patricks80
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Drie mooiboys van 14 jaar oud, die nu voor de tweede keer komen trainen zijn en al direct handschoentjes gekocht hebben, alsof ze die nodig hebben. Die dan nog eens een paar meisjes van hun leeftijd laten komen omdat ze dan kunnen kijken hoe stoer ze aan het fitnessen zijn. Die meisjes gaan dan ook nog eens beginnen foto's trekken van hun allemaal en ze maakten allemaal ongeloofelijk veel lawaai, concentratie was ver zoek.
Kinderachtig.

maakten 14 jarige meisjes maar foto's van mij tijdens het sporten
![]()

haha ja man die mannetjes die denken dat ze stoer zijn terwijl ze niet eens een goed voedenschema hebben maar wel al handschoenen kopen, en dan de hele tyd bankdrukken en geen benen xD
) Maar op een feestdag, als Kneet's Gym gesloten is (Logisch!) en er vrolijk op de Forza Fit web pagina staat: ''OPEN TOT 18:00'' Met koeienletters om te laten zien ''Wij zijn wel open!'' 

Vorige week had ik iets in die aart , volledig klaar om mijn SQ PR neer te gaan zetten , stuur ik bericht naar de gym en is het gesloten.. Ik herinnerde mij een blad liggen met op gesloten 16april dus ik special om 7u opgestaan FIUFHUHFIUZHIUHier ook een mooie![]()
ForzaFit Gym Den haag.. Na afbranding een nieuw gebouw neergepleurt, mooie reclame, mooie nieuwe website (let op! Ik ga never nooit meer weg bij Kneet's Gym) Maar op een feestdag, als Kneet's Gym gesloten is (Logisch!) en er vrolijk op de Forza Fit web pagina staat: ''OPEN TOT 18:00'' Met koeienletters om te laten zien ''Wij zijn wel open!''
Vervolgens daar aankomen, om 13:00 en de eigenaar die zegt: ''Ja sorry, je bent net te laat, we zijn om 13:00 dicht gegaan.''
Godverdegodverde... ASKJDHLKHJ@$%*&~!!!!![]()

ik vind het irritant dat de sportschool maandag dicht is

Ik vind het irritant dat hij vandaag, morgen en maandag gesloten is.![]()