BasT
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of hun handdoek onder hun reet wegtrekken.zulke mensen moet je gewoon onder hun armen kietelen als ze aan het bankdrukken zijn

Schrok me serieus dood vandaag... Ik was dus bezig met legpress en had er aardig wat gewicht op... Dus ik pers er net 5 uit en sluit de veiligheids lock... Vervolgens klap ik naar achter door de vermoeidheid, en toen opeens... BOOM! De slot begeeft het en dat voet houder ding komt zo'n 10cm voor me neus... Als ik iets naar voren zat was al het gewicht op mijn hooft gekomen... Schrok er aardig van. Eng apparaat...
Dat niemand geen magnesium meer krijgt omdat een paar mensen het misbruiken.
Ik vind het heeel irritant dat onze sportschool gesloten is maandag. Was net zo lekker bezig![]()
Off: Is het een ramp als je hierdoor een training overslaat? Gewoon doorgang met de rest van schema of deze spiergroepen op een andere trainingsdag bij doen?
het is een beetje warmer als normaal, en de gym loopt vol met ecto's op slippers en sloffen, sleept ongelofelijk op de grond als ze voorbij komen, hef je voeten op gast.

Ik vind het heeel irritant dat onze sportschool gesloten is maandag. Was net zo lekker bezig![]()
Off: Is het een ramp als je hierdoor een training overslaat? Gewoon doorgang met de rest van schema of deze spiergroepen op een andere trainingsdag bij doen?
Bij ons komen er nu heel veel in zwembroek en bijpassend hip shirtje, waarom![]()

Bij ons komen er nu heel veel in zwembroek en bijpassend hip shirtje, waarom![]()

Er staat steeds dezelfde muziek op in mijn sportschool. Waarom draaien ze niet eens wat anders? Volgens mij hebben ze een computer vol met muziek, maar ze draaien steeds dezelfde mix. Ze draaien steeds hetzelfde riedeltje. Er staan nummers zat op die computer maar ze wisselen niet af. Ze moesten eens wat andere muziek opzetten, het is vervelend om steeds dezelfde nummers aan te horen. Een beetje afwisseling zou leuk zijn. Gewoon eens een ander nummer draaien anders wordt het zo eentonig. Het gaat gewoon tegenstaan als men steeds maar hetzelfde hoort. Ze zouden eens iets anders moeten draaien dan steeds dezelfde nummers. Anders raakt men afgestompt door de muziek in plaats van gemotiveerd. Zet eens iets anders op!