MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Hahaha, Ik denk dat hij er ook was toen ik ging gaan testen :D Echt de hele tijd mij aanstaren, ik kwam er dan al slecht van :p. Hij zat ook veel op zo'n buikspiermachine helemaal in de hoek. Zo'n stoel waar in je van de éne naar de andere kant 'draait'. Hij droeg ook totaal geen trainingskledij, maar eerder kledij om naar een discotheek te gaan :D. Ik schat hem rond de 23 jaar. Is het hem :D???

Edit: nee dus, want hij zag er echt wel ouder uit dan 16 jaar :p
Nope, zal wel een andere gast zijn, maar er zijn meerdere rare kerels hoor..laat me weten als je nog iemand tegenkomt:P

wat heb jij met allochtonen? we zijn niet allemaal slecht;)

Nee klopt, maar je hebt van die types.. Vind het alleen al k*t als ze lopen te brabbelen in een taal waar ik geen ruk van begrijp terwijl ze best een beetje nederlands kunnen en dan om de 10 seconden keihard beginnen te lachen, of de hele tijd 'stoer' kijken. Daarnaast zijn de 'show-offs' die ik zie meestal allochtonen of whiggers.

Niks persoonlijks dus :D

Nee klopt, maar je hebt van die types.. Vind het alleen al k*t als ze lopen te brabbelen in een taal waar ik geen ruk van begrijp terwijl ze best een beetje nederlands kunnen en dan om de 10 seconden keihard beginnen te lachen, of de hele tijd 'stoer' kijken. Daarnaast zijn de 'show-offs' die ik zie meestal allochtonen of whiggers.

enige oplossing is hun taal leren;) tjah dat stoer kijken dat heb ik ook:s of eerder een agressieve blik. meestal ben ik dan aan iets aant denken dat totaal niet met agresie te maken heeft. vele "bruine" hebben dat probleem hebk al opgemerkt. wat zijn whiggers?

cios leerlingen.
teenslipper studenten.
ecto's die te zwaar gewicht pakken dat de uitvoering nergens meer over gaat.
buiktas mocro's die 1 keer komen trainen en na hun setjes de pin 40 kilo zwaarder zetten.
mensen die te dicht langs je lopen wanneer je aan het flyen bent.
mensen die stylo sportkleding dragen.
mensen die telefoneren.
mensen die de hele tijd kijken hoe jij traint.
mensen die tof doen met bosubal oefeningen "omdat het goed is voor je evenwicht en core".
drukte!
mensen die hun spullen niet opruimen.
mensen die hardop lopen te klagen over hoe smal de gang is in de sportschool.. JE HOEFT ER potverdomme ALLEEN MAAR DOORHEEN TE LOPEN!!!
mensen die hun buik en biceps komen trainen 1 maand voor de zomer.
mensen die ik er al 3 jaar zie en er nog steeds hetzelfde uitzien.
mensen die alleen hun bovenlichaam trainen (bijna iedereen).
mannen die mee doen aan de groepslessen en niet doorhebben dat het voor vrouwen is.
de douche die vaak geen warm water levert.
mijn baas.
elke dag dezelfde muziek.
1 benchpress, 2 smith apparaten.
dumbbells die niet verder gaan als 32 kilo.

Er is bij ons een kerel die me echt enorm irriteerd..
Hij traint denkik bijna alle dagen en traint alleen maar borst, schouders en buik...vooral die buik vind hij precies enorm belangrijk want hij zit oneindig veel sit-ups te doen tussen zijn oefeningen door.
Daarbovenop is zijn techniek gewoonweg slecht. Halve ROM's, het hele lichaam gebruiken en teveel willen drukken.
Dan zit hij ook nog de hele tijd maar ook echt bijna altijd te staren naar je alsof hij een autist is...wanneer hij voorbij de spiegels loopt moet hij natuurlijk altijd eens zijn t-shirt omhoog doen en zijn 'O zo mooie abs' flexen:splat:...

