XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Zo wat moet het k*t zijn voor jou in de gym, serieus hoe lang ben je bezig geweest met deze lijst?

Ca. 5 minuten.
Type jij met 1 vinger of denk jij met 1 hersencel?

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

En m.b.t. Powerplate: het enige zinnige dat een vrouw ermee kan doen is er dusdanig op gaan zitten dat je er een orgasme van krijgt (dan kan namelijk).

Ca. 5 minuten.
Type jij met 1 vinger of denk jij met 1 hersencel?

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

En m.b.t. Powerplate: het enige zinnige dat een vrouw ermee kan doen is er dusdanig op gaan zitten dat je er een orgasme van krijgt (dan kan namelijk).

Gefeliciteerd, weer 5 minuten van je miserabele leven voorbij, je had er zelfs beter nog iets langer over kunnen doen :thumbup:

Gisteravond was ik ook weer aan het trainen. Hierbij moest ik onder andere bankdrukken. Hiervoor heb ik aan een knakker gevraagd of hij even voor me kon spotten. Bij het laatste setje kreeg ik het gewicht niet goed omhoog, en die kerel hielp niet eens. Hij stond wat te lachen en nep swaffel bewegingen te maken. :s Anderen stonden ook mee te lachen. Wat een eikels!!

Het viel wel mee, ik heb het gewicht er maar afgerold, naar mijn knieen:) Jammer genoeg heeft een van die lui het hele spektakel gefilmd met zijn mobiel, en dat filmpje gaat nu rond in het fitnesscentrum ???

Ik hoop echt dat je niet serieus bent met al die posts van je hier.. Laat niet zo met je sollen man en leer neee te zeggen... jij betaald toch ook voor de sportschool? En als ze commentaar hebben laat ze er dan maar iemand van de sportschool bijhalen... komt zo'n trainer in jou geval toch nog van pas...

Of maak je het er zelf naar??

Lui die je van je bankje sturen als je net bezig bent met bijv een dumbbell chestpress, omdat zij dat bankje nodig hebben voor hun oefening :mad:
zeg dat ze wachten waar:mad:
ik kan veel verdragen,zoals in de cardio,ik wacht altijd mn tijd af(bijna nooit nodig ,want altijd weinig volk in de cardio),was op vrijdagavond en juist druk,ik moest eens nog 1 set doen op de legpress,en moest perse wachten,omdat dienen kleinen vd eigenaar niet wist wat gedaan en van verveling eens 50 reps wou doen op de legpress:rolleyes:
toen kreeg ik het wel effenkens op mn oost-kantons en zei tegen hem'maatje,ga een beetje fietsen,want ik heb nie veel tijd,en ga er na sluitingsuur op'
toen liep hij boos weg:p

eigenlijk het enige wat ik echt irritant vind gebeurde vanmiddag: dan denk je, iedereen werkt of zit op school dus lekker rustig....net een kleine 10 minuutjes opgewarmd en vrijwel niemand aanwezig dus loop naar de (enige) benchpress toe en ja hoor, snel even 2 scholiertjes die hun handdoekje erop gooien en vervolgens heel sloom onder het "yo yo yo-dollen" door hun oefeningetjes uitvoeren....grrrr!!!

eigenlijk het enige wat ik echt irritant vind gebeurde vanmiddag: dan denk je, iedereen werkt of zit op school dus lekker rustig....net een kleine 10 minuutjes opgewarmd en vrijwel niemand aanwezig dus loop naar de (enige) benchpress toe en ja hoor, snel even 2 scholiertjes die hun handdoekje erop gooien en vervolgens heel sloom onder het "yo yo yo-dollen" door hun oefeningetjes uitvoeren....grrrr!!!
scholieren moeten op de schoolbanken zitten:mad::p

Wat ik wel echt irritant vind, zijn types die meerdere plekken bezet houden. Staat ie wat te lullen met een andere kerel, terwijl hij het powerrack bezet houdt. (Al 15 minuten ofzo) Dus ik vraag of ik er ff tussendoor mag. "Nee, want ik ben er mee bezig". Ondertussen klept hij fijn door, dus ik ga naar de benchpress bank waar zijn handdoek ligt. Zegt 'ie dat hij daar ook mee bezig is... :eek:

Je neus in zijn handdoek snuiten en hem op de grond fl*kkeren, hierna gewoon je training gaan doen.

Er zijn maar een paar dingen waar ik me echt aan irriteer.

