- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 16%
Gisteren avond 2 ecto's (nog dubbel zo erg of mezelf) de "leader" tegen de andere:
"Gisteren was ik mijn bisceps met 7kg aan het trainen, komt er iemand naast me trainen met dubbel zo dikke armen en die pakte maar 4kg en kon bijna niet meer"
Ik dit dan maar subtiel negeren en stiekem zitten lachenNog geen 10min later staan ze beiden voor de spiegel te flexen. Zegt de leader tegen de andere "Kijk man mijn bollen zijn wa groter dan de uwe" Terwijl hen armomtrek max 24cm bedraagt.
Kom ik na men training in de kleedkamer, staat de meeloper daar zen eigen echt wel te bewonderen in de spiegel van wat voor een "beest" hij wel niet is. Beginnen ze verder tegen mekaar op te boksen wat voor een zotte sixpacks ze wel niet hebben...
Zouden best eens een lesje volgen: hoe blijf ik bescheiden en maak ik mezelf niet compleet belachelijk.
+1, in onze sportschool heb je de zelfde types rondlopen

Nog geen 10min later staan ze beiden voor de spiegel te flexen. Zegt de leader tegen de andere "Kijk man mijn bollen zijn wa groter dan de uwe" Terwijl hen armomtrek max 24cm bedraagt.
.

Staat nog wel dat mobieltjes verboden zijn binnen de sportschool, maar toch wordt er niks van gezegd