- Waardering
- 3.529
Tik mij ff aan ofzo ipv in het rond te gaan lullen wat ik toch niet hoor
Lol ja herkenbaar
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tik mij ff aan ofzo ipv in het rond te gaan lullen wat ik toch niet hoor
I lol´d.
Zag gisteren trouwens een pubertje bij ons trainen van een jaar of 15/16, typisch type nerd, met ****ing handschoentjes. Gast...kijk om je heen! Hoeveel echte kerels zie jij met faggotty handschoentjes?
Ik snap dat nooit.

Instructeurs die geen Engels kunnen en dus de beschrijving op de apparaten niet kunnen lezen en dus niet begrijpen. Ja echt waar.
Instructeurs die geen Engels kunnen en dus de beschrijving op de apparaten niet kunnen lezen en dus niet begrijpen. Ja echt waar.

Ohja vandaag ook, stond zo te wachtte om een instructeur te vragen of die ff wou spotten. Wat hij eigenlijk ook wel kan verwachtten aangezien ik dat iedere week bij bench pressen vraag.
hij was aan het praten en vind het dan een beetje onbeleefd om er midden in te komen met 'kan je ff spotten'? 15 min later was die uitgepraat en kon die eindelijk spotten. Dat was 1 setje..ik moet echt 10x vragen of hij even wilt spotten, volgens mij begrijpt hij niet dat als iemand wat hogere gewichten gebruikt het handig is dat er iemand bij staat. Dat zijn dus vaak gewoon 3/4 setjes waarbij ik een spotter nodig heb. En om nou voor ieder setje hetzelfde te vragen gaat gewoon te ver.
Volgende keer zeg ik dat ook gewoon.
Ohja vandaag ook, stond zo te wachtte om een instructeur te vragen of die ff wou spotten. Wat hij eigenlijk ook wel kan verwachtten aangezien ik dat iedere week bij bench pressen vraag.
hij was aan het praten en vind het dan een beetje onbeleefd om er midden in te komen met 'kan je ff spotten'? 15 min later was die uitgepraat en kon die eindelijk spotten. Dat was 1 setje..ik moet echt 10x vragen of hij even wilt spotten, volgens mij begrijpt hij niet dat als iemand wat hogere gewichten gebruikt het handig is dat er iemand bij staat. Dat zijn dus vaak gewoon 3/4 setjes waarbij ik een spotter nodig heb. En om nou voor ieder setje hetzelfde te vragen gaat gewoon te ver.
Volgende keer zeg ik dat ook gewoon.
wel als je een keer zo´n zweterige lat pull down stang uit je handen laat glippen![]()

Ja, alle bankjes waren bezet

Want handschoentjes zijn gay, en straps gebruiken niet? Voor een latpulldown?!
![]()
Ervaring mee?wel als je een keer zo´n zweterige lat pull down stang uit je handen laat glippen![]()