AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

I lol´d.

Zag gisteren trouwens een pubertje bij ons trainen van een jaar of 15/16, typisch type nerd, met ****ing handschoentjes. Gast...kijk om je heen! Hoeveel echte kerels zie jij met faggotty handschoentjes?

Ik snap dat nooit.

LOL, bij ons is er een gast die zelfs bij een benen dag handschoentjes draagt.
(en hij squat niet eens, alleen maar machines)

Hij traint i.i.g. zijn benen wel dan. ;p

Hij traint i.i.g. zijn benen wel dan. ;p

Ja, maar hele gare setjes/reps, 10 herhalingen bij echt super licht gewicht.
Elke week hetzelfde rondje :p

* Echt chicken legs die gast, 2 van die chicks hoorde ik een keer zeggen

"Check die spriet dan aan komen lopen, ziet er toch niet uit? [lachend] "

Ik schat hem 25 lol.

Instructeurs die geen Engels kunnen en dus de beschrijving op de apparaten niet kunnen lezen en dus niet begrijpen. Ja echt waar.

..dat er opeens een of andere gast voor je staat terwijl je aan het benchen bent met oordopjes in..
En dan zie je van die bewegende lipjes maar hoor je niks..

PFFF :fuu:

Je wordt hier tegenwoordig wel heeel snel verwezen naar Dutchfitness zeg.. :sd:

Ohja vandaag ook, stond zo te wachtte om een instructeur te vragen of die ff wou spotten. Wat hij eigenlijk ook wel kan verwachtten aangezien ik dat iedere week bij bench pressen vraag.
hij was aan het praten en vind het dan een beetje onbeleefd om er midden in te komen met 'kan je ff spotten'? 15 min later was die uitgepraat en kon die eindelijk spotten. Dat was 1 setje..ik moet echt 10x vragen of hij even wilt spotten, volgens mij begrijpt hij niet dat als iemand wat hogere gewichten gebruikt het handig is dat er iemand bij staat. Dat zijn dus vaak gewoon 3/4 setjes waarbij ik een spotter nodig heb. En om nou voor ieder setje hetzelfde te vragen gaat gewoon te ver.
Volgende keer zeg ik dat ook gewoon.

Ohja vandaag ook, stond zo te wachtte om een instructeur te vragen of die ff wou spotten. Wat hij eigenlijk ook wel kan verwachtten aangezien ik dat iedere week bij bench pressen vraag.
hij was aan het praten en vind het dan een beetje onbeleefd om er midden in te komen met 'kan je ff spotten'? 15 min later was die uitgepraat en kon die eindelijk spotten. Dat was 1 setje..ik moet echt 10x vragen of hij even wilt spotten, volgens mij begrijpt hij niet dat als iemand wat hogere gewichten gebruikt het handig is dat er iemand bij staat. Dat zijn dus vaak gewoon 3/4 setjes waarbij ik een spotter nodig heb. En om nou voor ieder setje hetzelfde te vragen gaat gewoon te ver.

Koop een opblaaspop, dan zet je die achter de benchpress. Geeft ongeveer hetzelfde effect. Spotter to-go.

ik zeg altijd voor hoeveel reps ik ga en ook hoeveel sets

wel als je een keer zo´n zweterige lat pull down stang uit je handen laat glippen ;)
Ervaring mee?

OT:
Instructeurs die deadliften afraden omdat alleen bodybuilders dat doen en betere pezen en aanhechtingen hebben omdat ze anabolen gebruiken... Zodra ik ben verhuisd ga ik op zoek naar een hardcore gym!

Zo te lezen ben ik een bodybuilder! :cheer:
...of moet ik dan ook anabolen gebruiken? :(

Terug
Naar boven