Laatst zat hij ook nog mee te zingen met een liedje in de kleedkamers...:headbang:

Ik zou dan echt gewoon zwaar pissed terug gaan kijken, ik verlies nooit staarwedstrijden.:roflol:

oke dat is idd het ergste soort. vele zwarte mensen in een school in men buurt stappen alelmaal alsof ze door een paard in hun kont zijn gepakt en hun knieen zijn kapot geschoten. dat is al erg maar als blanke ze nadoen is het er echt wel over. das gewoon zielig zelfs:s

zelfde geld in belgie voor de marokanen. sommige blanken doen die ook na. ook echt zielig!

I never get vexed by exhibitionistic macho posers.
Ben erg in mezelf gekeerd tijdens het trainen, probeer me zoveel mogelijk op het trainen te focussen, en alleen daarover met mijn trainingspartner te praten, de rest bestaat op dat moment niet. Het enige wat ik vervelend vind is als een oefening die ik nodig heb bezet is op het moment dat ik hem nodig heb.

cios leerlingen.
teenslipper studenten.
ecto's die te zwaar gewicht pakken dat de uitvoering nergens meer over gaat.
buiktas mocro's die 1 keer komen trainen en na hun setjes de pin 40 kilo zwaarder zetten.
mensen die te dicht langs je lopen wanneer je aan het flyen bent.
mensen die stylo sportkleding dragen.
mensen die telefoneren.
mensen die de hele tijd kijken hoe jij traint.
mensen die tof doen met bosubal oefeningen "omdat het goed is voor je evenwicht en core".
drukte!
mensen die hun spullen niet opruimen.
mensen die hardop lopen te klagen over hoe smal de gang is in de sportschool.. JE HOEFT ER potverdomme ALLEEN MAAR DOORHEEN TE LOPEN!!!
mensen die hun buik en biceps komen trainen 1 maand voor de zomer.
mensen die ik er al 3 jaar zie en er nog steeds hetzelfde uitzien.
mensen die alleen hun bovenlichaam trainen (bijna iedereen).
mannen die mee doen aan de groepslessen en niet doorhebben dat het voor vrouwen is.
de douche die vaak geen warm water levert.
mijn baas.
elke dag dezelfde muziek.
1 benchpress, 2 smith apparaten.
dumbbells die niet verder gaan als 32 kilo.
Haha dude Epic Fail.

Laatst bewerkt:
10 reasons

Moest ff nadenken but I smiled :)

Top 10:
1. Mensen die denken dat ze op 2 apparaten tegelijk kunnen trainen (trainen op de 1, handdoekje op[ de ander)
2. Mensen die anderen foute adviezen geven
3. Mensen die denken dat hun abs groeien van oneindig veel non-weighted sit ups
4. Mensen die hun telefoon meenemen op de vloer (dude, als je echt belangrijk bent wordt je heus wel teruggebeld...er is een tijd voor bellen, maar niet als je aan het trainen bent!)
5. Socializers (ga ff snel een theekransje beginnen ofzo)
6. Mensen die door je oefening heenlopen (ik wacht echt altijd, zelfs als ik genoeg ruimte heb, kan soms gewoon echt irri afleiden)
7. Spotters die al bij de eerste rep zwaar aan het gewicht gaan lopen sjorren
8. Gasten die gewichten laten vallen (enig idee hoe ****ed up het drukken is met een scheve dumbbell van 42 kg?, als je denkt dat je ze kan drukken kun je ze ook netjes op je knietjes leggen en dan op de grond!)
9. Mensen die wel heel stoer 90-100 kg aan gewichten ergens op lopen te hangen maar niet de moeite nemen (of zoals ik zeg: de kracht hebben) om het weer op te ruimen
10. Mensen die denken dat ze enorm breed zijn maar nog steeds een BF hebben van 22%! (zelfkritiek :()