De superdudes/beachboys.
Drukte waardoor ik niet aan de apparaten kan wat ik wil doen (Ben ongeduldig)
De groepjes die met 5man 1 apparaat bezet houden en je pas over 1 uur aan het apparaat kan.
De mensen die liggen te kreunen, daardoor schiet ik wel eens in de lach en kan ik niet door met mijn oefening.

Dit is wat me zo te binnen schiet, er zal vast meer zijn, maar ik ben iemand die de meeste dingen probeert te negeren, misschien eens tijd dat ik mijn irritaties ga uiten want ik blijf maar opkroppen.

Er zijn maar een paar dingen waar ik me echt aan irriteer.

De superdudes/beachboys.
Drukte waardoor ik niet aan de apparaten kan wat ik wil doen (Ben ongeduldig)
De groepjes die met 5man 1 apparaat bezet houden en je pas over 1 uur aan het apparaat kan.
De mensen die liggen te kreunen, daardoor schiet ik wel eens in de lach en kan ik niet door met mijn oefening.

Dit is wat me zo te binnen schiet, er zal vast meer zijn, maar ik ben iemand die de meeste dingen probeert te negeren, misschien eens tijd dat ik mijn irritaties ga uiten want ik blijf maar opkroppen.

Die moet je dan ook links laten liggen, en gewoon met dumbbells en barbells aan de slag! ;)

Die moet je dan ook links laten liggen, en gewoon met dumbbells en barbells aan de slag! ;)
Bij ons is de brug erg populair, tevens zijn alle bankjes ook in trek.

Maar ik probeer daarom ook zo vroeg mogelijk na het eten te gaan (Rond 18.00) dan is het nog lekker rustig, doe ik al die apparaten en als het dan binnen stroomt heb ik daar weinig last van.

Maar helaas is dit niet altijd mogelijk

Citaat:
Origineel gepost door Inseminator [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat ik wel echt irritant vind, zijn types die meerdere plekken bezet houden. Staat ie wat te lullen met een andere kerel, terwijl hij het powerrack bezet houdt. (Al 15 minuten ofzo) Dus ik vraag of ik er ff tussendoor mag. "Nee, want ik ben er mee bezig". Ondertussen klept hij fijn door, dus ik ga naar de benchpress bank waar zijn handdoek ligt. Zegt 'ie dat hij daar ook mee bezig is... :eek:

Citaat:
Lui die je van je bankje sturen als je net bezig bent met bijv een dumbbell chestpress, omdat zij dat bankje nodig hebben voor hun oefening :mad:

Citaat:
Laatst kwam er een kerel vragen of hij even een setje snel tussendoor mocht doen in het squat rack. Dus ik zeg 'tuurlijk'. Opeens kwam zijn trainingsmaat lachend aanlopen, en ze lieten mij er niet meer in... ??? Na een half uur kon ik mijn training pas afmaken! :mad:

Kerel je mag dan nog geen beest zijn maar dat ben ik ook niet. Dit betekent echter niet dat je je zo hoeft te laten wegvegen alsof je een strontvlieg bent! Het feit dat zij misschien wel letterlijk twee keer zo zwaar zijn hoeft niet te betekent dat zij meer recht hebben op apparaten dan jij...
Ik heb er al eens iets van gezegd, maar toen pakte hij mijn handdoek af, en hing hij dat hoog op zodat ik er niet meer bij kon :mad:???

Ik heb er al eens iets van gezegd, maar toen pakte hij mijn handdoek af, en hing hij dat hoog op zodat ik er niet meer bij kon :mad:???

Ik kom niet meer bij, :roflol: TROLLED!

De muziek in mijn sportschool is ook een minpuntje. geen metal.
Maar er wordt wel 75% van de tijd rap gedraaid. :o

volgens mij ben je niet serieus man. Als je wel serieus bent, zou ik een cursus assertiviteit volgen als ik jou was.

ik zou geen cursus assertiviteit volgen maar eerder de cursus:hoe sla ik iemand het licht uit z'n ogen daar heeft hij veel meer aan

Volgens mij houd ie ons allemaal voor de gek.
"Ik heb er al eens iets van gezegd, maar toen pakte hij mijn handdoek af, en hing hij dat hoog op zodat ik er niet meer bij kon :mad:???"
Lijkt wel op zo'n typische reactie om het nog te overdrijven namelijk.

Volgens mij houd ie ons allemaal voor de gek.
"Ik heb er al eens iets van gezegd, maar toen pakte hij mijn handdoek af, en hing hij dat hoog op zodat ik er niet meer bij kon :mad:???"
Lijkt wel op zo'n typische reactie om het nog te overdrijven namelijk.

ik hoop in dit geval dat je gelijk hebt alnder iis het wel een beetje sneu

Terug
Naar boven