Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

niet doen gewoon bek opentrekken en tell them STFU

dat zij aankloten hoeven ze het niet voor een ander te vernken

Wat mij irriteert is een 'fitness instructeur' die rondloopt en doet alsof die ergens verstand van heeft terwijl dat niet zo is. Vandaag tijdens het squatten ging hij mij vertellen dat ik met m'n knien naar binnen moest bewegen.. nou sorry hoor maar daar ga ik echt niet aan beginnen. Verder heb ik ook een hekel aan mensen die terwijl je je oefening doet niet even 2 seconde wachten voordat ze de vraag stellen: ' ben je al klaar?' WTF NEEE DAT ZIE JE TOCH @#%#$^$!!! okee weer genoeg haat voor vandaag:D

Drie mooiboys van 14 jaar oud, die nu voor de tweede keer komen trainen zijn en al direct handschoentjes gekocht hebben, alsof ze die nodig hebben. Die dan nog eens een paar meisjes van hun leeftijd laten komen omdat ze dan kunnen kijken hoe stoer ze aan het fitnessen zijn. Die meisjes gaan dan ook nog eens beginnen foto's trekken van hun allemaal en ze maakten allemaal ongeloofelijk veel lawaai, concentratie was ver zoek.
Kinderachtig.

maakten 14 jarige meisjes maar foto's van mij tijdens het sporten :(

:fa:

hier zouden ze zelfs kelly de travo nog hitte:p

haha ja man die mannetjes die denken dat ze stoer zijn terwijl ze niet eens een goed voedenschema hebben maar wel al handschoenen kopen, en dan de hele tyd bankdrukken en geen benen xD

Altijd nog beter bankdrukken dan 20 setjes dumbbell curl.

Ik vind jouw foto anders ook wel stoer "MichaelJeWeet" :$$$$$

Tja als ik rondkijk bij mijn gym valt het ook wel op hoeveel gasten op sateprikkers rondbanjeren..
Collega van me: "Ja mijn benen train ik niet want die dragen de hele dag al 107 kilo" :rolleyes:

Denk dat jullie hem nog nooit gehoord hebben daarom post ik hem maar even:p. Maar een vriend van mij traint zijn benen niet omdat hij vroeger gevoetbald heeft.:o

ik vind het irritant dat de sportschool maandag dicht is

Hier ook een mooie :)

ForzaFit Gym Den haag.. Na afbranding een nieuw gebouw neergepleurt, mooie reclame, mooie nieuwe website (let op! Ik ga never nooit meer weg bij Kneet's Gym :P) Maar op een feestdag, als Kneet's Gym gesloten is (Logisch!) en er vrolijk op de Forza Fit web pagina staat: ''OPEN TOT 18:00'' Met koeienletters om te laten zien ''Wij zijn wel open!''

Vervolgens daar aankomen, om 13:00 en de eigenaar die zegt: ''Ja sorry, je bent net te laat, we zijn om 13:00 dicht gegaan.''

Godverdegodverde... ASKJDHLKHJ@$%*&~!!!!:mad::mad::mad:

Hier ook een mooie :)

ForzaFit Gym Den haag.. Na afbranding een nieuw gebouw neergepleurt, mooie reclame, mooie nieuwe website (let op! Ik ga never nooit meer weg bij Kneet's Gym :P) Maar op een feestdag, als Kneet's Gym gesloten is (Logisch!) en er vrolijk op de Forza Fit web pagina staat: ''OPEN TOT 18:00'' Met koeienletters om te laten zien ''Wij zijn wel open!''

Vervolgens daar aankomen, om 13:00 en de eigenaar die zegt: ''Ja sorry, je bent net te laat, we zijn om 13:00 dicht gegaan.''

Godverdegodverde... ASKJDHLKHJ@$%*&~!!!!:mad::mad::mad:
Vorige week had ik iets in die aart , volledig klaar om mijn SQ PR neer te gaan zetten , stuur ik bericht naar de gym en is het gesloten.. Ik herinnerde mij een blad liggen met op gesloten 16april dus ik special om 7u opgestaan FIUFHUHFIUZHIU :( :D

Gisteren dicht, morgen dicht en maandag tot 3 uur.. kansloze gym! Dus dat word zelf een crossfit schematje in elkaar sleutelen voor de loze uurtjes!!

Terug
Naar boven