een juiste sportschool vinden is al een probleem.
is de ruimte voorzien van alle apparaten ?
is het hygienisch , en is er een sauna en evt. mogelijkheid om te zwemmen ?
kan ik het hele pakket er vinden ?
is de ruimte goed ingedeeld , of zit je elkaar in de haren met stangen en gewichten of in je bewegingsvrijheid .
een goede begeleider , die niet op ze kont zit naar een computerscherm te kijken.
intresse in de mens de sporter meedenkers ..?
een goede parkeermogelijheid bijv. wat men al leert in de cursus eigen onderneming.
faciliteiten goed op elkaar afgestemd.ik heb diverse sportscholen bezocht en gezien , verschillende apparaten van de diverse merken gezien , maar nooit compleet.
ik train nu in spanje bij een schitterende locatie , met sauna , zwembad, jacuzzi , en een mooi zaal apparatuur , maar niet volledig.
waarom ..omdat de sporteigenaar meent dat het een centrum is voor gezondheid ..en niet voor professionele sporters...
ze zien een latt down pully niet zitten vanwege het blessures aan de rug kan geven , een smith machine is er niet , een redelijk aantal gewichten voor bankdrukken ontbreekt .
maar aan de anderen kant hebben ze weer zaken die ik bij ander niet kon vinden.
dus iedere keer stuit je op een onvolledige sportschool , of gebrek aan hygiene , of aan visie .
ik heb diverse scholen in nederland bezocht , ook in buitenland ..maar het is triest.
daarnaast nog niet te spreken over de verschillende in prijzen .
wat men bij de een betaald of de ander...
verder mensen in de sportschool storen me niet , alles hangt af van een goed beleid van een sportschool , veel klachten hierboven genoemd liggen in de verantwoording van een sportschoolhouder .
toezicht op hygiene ook van je klanten , of bezet houden van apparatuur etc, ventilatie systeem om goed te kunnen luchten , mensen zweten nu eenmaal .
mensen stinken vaak ook door verkeerde voeding , dus is het voedingsbelied een gebrek en toezicht op degene die de sportschool bezoeken .
duidelijk is er veel te verbeteren in de bodybuilding en fitness wereld t.a.v sportscholen .
de motivatie en stimulans moet daar van uitgaan .
een goede ondernemer zorgt goed voor zijn klanten.
want hij weet dat zijn klanten brood op de plank brengen.
ik zie te vaak mensen risico s nemen met hun rug , gezondheid juist in een sportschool door gebrek aan begeleiding .
zelfs nog gekker dat kinderen , spelen in sportscholen met apparaten met enorme gevolgen.
bijv een kind dat gaat zittten aan butterfly machine met een voetpedaal .
ze drukt met haar voeten het gewicht van 50 kilo naar beneden , en steekt haar armen achter de kussens , met gevaar als ze haar gewicht verplaatst met volle gang haar borstspieren worden afgerukt ...
en zo kan ik nog legio voorbeelden noemen waar sportscholen verzaken , en tekortschieten in locatie , ventilatie , ruimte indeling, mogelijkheden en machines, begeleiding ...etc etc...
ondanks evt. keurmerken van erkenning etc en diploma s ...
daarom hoop ik dat er eens ergens in de toekomst , ....nee laat maar ...dromen zijn misschien wel bedrog ?

Ik haat het als mensen een oefening zo overduidelijk k*t uitvoeren dat ze zichzelf dreigen te beschadigen...en de begeleiding of de medewerkers niet even ingrijpen.

