XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die de deur van de kleedkamer open laten staan wanneer jij je staat om te kleden.

Mensen die de deur van de kleedkamer open laten staan wanneer jij je staat om te kleden.

ik heb niet liever:p

tis daar zo heet bij ons dat als je de deur dicht doet je precies in een sauna zit. als ik me daar al is douch benk meestal even bezweet als voor de douche

ik heb niet liever:p

tis daar zo heet bij ons dat als je de deur dicht doet je precies in een sauna zit. als ik me daar al is douch benk meestal even bezweet als voor de douche
Van die lekkere oksel geurtjes en kruis walmpjes :P

Mensen die in hun blote aars squatten, en bovendien naar pis stinken :mad:

Ik vind dat dat soort walpjes zo wie zo verboden moeten worden.

En mensen die je na proberen te doen en dan heel vervelend naast je gaan staan bloed irritant

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Ik vind dat dat soort walpjes zo wie zo verboden moeten worden.

En mensen die je na proberen te doen en dan heel vervelend naast je gaan staan bloed irritant

Inderdaad. Weg met die walpjes

- Beginners die teveel gewicht nemen en daardoor de oefening compleet fout doen maar
zichzelf heel stoer vinden
- Mensen die 3 aparaten bezet houden en dan ergens staan te praten
- Mensen die vragen hoelang je nog bezig bent....
- Mensen die stoere praatjes hebben en dan zo hard praten dat jij het ook net hoort en
dan naar je kijken of je het hebt gehoord

-mensen die uit de douche komen en alles kletsnat maken
-mensen die hun flesje en handoek op het toestel/bankje naast hun leggen en zo 2machinnes/bankjes bezet houden
-kapotte tricep rope dat al 6maand kapot is en maar niet vervangen word

In mijn sportschool zijn er twee, een dude met zijn vriendin, waar ik me echt kapot aan irriteer.

- Ze tellen elke rep keihard hardop.
- Ze tellen secondes rust tussen de setjes af ???
- Halen allebei op een rare manier adem tijdens de oefeningen, een half soort fluitgeluid...

Dikke wtf die twee.

In mijn sportschool zijn er twee, een dude met zijn vriendin, waar ik me echt kapot aan irriteer.

- Ze tellen elke rep keihard hardop.
- Ze tellen secondes rust tussen de setjes af ???
- Halen allebei op een rare manier adem tijdens de oefeningen, een half soort fluitgeluid...

Dikke wtf die twee.

Gewoon ff duidelijk maken dat ze hun bek moeten houden, of dat je anders Skinnie er even bij haalt.

Ik snap niet dat sommige mensen het erg vinden als er iemand vraagt of ze nog veel sets moeten doen? Ik vraag dit vrij vaak (als bench bezet is). Als ze zeggen nog 10 sets dan is dit zo, geen probleem. Maar vaak zeggen ze wel "nog eentje of dit is de laatste" :D

Wat ik haat:

Mensen die neerbuigend naar je kijken als je aan het trainen bent

Mensen die zeggen dat squat en deadlift niet goed voor je is

Mensen die gewichten niet opruimen

Personen die lopen alsof ze even breed zijn als Ronnie Coleman...

Gasten die kuren...

Ecto's die zeggen dat ze vroeger 100 kg konden benchen voor x aantal reps, maar door lange afwezigheid nog maar 3 x 60 kunnen en dit na enkele maanden nog altijd maar benchen...

Gezever over "ik kom niet bij" en "ik moet echt eens creatine nemen want daar word je breed van".

Personen die me bekijken alsof ik kuur...

Personen die zeggen of denken dat ik minder gewicht moet nemen als ik faal bij laatste set of als ik PR probeer te breken

Als ik PR's proberen te breken maar telkens faal!

Personen die me raar bekijken als ik tijdens het trainen roep, scheten laat, kots of flauwval

Laatst bewerkt:
Overal waar ik vroeger een hekel aan had, ben/doe ik nu zelf ook.

Geen squat
Geen deadlift.
Split trainen. Borst triceps, rug biceps, jullie weten.
Kindergewichtjes.

Begint me aardig te irriteren, maar is door omstandigheden nu zo al een dik jaar. Best moeilijk aangezien ik nog steeds wil knallen, maar niet kan. Er bestaat niets erger. :(

>Emo over and out<

Overal waar ik vroeger een hekel aan had, ben/doe ik nu zelf ook.

Geen squat
Geen deadlift.
Split trainen. Borst triceps, rug biceps, jullie weten.
Kindergewichtjes.

Begint me aardig te irriteren, maar is door omstandigheden nu zo al een dik jaar. Best moeilijk aangezien ik nog steeds wil knallen, maar niet kan. Er bestaat niets erger. :(

>Emo over and out<

Ga je nog deftig kunnen trainen (ooit)?

• Like
Waarderingen: kane
Ik snap niet dat sommige mensen het erg vinden als er iemand vraagt of ze nog veel sets moeten doen? Ik vraag dit vrij vaak (als bench bezet is). Als ze zeggen nog 10 sets dan is dit zo, geen probleem. Maar vaak zeggen ze wel "nog eentje of dit is de laatste" :D

Wat ik haat:

Gasten die kuren...

Ecto's die zeggen dat ze vroeger 100 kg konden benchen voor x aantal reps, maar door lange afwezigheid nog maar 3 x 60 kunnen en dit na enkele maanden nog altijd maar benchen...

Gezever over "ik kom niet bij" en "ik moet echt eens creatine nemen want daar word je breed van".

Personen die zeggen of denken dat ik minder gewicht moet nemen als ik faal bij laatste set of als ik PR probeer te breken

Personen die me raar bekijken als ik tijdens het trainen roep, scheten laat, kots of flauwval

Oja, hoe kijken die je dan aan?

Vreemde dat mensen raar naar je kijken als je ligt te kotsen, flauwvalt etc...

Oja, hoe kijken die je dan aan?

Vreemde dat mensen raar naar je kijken als je ligt te kotsen, flauwvalt etc...

Als ze naar je zien en dan iets tegen hun partner zeggen en dat die dan ook nog eens kijkt, waarna je later heb betrapt in de gym horen zeggen van "die ene met zen rood t-shirtjes spuit zeker" :D hun blik als je binnenkomt is wel priceless

Ik snap het ook niet, kotsen en flauwvallen is toch normaal? Maar dat was eerder sarcastisch bedoelt :) hoewel het allebei als is voorgekomen...

Precies, ik kots ook altijd alles onder. wel opruimen natuurlijk;)

Het irritantste vind ik nog al die klotegewichten, ze zijn zo zwaar :mad:

Wat ik haat:

Gasten die kuren...

Als mensen mij echt neerbuigend aan zouden kijken dan ga ik gewoon de confrontatie aan, vragen of ze een probleem hebben dat ze zo vies kijken.
Moet je mij echt niet flikken als ik de agressiviteit van een training in me heb zitten.:o

Terug
Naar boven