Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ok ik houd m'n bek weer want ik snap er weer geen klap van:grumble:

Denk niet dat straps het veiliger maken, als je het niet meer houd zit je er aan vast! :p

Straps rol je er rond om heen zodat het strak zit, en dat houd je vast zodat het strak blijft zitten.
Laat je het gewicht vallen, dan rollen die straps er gewoon van af zonder dat je mee gesleurd wordt naar de grond zeg maar.

Straps rol je er rond om heen zodat het strak zit, en dat houd je vast zodat het strak blijft zitten.
Laat je het gewicht vallen, dan rollen die straps er gewoon van af zonder dat je mee gesleurd wordt naar de grond zeg maar.

Succesfull troll is succesfull :)

Als het bevordelijk is voor het trainen, waarom zou ik het dan niet gebruiken?
Stomme opmerkingen altijd lol damn :rolleyes:

Even dit zonder straps doen ? lol never
http://www.youtube.com/watch?v=non4uJssZmA&feature=feedu
Wat heeft dat met lat pulldown te maken. :rolleyes:

Tuurlijk knulletje. En wat weeg jij helemaal? Kilootje of 50 bij een lengte van 175 ofzo?
100kg @ 1.90, ben alleen niet zo vet als jij en gebruik geen straps (ook niet voor lat pulldowns). :trollface:

Laatst bewerkt:
Tuuuuurlijk mr e-Hero! Ik ben moddervet en jij bent de man. :rolleyes:

machine's die bezet zijn door fat people

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

machine's die bezet zijn door fat people

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit blijft idd hinderlijk niet dat ik vind dat mensen met overgewicht niet moeten sporten. Ik heb het over de mensen die bezig zijn met dingen waar ze niet mee horen bezig te zijn.

Waar horen die mensen wel mee bezig te zijn dan?

Een kerel in de gym die fat is, een belt aandoet, vervolgens met een ongelofelijke techniek tricep extensions gaat doen met een hoek van 3 graden en gewichten die mijn grootmoeder nog als licht acht en om dan daarna nog cardio te gaan doen ???

Terug
Naar boven