Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik voorspel dinsdag een mega drukte!!!! pff nu al geen zin in!
iedereen paas eten + paas feesten er weer uit sporten!idd maandag zijn ze dicht dus dan gaat iedereen op dinsdag. t*ring druk

iedereen paas eten + paas feesten er weer uit sporten!
denk dat ik dan ook maar benen ga trainen
doet toch niemand en loop je niemand in de weg (lees: loopt niemand mij in de weg)

Ik zei ja, whey shakes. Toen zei hij dat ie 100% clean was wtf 
2e al keer dat mensen vragen of ik aan de proteine zit, zit er iets in die shakes waar ik niet van weet? Want voor de meeste mensen is het precies hetzelfde als anabolen spuiten... Hij vroeg btw ook of ik me biceps wou aanspannen, toevallig hoorde zowat heel de gym het en keek iedereen mee... Ik wou niet overkomen als zo'n popie jopie, dus spande mijn biceps licht aan, zonder poze... 24/7 open, ook met feestdagen
Bij ons gebruiken veel mensen whey, creatine en pre WO's. Zelfs een paar gasten waarvan het wel duidelijk is dat ze aan de AAS zitten/ hebben gezeten. Maar "Don't ask, Don't tell"![]()
24/7 open, ook met feestdagen
Bij ons gebruiken veel mensen whey, creatine en pre WO's. Zelfs een paar gasten waarvan het wel duidelijk is dat ze aan de AAS zitten/ hebben gezeten. Maar "Don't ask, Don't tell"![]()

Kijk als iedereen dat nou eens deed... Had dit topic waarschijnlijk niet bestaan..Ben meer een persoon die zijn bek dicht houd, en 100% op training focust

Nee, sport en fitness centre in almere, eigenaar is oud pro bodybuilder, en niet-nederlands (no-offence), doet volgens mij niet aan nederlandse feestdagen, op andere feestdagen zijn er nederlandse instructeurs![]()

Zal een gezellige bedoeling worden als iedereen tussen zijn setjes zijn mond dicht houdt. Ik train ongeveer 8 uur in de week, toch wel fijn als er iets sociaals aan is.
Praten jullie het elkaar aan dat het alleen hardcore is om gewoon je mond te houden en je compleet van iedereen af te zonderen door met een mp3-speler op te trainen? Ik lees hier wel van die verhalen dat mensen een kwartier van hun training worden gehouden, daar ben je nog altijd zelf bij hoor.
Maar ja, iedereen moet het voor zichzelf weten, ik train liever niet ergens waar iedereen als een stel zombies bezig is.