AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die op fitness gaan vanwege hun goede voornemen en na 2 week weer op de bank liggen te snurken.

De tijd van het jaar. Je ziet ze weer massaal in de sportschool. Stoppen met eten en gaan als een gek sporten. 2 weken en ze zijn naar de klote, de moed zakt ze in de schoenen, einde verhaal van de fitness poging. Todat de mooie warme dagen eraan komen en ze tot de conclusie komen dat hun badkleding niet meer past of dat het er niet uitziet met een fatsig lijf, dan zie je ze weer.

Het aller belangrijkste blijft, ondanks die irritaties door blijven trainen en je eigen gang gaan. Laat je niet afleiden door anderen die het allemaal niet zo serieus nemen.

Niet te veel aantrekken van anderen werkt nog het beste.
Echter heb je altijd mensen die zodanig de aandacht trekken dat je er even tijd aan moet besteden.

Gastjes die constant aan het 'monitoren' zijn watvoor oefeningen je doet, met welk gewicht en vervolgens smart-ass gaan staan kijken als ze dezelfde oefeningen zwaarder pakken met de uitvoering van een leprapatient + MS :o

*edit mensen die na 2 maanden trainen jou op je fouten in je uitvoering gaan wijzen...:D

Laatst bewerkt:
Gastjes die constant aan het 'monitoren' zijn watvoor oefeningen je doet, met welk gewicht en vervolgens smart-ass gaan staan kijken als ze dezelfde oefeningen zwaarder pakken met de uitvoering van een leprapatient + MS :o

*edit mensen die na 2 maanden trainen en jou vervolgens op je fouten in je uitvoering gaan wijzen...:D

Sorry:sad:

Dieren die in de trainingszaal komen trainen (koeien, schapen, ...), en mensen die in de zaal neerschijten en het vervolgens niet opruimen.. :mad:

Mensen die oefeningen doen om hun onderrug te versterken, BOR of SLDL. En dan de stang op pakken met een gebogen rug??? Dan heeft het alsnoig geen nut als je dan die stang met een slechte houding pakt

Wat ik wel echt irritant vind, zijn types die meerdere plekken bezet houden. Staat ie wat te lullen met een andere kerel, terwijl hij het powerrack bezet houdt. (Al 15 minuten ofzo) Dus ik vraag of ik er ff tussendoor mag. "Nee, want ik ben er mee bezig". Ondertussen klept hij fijn door, dus ik ga naar de benchpress bank waar zijn handdoek ligt. Zegt 'ie dat hij daar ook mee bezig is... :eek:

Wat ik wel echt irritant vind, zijn types die meerdere plekken bezet houden. Staat ie wat te lullen met een andere kerel, terwijl hij het powerrack bezet houdt. (Al 15 minuten ofzo) Dus ik vraag of ik er ff tussendoor mag. "Nee, want ik ben er mee bezig". Ondertussen klept hij fijn door, dus ik ga naar de benchpress bank waar zijn handdoek ligt. Zegt 'ie dat hij daar ook mee bezig is... :eek:

Ik wou zeggen geef hem een pak op z'n broek maar je bent maar 42kg zie ik..

Wat laat jij met je kloten spelen inseminator,,,zeg hem gewoon of ie zo vriendelijk zou willen zijn het gesprek in de daartoe bestemde drinkruimte verder te zetten en op te hoepelen, en als hij nog zit te zeiken dat ie daar ook bezig is werp je gewoon z'n handdoek van de bank en zeg je zelf ook: luister gast, je kan niet twee plaatsen tegelijk zijn en nu moet ik benchen :mad:

ik haat het als mensen willen squatten in de smith als ik daar aan het
curlen ben

Lui die je van je bankje sturen als je net bezig bent met bijv een dumbbell chestpress, omdat zij dat bankje nodig hebben voor hun oefening :mad:

Hoe kan je je nu ergeren aan iemand die veel water drinkt tijdens de training ???

Bejaarden die mij gek aankijken als ik aan het pushpressen ben.
Instructeurs die zeggen dat veel reps beter zijn als weinig.

Mensen die sterker en groter zijn dan mij

nog een leuke; van die mensen die om de 2 setjes hun waterflesje bij vullen omdat ze ZOOO kapot zijn..

Of; mensen die willen "afvallen" en later in de kantine zich weer volvreten.:mad:

Mensen die op fitness gaan vanwege hun goede voornemen en na 2 week weer op de bank liggen te snurken.

Heb je mij zien trainen ?
Ik drink na bijna elke set een slok water.
gemiddeld drink ik zo een liter water per training.

Terug
Naar boven