MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

zulke mensen moet je gewoon onder hun armen kietelen als ze aan het bankdrukken zijn

Schrok me serieus dood vandaag... Ik was dus bezig met legpress en had er aardig wat gewicht op... Dus ik pers er net 5 uit en sluit de veiligheids lock... Vervolgens klap ik naar achter door de vermoeidheid, en toen opeens... BOOM! De slot begeeft het en dat voet houder ding komt zo'n 10cm voor me neus... Als ik iets naar voren zat was al het gewicht op mijn hooft gekomen... Schrok er aardig van. Eng apparaat...

Schrok me serieus dood vandaag... Ik was dus bezig met legpress en had er aardig wat gewicht op... Dus ik pers er net 5 uit en sluit de veiligheids lock... Vervolgens klap ik naar achter door de vermoeidheid, en toen opeens... BOOM! De slot begeeft het en dat voet houder ding komt zo'n 10cm voor me neus... Als ik iets naar voren zat was al het gewicht op mijn hooft gekomen... Schrok er aardig van. Eng apparaat...

Dus: Even iemand goed voor z'n kloten schoppen dat ze wel eens onderhoud mogen plegen aan hun apparaten.. Vette mazzel man..

Die lui bij healthcity nu die alle apparaten uren bezet houden en niet eens normaal oefenen. Krijg je he als je gratis een week sporten gaat weggeven bij cornflakes.

Ik vind het heeel irritant dat onze sportschool gesloten is maandag. Was net zo lekker bezig :(

Off: Is het een ramp als je hierdoor een training overslaat? Gewoon doorgang met de rest van schema of deze spiergroepen op een andere trainingsdag bij doen?

1 training gaat echt geen verschil maken hoor.

het is een beetje warmer als normaal, en de gym loopt vol met ecto's op slippers en sloffen, sleept ongelofelijk op de grond als ze voorbij komen, hef je voeten op gast :D.

het is een beetje warmer als normaal, en de gym loopt vol met ecto's op slippers en sloffen, sleept ongelofelijk op de grond als ze voorbij komen, hef je voeten op gast :D.

Bij ons komen er nu heel veel in zwembroek en bijpassend hip shirtje, waarom ???

Ik vind het heeel irritant dat onze sportschool gesloten is maandag. Was net zo lekker bezig :(

Off: Is het een ramp als je hierdoor een training overslaat? Gewoon doorgang met de rest van schema of deze spiergroepen op een andere trainingsdag bij doen?

Same here.. Denk dat ik gewoon de rest van de week fullbody trainingen ga doen :cool:

Bij ons komen er nu heel veel in zwembroek en bijpassend hip shirtje, waarom ???

Iets mis mee? Ik vind het wel cool staan:cool:

Boeit me totaal niet hoe ik er uit ziet in de sportschool, draag ook meestal gewoon een t-shirt welke redelijk wat te groot is, van muscletech of Massacra ofzo... Vaak word je dan wel redelijk raar aangekeken door die superdudes :rolleyes:

Ik draag ook gewoon altijd mijn oude zwembroek hoor.

Ook tijdens de winter, zit mooi ruim en iedereen kan me 80cm kuiten zien. :cool:

Dat het zo ****ing warm is. Zweet mij helemaal ter plette tijdens het deadliften. Airco kan een stuk hoger, maar dan zouden de only-curlers het weer te koud krijgen.

Bij ons is het ook zo warm vooral als er ok nog bokslessen gegeven worden.
Er staat wel een airco maar die doet het niet eens volgens mij:D.

Ga nu wa vroeger dat het niet zo druk is dat scheelt veel met de hitte.

Bij ons staat altijd de airco bij de lattpulldown, als je dan bezweet van de gewichten af komt blaast die airco recht op je. Hoe word ik ziek.nl:rolleyes:

ik haat het als je even spanning wil houden op je spier tijdens het bankdrukken door de stang op de helft hoogte voor 5 seconde aan te houden en dat vervolgens iemand denkt dat je het niet meer kan en de gewicht uit je handen trekt gvd...

Mensen die je vragen "heeel even" te kunnen spotten en vervolgens jou gaan overspoelen met vragen over verschillende oefeningen, technieken, persoonlijke voorkeuren en intussen zo kwartier van je training aan het opslokken zijn en sowieso de verhouding tussen rust en sets verdoet.

Er staat steeds dezelfde muziek op in mijn sportschool. Waarom draaien ze niet eens wat anders? Volgens mij hebben ze een computer vol met muziek, maar ze draaien steeds dezelfde mix. Ze draaien steeds hetzelfde riedeltje. Er staan nummers zat op die computer maar ze wisselen niet af. Ze moesten eens wat andere muziek opzetten, het is vervelend om steeds dezelfde nummers aan te horen. Een beetje afwisseling zou leuk zijn. Gewoon eens een ander nummer draaien anders wordt het zo eentonig. Het gaat gewoon tegenstaan als men steeds maar hetzelfde hoort. Ze zouden eens iets anders moeten draaien dan steeds dezelfde nummers. Anders raakt men afgestompt door de muziek in plaats van gemotiveerd. Zet eens iets anders op!

Er staat steeds dezelfde muziek op in mijn sportschool. Waarom draaien ze niet eens wat anders? Volgens mij hebben ze een computer vol met muziek, maar ze draaien steeds dezelfde mix. Ze draaien steeds hetzelfde riedeltje. Er staan nummers zat op die computer maar ze wisselen niet af. Ze moesten eens wat andere muziek opzetten, het is vervelend om steeds dezelfde nummers aan te horen. Een beetje afwisseling zou leuk zijn. Gewoon eens een ander nummer draaien anders wordt het zo eentonig. Het gaat gewoon tegenstaan als men steeds maar hetzelfde hoort. Ze zouden eens iets anders moeten draaien dan steeds dezelfde nummers. Anders raakt men afgestompt door de muziek in plaats van gemotiveerd. Zet eens iets anders op!

hahaha een heus betoog!

Conclusie: de muziek?

Terug
Naar boven