AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Moest zoeken naar je stats.
Latpulldown is niet net zo zwaar als chin-up - dat is 1 ding wat ik weet.
En ik kan chinnen.

Fairly heavyweight idd, maar als je niet kunt chinnen is het hoogste tijd om te leren;). beetje BW control kan geen kwaad toch?

Grrrr ik zeg niet dat ik niet kan chinnen, ik zeg alleen dat straps bij dergelijk hoog gewicht wel degelijk zinvol kunnen zijn. Mijn oorspronkelijke punt was trouwens geeneens dat handschoentjes geen nut kunnen hebben, maar dat je dan op zn minst een stuk zwaarder moet trainen dan die pipsqueek waar ik het over had.

Ok ik had het vorige niet gelezen. Handschoentjes zijn sowieso k*t en straps beter, agreed, maar een fatsoenlijke grip ontwikkelen is nog beter.

Grrrr ik zeg niet dat ik niet kan chinnen, ik zeg alleen dat straps bij dergelijk hoog gewicht wel degelijk zinvol kunnen zijn. Mijn oorspronkelijke punt was trouwens geeneens dat handschoentjes geen nut kunnen hebben, maar dat je dan op zn minst een stuk zwaarder moet trainen dan die pipsqueek waar ik het over had.

De irritatie ging niet om een hoog gewicht ;)
(post van RB)

Onze dumbbells gaan maar tot 30 kg :S dat is heel irritant

Genoeg mensen van jouw gewicht die het wel zonder straps kunnen.

Ik wil niet bijdehand doen ofzo.. Maar maken die straps het ook veiliger?
Als je dat gewicht in je handen kan vasthouden waarom dan straps gebruiken?

Denk niet dat straps het veiliger maken, als je het niet meer houd zit je er aan vast! :p

Ik kwam gister in de sportschool, was mijn mp3 speler met brute muziek vergeten.
Zaten ze daar top 40 muziek waaronder Adelle, en die 'i'd catch a grenade for you' muziek te spelen..

Ik was nog nooit zo gedemotiveerd en had nog nooit zo'n slechte training neergezet, damn..

De irritaties liepen hoog op.

Denk niet dat straps het veiliger maken, als je het niet meer houd zit je er aan vast! :p

Dat was ook mijn idee ja. Dan lijkt mij je grip versterken en/of magnesium gebruiken en beter plan :rolleyes:

Lijkt me trouwens wel lachen. Een gast die met z'n straps aan de lat pulley hangt te bungelen :D

Ik kwam gister in de sportschool, was mijn mp3 speler met brute muziek vergeten.
Zaten ze daar top 40 muziek waaronder Adelle, en die 'i'd catch a grenade for you' muziek te spelen..

Ik was nog nooit zo gedemotiveerd en had nog nooit zo'n slechte training neergezet, damn..

De irritaties liepen hoog op.

LOL, Ik ben zowat de enige die steeds vraagt of er andere muziek op mag.
Ze hebben daar zo'n playlist systeem, alleen het k*tte is dat zij (@ Bar) andere muziek horen dan de mensen in de zaal..(dus of hij hard genoeg staat etc) :mad:

Leg eens uit hou je 'vast hangt' aan je straps...
Het is een stukje stof dat je niet vastknoopt ofzo :rolleyes:

Terug
Naar boven