AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

- mensen die zichzelf scheren in de douche
- de airco die er wel is maar al een jaar niet meer werkt
- fossielen de me steeds vragen of het "ochtendurine" is dat ik aan het drinken ben (xtend...) en dat na 10x nog even grappig vinden.
-dat het een sport is geworden iedereen van spuiten te beschuldigen
- het clienteel voor 99 % uit mannen bestaat
-mensen die me vreemd bekijken omdat ik zwetend en kapot van de cardiotoestellen kruip (zweten??? in de gym???)
-ecto's die enkel benchpressen en denken daarmee een super trainingsschema opgesteld te hebben
- de uitbater (er is er steeds maar 1...) die net buiten staat te roken als ik dringend weg moet en het sleuteltje van mijn locker nodig heb...
-dat ik steeds mijn drinken kwijt ben (wat m'n eigen domme schuld is, laat het ook altijd achter op de meest onlogische plaatsen...)
- No-xplode en crack op een dag 1000 keer genoemd worden en goed eten 10x...

was ik maar botanist in m'n vrije tijd...:sad:

Omg ik kan zoiets serieus niet voorstellen, bij ons praat bijna nooit iemaand. Iedereen is gewoon lekker bezig met hun eigen ding. Bij kleedhokjes zeggen ze gewoon hoi en klaar en omkleden. En niemaand doucht bij ons. En toen ik vandaag aan het trainen was, kwam een man van rond 20 naar mij toe en vroeg of ik samen met hem wil trainen en hij gaf me ook wat tips om snel aantekomen.

is juist hardcore brah versleten dumbbells

Ik erger me niet echt aan de volgende dingen, maar ik vind het meer idioot van de persoon die het doet:

- De power cage gebruiken voor het squatten, maar dan de haken die aan de binnenkant van de cage hangen, waarin je de barbell legt, losschroeven en ze dan aan de buitenkant van de cage vastschroeven. Op die manier gaan ze dus buiten de cage squatten, zonder safety pins dus. Zo'n cage is volgens mij toch met z'n safety pins ervoor dat je veiliger kunt squatten? :rolleyes:
- Ik moet zeggen dat ik toch redelijk wat mensen zie squatten bij mij. Niet zo veel als bench pressen natuurlijk, maar toch. Jammer dat het alleen maar quarter squats zijn, ik begrijp echt niet waarom die mensen dat doen, wat denken ze daar nou mee te bereiken? Al helemaal prachtig als ze triomfantelijk om zich heen kijken dat ze met maar liefst 100 kg quarter squats doen (met veel pijn en moeite).
- Zelfde geldt eigenlijk voor alle oefeningen met halve of kwart-ROM uitvoeren, met name ook bench press (en nogmaals er maar gewicht op blijven kwakken en trots kijken).
- Mensen die anderen van zogenaamd goedbedoeld advies voorzien (hoe pak je massa, hoe shredded worden, hoe een oefening uit te voeren e.d.) terwijl ze vaak én het verkeerde advies geven én er zelf met een fat/skinny ass rondlopen. Practice what you preach denk ik dan altijd maar zo.

Mwa ik zeg altijd maar zo; snoep verstandig, eet een appel. Anders word je kaal.

Is meer rubber wat erom zit dus je ziet dat alles gewoon versleten is, op de grond vind je ook vaak stukjes liggen enzo, en zelfde met het touw enzo is gwn tijd voor nieuw. Je betaald ervoor dus verwach je ook beter matriaal

Je gym tas kwijt zijn waardoor je niet kan trainen FFFUUUU.
Tis weliswaar niet in de sportschool maar toch :(

net getraint, was bezig met deadliften en vroeg zo'n gast van de sportschool kan je ff naar me uitvoering kijken, dus die zegt ja hoor begin maar. Ik pak de barbell vast mixed grip,waarop die zei je moet altijd de barbell met de zelfde grip vastpakken. Vervolgens liet ik het gewicht de grond raken, waarop die zei je moet het gewicht maar tot je knieen laten zakken. IK FFFFFUUUUUUUUUU,laat maar bedankt....

Ik vind het heeel irritant dat onze sportschool gesloten is maandag. Was net zo lekker bezig :(

Off: Is het een ramp als je hierdoor een training overslaat? Gewoon doorgang met de rest van schema of deze spiergroepen op een andere trainingsdag bij doen?

Vanmiddag halve gym vol met superdudes:mad: Biceps en abs aan het trainen, jwt en 1 starende kerel en een ouwe man
en 1 fking lekkere chick:D die was alles behalve irritant ^^

Laatst bewerkt:
Vanmiddag halve gym vol met superdudes:mad: Biceps en abs aan het trainen, jwt en 1 starende kerel en een ouwe man
en 1 fking lekkere chick:D die was alles behalve irritant ^^

Same. Stond ik verdomme serieus te trainen komt er een hele horde van die apen binnen. Gewoon 1 cm voor me langs lopen terwijl ik aan het bor-en was, gooien m'n handdoek zomaar van een bankje af. Ik had het bankje niet in gebruik maar m'n handdoek gewoon even neergelegd terwijl ik bezig was..
Op zich geen probleem maar vraag het ff. Stelletje klotekaffers.
En maar kleppen, het leken wel een zooi wijven..

Terug
Naar boven