XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Gisteren avond 2 ecto's (nog dubbel zo erg of mezelf) de "leader" tegen de andere:
"Gisteren was ik mijn bisceps met 7kg aan het trainen, komt er iemand naast me trainen met dubbel zo dikke armen en die pakte maar 4kg en kon bijna niet meer"

Ik dit dan maar subtiel negeren en stiekem zitten lachen :p Nog geen 10min later staan ze beiden voor de spiegel te flexen. Zegt de leader tegen de andere "Kijk man mijn bollen zijn wa groter dan de uwe" Terwijl hen armomtrek max 24cm bedraagt.

Kom ik na men training in de kleedkamer, staat de meeloper daar zen eigen echt wel te bewonderen in de spiegel van wat voor een "beest" hij wel niet is. Beginnen ze verder tegen mekaar op te boksen wat voor een zotte sixpacks ze wel niet hebben...

Zouden best eens een lesje volgen: hoe blijf ik bescheiden en maak ik mezelf niet compleet belachelijk.

+1, in onze sportschool heb je de zelfde types rondlopen

Had toen ik nog in de gym trainde altijd een of andere magere gast die me altijd om voedings/trainingsadviezen vroeg.
Ik dus aardig zijn en redelijk wat uitgelegd. Kom ik hem een 3/4 jaar later tegen ziet ie er nog precies hetzelfde uit.......

Oftewel ik irriteer me aan mensen die om advies vragen en er dan geen fl**ker mee doen :rolleyes:.

mensen die enorm zweten op de bench en geen handdoek gebruiken

Zouden best eens een lesje volgen: hoe blijf ik bescheiden en maak ik mezelf niet compleet belachelijk.

Toen ik nog kickboxte (ben er even uit) kwamen er ook altijd van die manse kereltjes trainen... Grote bek, stoer doen... Dan realiseren dat het héél véél training en discipline eist om een goede vechter te worden en na 3 keer niet meer komen...

Wees rustig, luister naar wat er wordt verteld, train hard en HOU JE BEK.
Dan zal iedereen bereid zijn je te helpen en krijg je respect.

Geen irritatie, meer een grappig iets..

Zag vandaag een kerel met straps, handschoenen en een riem rondlopen, vervolgens gaat hij in de smith met 40kg (incl. stang) squatten. :o

Geen irritatie, meer een grappig iets..

Zag vandaag een kerel met straps, handschoenen en een riem rondlopen, vervolgens gaat hij in de smith met 40kg (incl. stang) squatten. :o
Heb de indruk dat meer en meer mensen van die accessoires beginnen te gebruiken omdat het er "leuk" uitziet...:rolleyes:

Dat de achterdeur van de sportschool open stond en er allemaal kleuters naar binnen stonden te gluren en me aan stonden te gapen. **** off

I lol´d.

Zag gisteren trouwens een pubertje bij ons trainen van een jaar of 15/16, typisch type nerd, met ****ing handschoentjes. Gast...kijk om je heen! Hoeveel echte kerels zie jij met faggotty handschoentjes?

Ik snap dat nooit.

Niks mis met handschoenen..:rolleyes:

Ik irriteer me er niet aan, maar inderdaad die handschoentjes die sommige jongens gebruiken om 10 of 15kg te hanteren ... :(

Straps vind ik al niet kunnen eigenlijk, maar wel te begrijpen als je grip de bottleneck is, en niet je rug - ik blijf erbij dat iedere kerel toch een monstergrip wil hebben? ;)

Mensen die met hun mobieltje zitten te spelen, en ondertussen dingen onnodig bezet zitten te houden :mad: Staat nog wel dat mobieltjes verboden zijn binnen de sportschool, maar toch wordt er niks van gezegd ???

I lol´d.

Zag gisteren trouwens een pubertje bij ons trainen van een jaar of 15/16, typisch type nerd, met ****ing handschoentjes. Gast...kijk om je heen! Hoeveel echte kerels zie jij met faggotty handschoentjes?

Ik snap dat nooit.
wel als je een keer zo´n zweterige lat pull down stang uit je handen laat glippen ;)

Vandaag was lekker bezig, word er tegen mij gepraat ik heb niks in de gaten opeens kijken ze mij aan. Ik wat? ja ik vraag al een paar keer of..
Ik zeg ja ik heb muziek in dan hoor ik je niet..hij: ooh ja..:rolleyes:
Tik mij ff aan ofzo ipv in het rond te gaan lullen wat ik toch niet hoor

Terug
Naar boven