een juiste sportschool vinden is al een probleem.
is de ruimte voorzien van alle apparaten ?
is het hygienisch , en is er een sauna en evt. mogelijkheid om te zwemmen ?
kan ik het hele pakket er vinden ?
is de ruimte goed ingedeeld , of zit je elkaar in de haren met stangen en gewichten of in je bewegingsvrijheid .
een goede begeleider , die niet op ze kont zit naar een computerscherm te kijken.
intresse in de mens de sporter meedenkers ..?
een goede parkeermogelijheid bijv. wat men al leert in de cursus eigen onderneming.
faciliteiten goed op elkaar afgestemd.ik heb diverse sportscholen bezocht en gezien , verschillende apparaten van de diverse merken gezien , maar nooit compleet.
ik train nu in spanje bij een schitterende locatie , met sauna , zwembad, jacuzzi , en een mooi zaal apparatuur , maar niet volledig.
waarom ..omdat de sporteigenaar meent dat het een centrum is voor gezondheid ..en niet voor professionele sporters...
ze zien een latt down pully niet zitten vanwege het blessures aan de rug kan geven , een smith machine is er niet , een redelijk aantal gewichten voor bankdrukken ontbreekt .
maar aan de anderen kant hebben ze weer zaken die ik bij ander niet kon vinden.
dus iedere keer stuit je op een onvolledige sportschool , of gebrek aan hygiene , of aan visie .
ik heb diverse scholen in nederland bezocht , ook in buitenland ..maar het is triest.
daarnaast nog niet te spreken over de verschillende in prijzen .
wat men bij de een betaald of de ander...
verder mensen in de sportschool storen me niet , alles hangt af van een goed beleid van een sportschool , veel klachten hierboven genoemd liggen in de verantwoording van een sportschoolhouder .
toezicht op hygiene ook van je klanten , of bezet houden van apparatuur etc, ventilatie systeem om goed te kunnen luchten , mensen zweten nu eenmaal .
mensen stinken vaak ook door verkeerde voeding , dus is het voedingsbelied een gebrek en toezicht op degene die de sportschool bezoeken .
duidelijk is er veel te verbeteren in de bodybuilding en fitness wereld t.a.v sportscholen .
de motivatie en stimulans moet daar van uitgaan .
een goede ondernemer zorgt goed voor zijn klanten.
want hij weet dat zijn klanten brood op de plank brengen.
ik zie te vaak mensen risico s nemen met hun rug , gezondheid juist in een sportschool door gebrek aan begeleiding .
zelfs nog gekker dat kinderen , spelen in sportscholen met apparaten met enorme gevolgen.
bijv een kind dat gaat zittten aan butterfly machine met een voetpedaal .
ze drukt met haar voeten het gewicht van 50 kilo naar beneden , en steekt haar armen achter de kussens , met gevaar als ze haar gewicht verplaatst met volle gang haar borstspieren worden afgerukt ...
en zo kan ik nog legio voorbeelden noemen waar sportscholen verzaken , en tekortschieten in locatie , ventilatie , ruimte indeling, mogelijkheden en machines, begeleiding ...etc etc...
ondanks evt. keurmerken van erkenning etc en diploma s ...
daarom hoop ik dat er eens ergens in de toekomst , ....nee laat maar ...dromen zijn misschien wel bedrog ?

Haha, jou sportschool klinkt als de ergeste ooit! moet je na gaan ze hebben al geen free weights. Dat is al k*t, maar als ze dan niet eens een smith hebben, moet je toch is gaan afvragen wat je daar te zoeken hebt!

Dat kijken is gewoon genetisch aangelegt, het lijkt ook altijd als ik boos kijk.. Zelfs al ben ik heel vrolijk :rolleyes:

En dat ze hun taal praten is toch niet iets erg? Miss is het wel persoonlijk of gewoon iets wat de rest niet hoeft te weten. (B.V; gepraat over meiden ?)

OnTopic:
De stagiare begeleider die je een uur lang bezig houd met praten wanneer je bezig bent.

Dat kijken is gewoon genetisch aangelegt, het lijkt ook altijd als ik boos kijk.. Zelfs al ben ik heel vrolijk :rolleyes:

En dat ze hun taal praten is toch niet iets erg? Miss is het wel persoonlijk of gewoon iets wat de rest niet hoeft te weten. (B.V; gepraat over meiden ?)

OnTopic:
De stagiare begeleider die je een uur lang bezig houd met praten wanneer je bezig bent.

ja maar misschien is het dat ook niet, het is hetzelfde als fluisteren in gezelschap, gewoon niet netjes.

Ik heb er opzich niet echt een probleem mee, maar ik spreek ook gewoon ABN overal waar ik ben & met wie ik ook ben :)

OnTopic:
Deze was ik nog vergeten;
De zwaar irritante mensen die echt een half uur de douches bezet houden.

Ik heb er sinds gisteren nog een...

Is een gast pas begonnen en tilt nog niet zo veel gewicht. eigenlijk heeft hij gewoon nog redelijk wat moeite met BP met een stang + 10 kg. Dan staan er een paar van die "ervaren" gastjes die zelf nog nauwelijks een gewicht van betekenis kunnen tillen die kerel af te zeiken.
:rolleyes:

:roflol: stelletje haters hier

Gisteren werd er weer gecurld in de cage. :o
Stangen liggen er genoeg, maar mensen zijn gewoon te lui om even 20 meter te lopen voor een paar 30mm plates.

Nadat ik zei dat ik wilde squatten, had ie z'n laatste setje gemaakt en haakte ie af. Man man man wat een gast weer. :rolleyes:

Terug
Naar boven