sT?

Wijsneuzen die denken dat ze het wel ff voordoen..
En hard praten en schreeuwen..

Mensen die hun huisdieren meenemen :mad:

dikke mensen die denken dat ze breed en gespierd zijn ipv dik.

van die r*tard ouders die komen trainen met hun kinderen. laten ze die kinderen gewoon los lopen in de gym terwijl de kans bestaat dat ze een serieus ongeluk begaan met een toestel;

plus de ouders zelf staan te lullen tegen iemand anders en trainen amper maar houden alles bezet en lopen in de weg

:fuu:

Da moest er even af
zucht.gif

Bangelijk topic

Doe ik zovaak, als alle bench'es weer eens bezet zijn.

Ik haat mensen die alleen maar haten!
Ik haat mensen die zich willen bewijzen!
Ik haat mensen die net als honden stinken!

Nee klopt, maar je hebt van die types.. Vind het alleen al k*t als ze lopen te brabbelen in een taal waar ik geen ruk van begrijp terwijl ze best een beetje nederlands kunnen en dan om de 10 seconden keihard beginnen te lachen, of de hele tijd 'stoer' kijken. Daarnaast zijn de 'show-offs' die ik zie meestal allochtonen of whiggers.

Niks persoonlijks dus :D

Ligt aan je leeftijd denk ik, niet dat ik zo oud ben ofzo.
Maar eeeuuhhhh grow up kind, grow up en wees eens volwassen, geloof me als je je aangesproken voelt als ze te lopen brabbelen dan vraag je toch wat ze zeggen? Ben heel erg zeker van dat ze je het ook raap in je gezicht zeggen, wat jij niet durft te zeggen.
Want ik ben precies zo'n persoon waar jij hekel aan hebt hahaha.
Lang leven de lol.
Wat wil je later worden als je groot bent?

Niks persoonlijks hoor, ben alleen straight to the point!

Laatst bewerkt:
gister waren er weer van die gastjes. gingen ze db curls doen. hadden ze hun mouwen opgestroopt. en gingen ze fotos of filmpje maken met hun mobiel.
waren ze klaar met hun setje, en meteen kijken op hun mobiel hoe het eruit zag. gieren en brullen dat ze deden.

ik was niet de enige die zich eraan irriteerde.

nog een leuke; van die mensen die om de 2 setjes hun waterflesje bij vullen omdat ze ZOOO kapot zijn..

Of; mensen die willen "afvallen" en later in de kantine zich weer volvreten.:mad:

Mensen die op fitness gaan vanwege hun goede voornemen en na 2 week weer op de bank liggen te snurken.

Terug
Naar boven