Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

ik haat het als je even spanning wil houden op je spier tijdens het bankdrukken door de stang op de helft hoogte voor 5 seconde aan te houden en dat vervolgens iemand denkt dat je het niet meer kan en de gewicht uit je handen trekt gvd...

als je dat kunt, kun je volgens mij beter meer gewicht eraan hangen ;)

Er staat steeds dezelfde muziek op in mijn sportschool. Waarom draaien ze niet eens wat anders? Volgens mij hebben ze een computer vol met muziek, maar ze draaien steeds dezelfde mix. Ze draaien steeds hetzelfde riedeltje. Er staan nummers zat op die computer maar ze wisselen niet af. Ze moesten eens wat andere muziek opzetten, het is vervelend om steeds dezelfde nummers aan te horen. Een beetje afwisseling zou leuk zijn. Gewoon eens een ander nummer draaien anders wordt het zo eentonig. Het gaat gewoon tegenstaan als men steeds maar hetzelfde hoort. Ze zouden eens iets anders moeten draaien dan steeds dezelfde nummers. Anders raakt men afgestompt door de muziek in plaats van gemotiveerd. Zet eens iets anders op!

Eigenlijk had je dit hele verhaal in 1 zin kunnen zetten. ;)

een leg curl die kapot schiet.
schrok me de pl**ris.
de 2e staat ook al maanden kapot.

HOE graag wilde je trainen zei je?!

Haha, je moest eens weten! In verband met feestdagen ben ik verplicht om terug te gaan. Je zou denken dat feestdagen ergens goed voor zijn :rolleyes:

Edit: Zaterdag is alles open weer toch? Ga gewoon naar een gym toe, voor een eenmalige vergoeding oid dan doe ik fullbody, zal dan wel zoet zijn tot woensdag.

Edit: 9 euro voor eenmalig, jezus wat goedkoop XD

Laatst bewerkt:
niet echt irritant, maar meer grappig: mensen met slippers in de sportschool :roflol:
ziet echt dom uit :D

Boeit me totaal niet hoe ik er uit ziet in de sportschool, draag ook meestal gewoon een t-shirt welke redelijk wat te groot is, van muscletech of Massacra ofzo... Vaak word je dan wel redelijk raar aangekeken door die superdudes :rolleyes:

+1

draag ook altijd een te wijd shirt en een vrij wijde gorilla wear broek :)

leuk dat je die zomer ecto boys even ziet kijken wanneer je flink bent opgepompt, dat kun je zelfs in een los shirtje goed zien.
Staan hun daar in hun maatje S mouwloze wibra shirtje met sateprikker armpjes en gelijkwaardige lichaam :D

Vandaag niks irri gehad, was lekker rustig. wel warm, ondanks airco loopt het zweet me van de kop af...

niet echt irritant, maar meer grappig: mensen met slippers in de sportschool :roflol:
ziet echt dom uit :D
Is wel relax trainen denk ik :). Heb het nog niet gedaan, maar met deze tropische temperaturen lijkt me dat wel aangenaam (niet om te sqautten).

Niet echt irri, maar wel grappig,

Gebruik vandaag voor het eerst Crack V3, ging super, ga ik richting het einde van mn training staan dumbbell curlen met een Arm Blaster ding (werkt super:D) staan er 4 ecto's op een rijtje te curlen, en de 4,6,8 en 10 kilo dumbbells zijn allemaal bezet :o Dus ik pak eerst 2 setjes 8 x 18kg PH en vervolgens een pomp setje 1x8x20PH, stonden ze me allemaal aan te gapen, weten zij veel wat goede techniek is :roflol:

Terug
Naar boven