Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Niet echt irri, maar wel grappig,

Gebruik vandaag voor het eerst Crack V3, ging super, ga ik richting het einde van mn training staan dumbbell curlen met een Arm Blaster ding (werkt super:D) staan er 4 ecto's op een rijtje te curlen, en de 4,6,8 en 10 kilo dumbbells zijn allemaal bezet :o Dus ik pak eerst 2 setjes 8 x 18kg PH en vervolgens een pomp setje 1x8x20PH, stonden ze me allemaal aan te gapen, weten zij veel wat goede techniek is :roflol:

Verkapt-kijk-mij-veel-curlen-tegenover-ecto's post. :P

Daar snap ik nou inderdaad ook echt geen moer van: Slippers in de sportschool. Je hebt echt NUL bescherming als er een gewicht op lazert, waarvan de kans natuurlijk redelijk aanwezig is. En wat is nou de toegevoegde waarde? Lijkt mij alleen maar lastig....

Daar snap ik nou inderdaad ook echt geen moer van: Slippers in de sportschool. Je hebt echt NUL bescherming als er een gewicht op lazert, waarvan de kans natuurlijk redelijk aanwezig is. En wat is nou de toegevoegde waarde? Lijkt mij alleen maar lastig....

Laat jij vaak gewichten op je poten vallen dan?

Ik weet het niet hoor.. Maar volgens mij ben je al de lul als er 40 kilo op je poten dondert als je sportschoenen aan hebt.. Of train jij met stalen neuzen?
En wat Eddine zegt, hoe vaak komt het voor dat gewichten uit je klauwen lazeren?

sportschoenen bescherming beter zeker :roflol:

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet hoor.. Maar volgens mij ben je al de lul als er 40 kilo op je poten dondert als je sportschoenen aan hebt.. Of train jij met stalen neuzen?
En wat Eddine zegt, hoe vaak komt het voor dat gewichten uit je klauwen lazeren?

Hmm dat is ook waar natuurlijk. Toch zou ik liever dat laagje stof er tussen hebben, maar dat zal dan wel aan mij liggen ofzo :P Ik heb het niet eens per sé over iemands´ eigen onhandigheid, je buurman kan ook onhandig zijn he.

En het is natuurlijk de beachboy look. Ik neem mensen met slippers meteen al niet serieus. Squatten doen ze niet DUS lopen ze hun tijd te verdoen.

Ha op squatdag wil ik nog wel eens met me teenslippers de zaal inkomen zodat ik ze lekker uit en aan kan doen als ik moet trainen, komen er soms idd van die instructeurs die dan zeggen: "wil i'j de ten'n kapot heb'n?" Rot toch op man, alsof mijn chuck taylor gympen mijn voeten zouden redden als er van redelijke hoogte een flinke schijf op pleurt. En dat erbij, imo hoef je die schijven echt niet te laten vallen, zitten handvaten aan :P

Drie mooiboys van 14 jaar oud, die nu voor de tweede keer komen trainen zijn en al direct handschoentjes gekocht hebben, alsof ze die nodig hebben. Die dan nog eens een paar meisjes van hun leeftijd laten komen omdat ze dan kunnen kijken hoe stoer ze aan het fitnessen zijn. Die meisjes gaan dan ook nog eens beginnen foto's trekken van hun allemaal en ze maakten allemaal ongeloofelijk veel lawaai, concentratie was ver zoek.
Kinderachtig.

Wat een ellende vandaag. Toen ik me aan het omkleden was begon het al.. Twee snikkeltjes van een jaar of 17... Praatjes dit dat bla bla.. Zegt er een "Ik ben nog steeds zo rood als een kreeft van de zon! Ben ik aan het trainen kan ik het nog niet aan de meiden laten zien!"
Je had die gasten moeten zien... Zelden zulke iele mannetjes gezien. Benen als mijn polsen.. Vervolgens nog even bijdehand doen tegen een oude man. Om te kotsen dat soort gasten..
Later twee gasten.. Lullen.. Terwijl ze bezig waren, doodziek werd je er van. Nog erger dan wijven. En maar kleppen en kleppen. Dag concentratie..
Man man man..

En het is natuurlijk de beachboy look. Ik neem mensen met slippers meteen al niet serieus. Squatten doen ze niet DUS lopen ze hun tijd te verdoen.

Je hoeft toch niet elke dag te squatten?

Trainen op slippers is zo fijn. Helaas mag t bijna nergens.

Drie mooiboys van 14 jaar oud, die nu voor de tweede keer komen trainen zijn en al direct handschoentjes gekocht hebben, alsof ze die nodig hebben. Die dan nog eens een paar meisjes van hun leeftijd laten komen omdat ze dan kunnen kijken hoe stoer ze aan het fitnessen zijn. Die meisjes gaan dan ook nog eens beginnen foto's trekken van hun allemaal en ze maakten allemaal ongeloofelijk veel lawaai, concentratie was ver zoek.
Kinderachtig.

Ik voel pure haat

Wat een ellende vandaag. Toen ik me aan het omkleden was begon het al.. Twee snikkeltjes van een jaar of 17... Praatjes dit dat bla bla.. Zegt er een "Ik ben nog steeds zo rood als een kreeft van de zon! Ben ik aan het trainen kan ik het nog niet aan de meiden laten zien!"
Je had die gasten moeten zien... Zelden zulke iele mannetjes gezien. Benen als mijn polsen.. Vervolgens nog even bijdehand doen tegen een oude man. Om te kotsen dat soort gasten..
Later twee gasten.. Lullen.. Terwijl ze bezig waren, doodziek werd je er van. Nog erger dan wijven. En maar kleppen en kleppen. Dag concentratie..
Man man man..
Doppen in, boos aankijken en vertellen STFU of je krijgt een dumbbell op je voet. :mad:

Terug
Naar boven