Haha, vind jij het niet irritant dan? Het is dat ik maar zo weinig betaal, anders..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zal een gezellige bedoeling worden als iedereen tussen zijn setjes zijn mond dicht houdt. Ik train ongeveer 8 uur in de week, toch wel fijn als er iets sociaals aan is.
Praten jullie het elkaar aan dat het alleen hardcore is om gewoon je mond te houden en je compleet van iedereen af te zonderen door met een mp3-speler op te trainen? Ik lees hier wel van die verhalen dat mensen een kwartier van hun training worden gehouden, daar ben je nog altijd zelf bij hoor.
Maar ja, iedereen moet het voor zichzelf weten, ik train liever niet ergens waar iedereen als een stel zombies bezig is.
Ik kan mij wel irriteren aan sportschool staff en sportschool beleid zelf.
Die Groeihormoon en anabool verkoop neemt zulke formen aan dat ik dit jaar verleng met een kwartaal ipv een jaar, het is er op wachten dat er een inval komt natuurlijk. (en ben ik mijn vooraf betaalde jaar kwijt)
Daarbij is het irritant dat er in de hoekjes van de school Geprikt wordt en dat de leraren soms naar je toe lopen om te zeggen dat je goed gaat maar je nog vocht vast houd en dat je even met die en die PT moet praten over aanpassen van je kuurtje.
Anyway het is op deze manier eigenlijk een onhoudbare zaak aan het worden, het voelt gênant om mijn vriendin mee te nemen voor een workout.
De laatste 14 dagen train ik dat ook maar thuis in de tuin.
Ja, de hele buurt kijkt en bemoeit zich er mee, maar is beter dan de kans dat je ge associeerde wordt met deze gebruikers.
(Oof irri is de gesprekken die je opvangt, bijv: dat ze niet na kuren, want dat is duur en voor homo's)
(Note: Ik heb niks tegen gebruikers, maar ik denk dat het verstandig is het niet op de sportschool te gebruiken en te verkopen, zelf gebruik niet. )
Wat denken jullie van de gang van zaken of is dit normaal anno 2011
en of ik niet meedoe aan de buikspierles
.

Dat is inderdaad redelijk irritant. Elke keer weer en je heel onderzoekend aankijken als je nee zegt. Ga toch eens vragen wat er mis is met mijn buik dat ze zo aandringen
Terwijl het ook gewoon omgeroepen wordt dat het buikspierkwartier gaat beginnen.
. Dus dan sta ik lekker te squaten en dan zie je allemaal mensen buikspieroefeningen doen. Waarvan er wss niet 1 tussen zit die eigenlijk zichtbare abs heeft
. Ik blijf toch liever squaten
.Kerels dat all-the-time zitten te watchen naar je als je failsets aan het doen bent op benchpress , denken ze als je plots maar 5reps haalt dat je een beginner bent maar vergeten welk volume je mee bezig bent lol![]()

Hangt ervan af. Ik heb bv 2 jaar in Waregem getrained, woonde in Zulte maar dat ligt daar op 4km van, ging daar ook altijd naar school. En heb daar veel mensen leren kennen door te trainen. Dus als ik daar nu naartoe ga dan ken ik altijd wel iemand en is het een gezellige boel.
Sinds een jaartje ofso train ik nu 2 a 3 x pw in Gent en daar stop ik gewoon die mp3 in en ik ben weg. Er traint daar toch niemand zoals ik ( zijnde squaten, MP'en, DL'en, weighted pull-ups en altijd goed zwaar proberen gaan) dus beschouwen de meesten mij wss toch als een soort ''freak''. Ik heb geen zin om aan ieder studentje uit te leggen dat ik niet aan de AAS zit, dat ik gewoon hard train en mijn best doe om goed te eten + nog een shitload aan cardio erbij doe. En dat zelfs dat te combineren valt met het studentenleven en. Ik ga daar dus gewoon om te trainen en voor de rest interesseert het me niet.
Het spreekt iig voor zich dat ik in Gent een stuk korter bezig ben en eigenlijk geen tijd verlies.
---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------
Ben je serieus? Bij ons is het een redelijk groot taboe zeg maar. Onderling weet iedereen wel van elkaar wie er kuurt , het is ook obvious maar die personen zelf zullen daar bijna nooit over praten. Haha ik kan me niet voorstellen dat de Personal Trainers mij info zouden geven over kuren, ze komen eerder zagen dat ik wat minder lawaai moet makenen of ik niet meedoe aan de buikspierles
.
Het hoogtepunt was dat er iemand een inject had gezet in de wc van de gym en dat er een spuit was gevonden, maar goddamn in de gym zelf even een inject zetten![]()
Ik kan mij wel irriteren aan sportschool staff en sportschool beleid zelf.
Die Groeihormoon en anabool verkoop neemt zulke formen aan dat ik dit jaar verleng met een kwartaal ipv een jaar, het is er op wachten dat er een inval komt natuurlijk. (en ben ik mijn vooraf betaalde jaar kwijt)
Daarbij is het irritant dat er in de hoekjes van de school Geprikt wordt en dat de leraren soms naar je toe lopen om te zeggen dat je goed gaat maar je nog vocht vast houd en dat je even met die en die PT moet praten over aanpassen van je kuurtje.
Anyway het is op deze manier eigenlijk een onhoudbare zaak aan het worden, het voelt gênant om mijn vriendin mee te nemen voor een workout.
De laatste 14 dagen train ik dat ook maar thuis in de tuin.
Ja, de hele buurt kijkt en bemoeit zich er mee, maar is beter dan de kans dat je ge associeerde wordt met deze gebruikers.
(Oof irri is de gesprekken die je opvangt, bijv: dat ze niet na kuren, want dat is duur en voor homo's)
(Note: Ik heb niks tegen gebruikers, maar ik denk dat het verstandig is het niet op de sportschool te gebruiken en te verkopen, zelf gebruik niet. )
Wat denken jullie van de gang van zaken of is dit normaal anno 2011
Waar train je?Hatelijk , daarnet zat ik aan mijn 10e set ofzo en haalde ik er maar 6 meer uit , zag ik zo een kerel zien van hahaha wannabe.. maar daarvoor had ik wel al 70reps gehaaldTja, blijft altijd hetzelfde.
Ik was een tijdje terug bezig met een dropset (Close Grip pulls)
was bij mijn laatste drop, komt er zo'n gast van ' Met dat gewicht wordt je niet breed hè'
..![]()
Waarvan er wss niet 1 tussen zit die eigenlijk zichtbare abs heeft. Ik blijf toch liever squaten
.

komt er zo'n gast van ' Met dat gewicht wordt je niet breed hè'
..![]()

Ja serieus, Kaizen Ephedrine HCL tabletten worden voor de spinning zijn voor €2,50 te halen achter de PT balie.
Is het je opgevallen dat de gasten die zulke opmerkingen maken zelf nooit breed zijn?
Wtf..
Haha, vind jij het niet irritant dan? Het is dat ik maar zo weinig betaal, anders..![]()
Ik heb eindelijk eens 4 daagjes rust genomen... ook lekker, hoewel ik morgen wel weer voor de deur lig :-)

Nice! Hoe doe je dat met je voeding dan in die rustperiode? Onderhoud of, als je dat doet, bulken?