AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Was bezig op de crosstrainer, alle andere crosstrainers naast me (stuk of 5) waren vrij. Kiest zo'n oude zak uitgerekend het toestel naast me uit. Ben ik klaar en terwijl ik wegloop begint 'ie tegen me te ouwehoeren. "Jij doet aan gewichtheffen, of niet?" :rolleyes: Mijn korte antwoorden en ongeinteresseerde blik hielden hem niet tegen om een verhaal op te hangen over 3 hernia's en wat nog meer. Laat me met rust, kom daar niet om te socializen met bejaarden.

Laatst bewerkt:
Was bezig op de crosstrainer, alle andere crosstrainers naast me (stuk of 5) waren vrij. Kiest zo'n oude zak uitgerekend het toestel naast me uit. Ben ik klaar en terwijl ik wegloop begint 'ie tegen me te ouwehoeren. "Jij doet aan gewichtheffen, of niet?" :rolleyes: Mijn korte antwoorden en ongeinteresseerde blik hielden hem niet tegen om een verhaal op te hangen over 3 hernia's en wat nog meer. Laat me met rust, kom daar niet om te socializen met bejaarden.

Oke, dat komt wel heer aso over tegen die bejaarden. Die snappen dat niet en komen juist voor om een praatje te maken, omdat ze juist zo eenzaam zijn.
Ook al ben je een ekte Pro BB'er Hardcore.

Haat beter irritante ecto's dan zij. ;)

dat me gym gesloten is vandaag :(

Nou, dat was vandaag duidelijk weer verholpen. Jezus waar komen al die strandjanetten ineens vandaan... 1 weekend zon en het is weer stervensdruk in de gym.

en curlen in het squatrek, met 2 schijfjes van 2.5 kilo ? WTF ?

Nou, dat was vandaag duidelijk weer verholpen. Jezus waar komen al die strandjanetten ineens vandaan... 1 weekend zon en het is weer stervensdruk in de gym.

Oh man.. begint altijd wel iets naars te kriebelen als ik wil squatten en moet wachten op zulke mong*len...

Ik begrijp ook echt niet waarom je denkt iets extra's voor de veiligheid(squatrek) denk nodig te hebben, met gewichten als 2,5 kilo (als je dat laat vallen zit er niet eens kras op je schoen, kom op) en al helemaal niet als je dat gewicht kan faile zonder probleem. Als een curl niet meer lukt, laat je het gewicht weer zakke, no problem. Das toch wel anders als er een stang in je nekt ligt.

Doe ook altijd m'n BORs vanuit het squatrek, gewoon omdat het lekker makkelijk is met gewichten eraanhangen en er verder weinig losse stangen zijn. :D
Heb nog nooit iemand horen klagen.

Hoe reageren ze dan als je er iets over zegt?

WTF?! Had erop gewezen dan. Kijken of er morgen weer van die popi's aanwezig zijn in de gym. Echt super irritant als ze half uur bezig zijn met 2 sets.

Oke, dat komt wel heer aso over tegen die bejaarden. Die snappen dat niet en komen juist voor om een praatje te maken, omdat ze juist zo eenzaam zijn.

Hoezo? Wat maakt dat nou weer uit? Ik snap werkelijk niet waarom bejaarden dingen zouden moet kunnen doen die anderen niet kunnen doen?
Voordringen in de winkel bijvoorbeeld. Ik trek gewoon m'n bek open en dan ben ik zogenaamd brutaal?
Ik ben verdomme geen maatschappelijk werker!

@AbFab als het squatrek vrij is doek ik mijn BOR's daar ook.. Net als de MPs.. Simpelweg omdat er te weinig ruimte is om het ergens anders te doen..

Hoezo? Wat maakt dat nou weer uit? Ik snap werkelijk niet waarom bejaarden dingen zouden moet kunnen doen die anderen niet kunnen doen?
Voordringen in de winkel bijvoorbeeld. Ik trek gewoon m'n bek open en dan ben ik zogenaamd brutaal?
Ik ben verdomme geen maatschappelijk werker!

@AbFab als het squatrek vrij is doek ik mijn BOR's daar ook.. Net als de MPs.. Simpelweg omdat er te weinig ruimte is om het ergens anders te doen..

Haha idd, het valt vooral op dat die bejaarden in een supermarkt altijd voorsteken! ;) Alsof ze zoveel te doen hebben

WTF?! Had erop gewezen dan. Kijken of er morgen weer van die popi's aanwezig zijn in de gym. Echt super irritant als ze half uur bezig zijn met 2 sets.

Ik hoefde het rek niet te gebruiken (anders had ik hem wel geholpen door hem te spotten terwijl hij het gewicht van de grond deadliftte om te kunnen curlen), ik zat te wachten op de cable curl.. maar doordat ik hem aankeek alsof ik water zag branden maakte hij geloof ik wel dat hij weg ging.. zelfs het opruimen van de schijfjes was te veel moeite.

Ik verwacht ook grote drukte vandaag.
Ik zie er tegen op

Er is 1 vrouw (b*ch) en zei vind het nodig om 3 uur KT achter elkaar te doen en haar jas niet in een kluis doet maar op een bankje legt zodat ze 2 bankjes gebruikt, en als je haar jas ergens anders neer legt begint ze leip te doen.

Verschrikkelijk!

Er is 1 vrouw (b*ch) en zei vind het nodig om 3 uur KT achter elkaar te doen en haar jas niet in een kluis doet maar op een bankje legt zodat ze 2 bankjes gebruikt, en als je haar jas ergens anders neer legt begint ze leip te doen.

Verschrikkelijk!

Gewoon aan de kant pleuren en anders je bidon er "per ongeluk" overheen legen. Achtelijk wijf, oprotten. Zou ik echt niet pikken.

Lol, ik kan zelfs triceps extensions en crunches in het squatrek doen, er komt daar geen hond. Serieus niemand in mijn sportschool traint benen, denk dat ik maar is voor de grap er overbodig veel gebruik van ga maken!:) Ik ga morgen voor de grap is mijn 5min rek roetine in het squat rek doen! Geen enkele superdude kan mij hiermee overtreffen >:)

Laatst bewerkt:
Meneer super ecto die al van het begin van het schooljaar komt, altijd curls, ab coaster, etc doet. Op zichzelf zit te geilen in de spiegel, terwijl ik alleen underweigt skinny jongen zie. Hij kent dan wel heel de fitness (toch de andere mooiboys). Nog geen kilo bijgekomen sinds heel het jaar.

Vandaag hem voor de eerste keer zien squatten. Mooi sissypadje erop zodat de bar op zijn nekwervels lag en dan squatten met maar liefst 5 kilo aan elke kant. Dan praat hij met een andere fitnessboy en gaan ze benchen met ook maar liefst 5 kilo aan elke kant ! Natuurlijk ook nog een sissypadje op de bench bar want je zou je borst maar eens pijn doen met die extreme gewichten. En logischerwijs de bar afsluiten met knijptangen zodat de gewichten er niet afvallen.

Dan is er nog een fl**ker die denkt dat de squat rack een kapstok is ???

Laatst bewerkt:
Haha idd, het valt vooral op dat die bejaarden in een supermarkt altijd voorsteken! ;) Alsof ze zoveel te doen hebben

Ik heb vroeger in een supermarkt gewerkt en merkte dat we nogal bejaarden als klant hadden die het juist leuk vonden om lang te wachten. Zo konden ze meer praten haha. Maar natuurlijk ook van die chagerijnige oudjes die niet willen wachten, voordringen en als de rij te lang duurt alles wegsmijten en weglopen. :o

Ik reageerde niet asociaal hoor. Maar dacht dat ik voldoende liet merken dat ik geen zin had in prietpraat, blijkbaar niet. :rolleyes:

Gewoon aan de kant pleuren en anders je bidon er "per ongeluk" overheen legen. Achtelijk wijf, oprotten. Zou ik echt niet pikken.

Ja het is echt een h**r, en dan neemt ze der zoon een keer mee. Dat is echt et grootste gedrocht wat ik ooit heb zien lopen. En ze zit dan bij alle apparaten ja ga jij dit maar doen! Wauw wat ben je sterk hee! Goed zo ik ben echt trots op je, je bent echt sterk!

Word je niet goed van, wel knap dat hij de latt pulldown doet met 20 kilo!

Ja het is echt een h**r, en dan neemt ze der zoon een keer mee. Dat is echt et grootste gedrocht wat ik ooit heb zien lopen. En ze zit dan bij alle apparaten ja ga jij dit maar doen! Wauw wat ben je sterk hee! Goed zo ik ben echt trots op je, je bent echt sterk!

Word je niet goed van, wel knap dat hij de latt pulldown doet met 20 kilo!
Dus gewoon over die jas heenpissen. :D

Terug
Naar boven